Da nisam dobio nagradu lista Danas kao „Prijatelj lista“ – na koju sam veoma ponosan, zaboravio bih da sam pre 10 godina bio kreativni direktor prve kampanje tada novopokrenutog lista.
Čestitam listu Danas na deceniji nezavisnog novinarstva i zahvaljujem se što su me se setili i ponovo pozvali da s New Moment timom kreiram prvu kampanju za sledeću deceniju!
S obzirom na nedostatak budžeta („every dream has a price“ – posebno nezavisnost) u kampanji ćemo koristiti minimalistički dizajn, reči i interaktivnost.

Da nisam dobio nagradu lista Danas kao „Prijatelj lista“ – na koju sam veoma ponosan, zaboravio bih da sam pre 10 godina bio kreativni direktor prve kampanje tada novopokrenutog lista.
Čestitam listu Danas na deceniji nezavisnog novinarstva i zahvaljujem se što su me se setili i ponovo pozvali da s New Moment timom kreiram prvu kampanju za sledeću deceniju!
S obzirom na nedostatak budžeta („every dream has a price“ – posebno nezavisnost) u kampanji ćemo koristiti minimalistički dizajn, reči i interaktivnost.
Posle 31 godine rada u kreativnom biznisu širom sveta siguran sam da jedna nezavisna reč vredi više od hiljadu propagandnih slogana i da je od marketinga mnogo efikasnija komunikacija s čitaocima!

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari