Tradicionalni, Peti Body Shop festival i prezentacija radionice američkog pedagoga i koreografa Džoa Alegada, zanimljivo je igračko veče održano na sceni beogradske Ustanove kulture „Vuk“. Iako je te večeri otvoren 35. Fest, gledalište nekadašnjeg bioskopa i dugovremenog „domaćina“ Pozorišta na Terazijama, bilo je puno, uglavnom, mlade publike.

Tradicionalni, Peti Body Shop festival i prezentacija radionice američkog pedagoga i koreografa Džoa Alegada, zanimljivo je igračko veče održano na sceni beogradske Ustanove kulture „Vuk“. Iako je te večeri otvoren 35. Fest, gledalište nekadašnjeg bioskopa i dugovremenog „domaćina“ Pozorišta na Terazijama, bilo je puno, uglavnom, mlade publike. Novoosnovani Body Shop teatar svojim radom, usmerenim na stvaranje sigurne igračke kuće, u kojoj će naše savremene igračke trupe, koje to žele, naći prostor za vežbanje, probe, predstave – sa uspehom je započeo ovo veče.
Program Festivala, pak, otvorila je izražajna igračica Katarina Vlniškova iz Slovačke, sadašnji verni asistent Džoa Alegada, njegovom koreografijom u nastajanju, nazvanom jednostavno „Solo“. Bila je to tanana igračka ispovest o intimnim emocijama, koje su se razvijale preko minimalističkih pokreta osmišljenom gradacijom do uzvitlanih skokova raskošne igre. Baletske škole iz Novog Sada i Beograda predstavile su se odlomcima iz većih koreografija svojih pedagoga, Katarine Stojkov, Aleksandre Ketig i Isidore Stanišić, ispoljavajući mladalačku radost igranja. Trupa Perpetuum (ex-Madlenium) odigrala je plesnu skicu „Impro-franija“ i deo postavke u nastajanju „Hurry up“, u postavci Svetlane Đurović, koja je bila izvedena profesionalno, u stakato deonicama, sugerišući perpetuum putovanja u vagonima jednog zamišljenog voza. Koreografski centar za pokret – DDT bio je zastupljen sa dve solo igre: Jelena Stanivuković iz podmlatka ovog ansambla izvela je precizno i obećavajuće svoju koreografiju „Tren“, dok je Dragana Stanisavljević u svoj „Missing“ unela ne samo iskustvo već i misaonost u slamanju pokreta veoma interesantnih plesnih kompozicija. Sjajne igračice – komičarke bez premca Ivana Tabori i Milica Perović razgalile su i do suza zasmejale gledaoce svojim nadahnutim igračkim humorom u minijaturi „Don’t rusch to late“. Izuzetan utisak je ostavila i tačka „Fado“ na istoimenu vokalnu muziku, koju je sa smislom za lepotu i sadržajnost savremenog plesnog pokreta publici poklonila, kao koreograf i interpretatorka, Ivana Tabori.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari