Er Srbija u tranziciji

Od simfonijskog do orkestra za svadbe

Ostavite komentar


  1. Er Srbija nikada nije bila simfonijski orkestar. Vise nije ni orkestar za svadbe i sada se moze nazvati samo orkestrom za sahrane. Koncept koji su predstavili je neodrziv…

  2. Naravno da ne znam kakve su ovo menadžerske akrobacije, ali znam da svoja poslednja tri putivanja nisam realizova Air Serbia-om. Razlog, cene 50% i više niže kod Austria Airlines, Lufthansa i drugim kompanijama koje nude polaske iz Beograda s presedanjem u Beču, Frankfurtu…
    Ne znam kako Air Serbia planira da se transformiše u delimično Low cost kompaniji kad je cenovno nekonkurentna. Skyscanner izbaci barem 10 povoljnijih ponuda…

  3. Za Air Serbia suštinski i dugoročno nema spasa, osim ako država Srbija ne nastavi da dotira kompaniju. Kompanija je došla u tu nezavidnu situaciju prvenstveno zbog haotičnog i histeričnog upravljanja kakvo je duže od četiri godine sprovodio prethodni direktor Kondić, miljenik najurenog Etihadovog Hogana. Kondić je za četiri godine tri puta menjao poslovni model, a uspevao je samo da proizvede sve veće gubitke. „Hibridni“ model je poslednja njegova ujdurma, klasična kompanija sa navodnim elementima lou-kost prevoznika. Air Serbia ne poseduje ni jedan lou-kost element, a najvažniji – da avioni provedu najveći deo dana u letu – svetlosnim godinama je udaljen od njenog poslovnog modela. Avioni Air Serbia imaju u najboljem slučaju dve rotacije dnevno, odnosno provedu u vazduhu u proseku oko 6 sati, a avioni pravih lou-kost kompanija u vazduhu provode 16-20 sati dnevno.

  4. Er Srbija em sto je preskupa,postoje makar desetak jeftinijih kompanija koje lete iz Svedske em sto su neljubazni pa tako retko od koga da sam cuo da leti sa tom kompanijom.

  5. Ne vredi, citanje do kraja je za samoubice.
    Koliko shvatih izmedju prva tri reda, nema vise drpanja iz budzeta, zurka je prosla i sada padate u cabar.
    Tajming za objavljivanje nije bas najbolji, idu prestonicki izbori, ipak ne brinem.
    Biracko telo vladajuce sekte je uglavnom nepismeno pa ova objava nista ne znaci za rejting gosodara i dvorske lude.

  6. Autor teksta očigledno ne zna šta je hibridni model poslovanja avio kompanija (npr. da je većina kompanija u evropi prsla na taj model, uključujući sve do jedne aviokompanije koje autor navodi kao primer kompanija koje imaju odvojene nisko budžetne ćerke kompanije), niti šta je nacionalna kompanija u savremenom svetu, pa iznošenjem potpuno netačnih izjava diskredituje sebe i ceo tekst. Koliko god odredjene premise i zakljucci ovog teksta bili tacni, baratanjem poluistinama i neistinama prosto dovodi u pitanje svoj stručnost i ceo tekst

  7. @Miša Brkić

    „ТРАНЗИЦИЈИ“
    Је варваризам од француске речи TRANSITION и која у преводу на српски има вишеструко значење : ПРЕЛАЗ, ПРОЛАЗ, ПРЕЛАЗНОСТ.
    Шта сте ви уствари хтели да кажете овом француском речи ?
    Чини ми се да сте је употребили незнајући њено право значење ?
    У сваком случају то је скрнављење српског језика.
    Зашто то радите ?
    По струци коју обављате и у српском гласилу за кога пишете ви сте дужни да негујете српски језик и културу а не да их тако бахато газите.
    Да ли сте уопште свесни тога ?

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bilja Krstić, muzičarka

Postoji mnogo razloga i načina da podržimo Danas. Jedan je da postanemo članovi Kluba čitalaca Danasa.