Iako nije nominovana za ovogodišnje Golden globe nagrade, Skarlet Johanson je bila nesumnjiva zvezda ove filmske jeseni. Ona je u britansku prestonicu prvo stigla zbog promocije poslednjeg filma Brajana de Palme „Crna dadilja“, a potom i zbog uloge u filmu „Prestige“ Kristofera Nolana.

Iako nije nominovana za ovogodišnje Golden globe nagrade, Skarlet Johanson je bila nesumnjiva zvezda ove filmske jeseni. Ona je u britansku prestonicu prvo stigla zbog promocije poslednjeg filma Brajana de Palme „Crna dadilja“, a potom i zbog uloge u filmu „Prestige“ Kristofera Nolana.
Za 21-ogodišnju glumicu se može reći da izgleda isto kao i na fotografijama – plavo i prelepo. Kozmetička firma l’Oreal, čiju kampanju ona vodi, sigurno nema razloga da se sekira. Sa seksi figurom i hrapavim glasom Johansonove, uspeh joj je izvesno osiguran. To se može reći i za Reebock, čuvenu sportsku firmu, koja ju je angažovala i pored činjenice što ona nije ni sportski tip, niti voli da vežba. Njihovim koracima je krenuo i Hermes, slavna francuska modna kuća, koja je bila srećna da baš nju može da obuče, uprkos tome što se njene obline baš sasvim ne uklapaju u njihov koncept o manekenskoj figuri. Jer, devojka je naprosto neodoljiva.
Za razliku od drugih, ona ima auru neke stare holivudske zvezde. Odiše klasom i izaziva divljenje kako muške publike (posebno otkako se slikala naga za Vanity Fair), tako i ženske, koja ju je ove godine proglasila najseksepilnijom ženom na svetu u magazinu Esquire.
No i pored tolikog divljenja i komplimenata kojima je obasuta, Skarlet Johanson je, bar za sada, ostala začuđujuće prirodna, normalna i jednostavna osoba. Često se smeje na račun svojih zuba i nemilosrdno kritikuje holivudsku opsednutost težinom.
Politika je veoma interesuje i poznata je po svojim liberalnim shvatanjima i demokratskom opredeljenju. Otvoreno je podržavala kampanju Džona Kerija 2004. godine i jedan je od glavnih aktera u Bonovoj Aids humanitarnoj akciji „Crveno“. Ne može da razume čemu toliko interesovanje za filmske zvezde: „Hej!? Jedan rat traje, drugi samo što nije počeo. Tu su masovni genocid i glad, ali svet ne priča o tome, već šta je ko jeo i ko s kim izlazi ? Koga to uopšte interesuje i čija je to briga?“
Nedavno je izazvala i medijsku gužvu izjavivši da redovno, odnosno svakih šest meseci, daje krv na analizu na HIV test. „Svako treba da bude socijalno odgovoran“, izjavila je. „To je deo ljudske pristojnosti da se čovek testira. Odvratno je ako to ljudi ne rade. Neodgovorno!“
Iako ne smatra za potrebno da bilo kome bilo šta objašnjava o svom privatnom životu, ona naprosto smatra da i holivudske zvezde imaju odgovornost kao i svi drugi. Istovremeno, dovoljno je inteligentna da ne uplaši konzervativnu srednju Ameriku. Naime, uprkos tome što je bila povezana sa nekima od najzgodnijih momaka sa filmskog platna, izjavila je da je do sada imala samo tri mladića pre sadašnjeg Josha Hartnetta. „Suprotno rasprostranjenom shvatanju, ja nisam promiskuitetna, što ne znači da nemam otvorena shvatanja u pogledu seksa“.
Tako Skarlet, osim mladosti, talenta i sofisticiranosti, pokazuje i da je svoja i smela. Pitanje je naravno ko je i šta je presudno uticao na nju? Roditelji koji su je forsirali? Društvo? Sredina u kojoj je odrasla? Sreća? Ona kaže samo jedna stvar – rad.
Skarlet je rođena u Njujorku 1984. godine. Roditelji su je još kao klinku davali na časove stepa, plesa i glume. Karijeru je praktično započela kada ju je kao 12-godišnju curicu Robert Redford angažovao za ulogu u filmu „Horse whisperer“. No, Sofija Kopola je bila ta koja ju je uvela na velika vrata filma poverivši joj ulogu u filmu „Lost in translation“, kada je shvatila da se radi o retkom talentu i ličnosti. „Ona ima nešto magično i enigmatsko u sebi. Retku filmsku atraktivnost. Sposobna je da izrazi osećanja i dubinu ne radeći mnogo. A tu je i njen glas“.
Zatim je došao film „Devojka sa bisernom minđušom“ i Johansonova je slavljena kao najuzbudljivija i najtalentovanija mlada glumica Holivuda. Potom joj je Vudi Alen dao ulogu u flmu „Match point“, definišući je kao „najseksepilniju ličnost savremenog filma“. Pored slave i hvale, stigle su i nominacije za sijaset nagrada i u retrospekciji Skarlet kaže da „nije bilo lako suočiti se sa svim tim“.
Nakon toga je bilo nekoliko filmova u kojima se nije proslavila i za koje je dobila loše kritike, koje su se konačno pokazale kao dobro iskustvo i škola. Ali, sa ulogama u „Crnoj dadilji“ Brajana de Palme i filmu „Prestige“ Kristofera Nolana, stvari su se vratile u normalan kolosek.
Skarlet Johanson je suviše kvalitetna, talentovana i radna da bi sebe poistovetila sa običnim seks simbolom, i uloge koje sprema su najbolja potvrda toga.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari