Foto: FoNet/ Marija Đoković

„Pljačkom Telekoma Srbije Aleksandar Vućić je dodelio novac Srđanu Milovanoviću za kupovinu Prve i O2 televizije. Kome to do danas nije bilo jasno, od danas sigurno jeste“, rekao je Đilas, a prenosi SZS.

Prema njegovim rečima, Srpska napredna stranka (SNS) preuzela je ove televizije i samo dan posle najmasovnijeg protesta opozicije, na TV Prva je emitovan spot SNS, čija je produkcija koštala oko sto hiljada evra, i u kojem se vređaju opozicioni političari, ali i građani koji učestvuju u protestima. Iako nisu raspisani izbori, spot sa političkim sadržajem se emituje na stranačkoj televiziji.

Naravno, protivzakonito. Sajt B92 pod naslovom „Sramota, Рilasovi doneli vešala na Terazije“, optužuje opoziciju za incident koji sam javno još sinoć osudio, verujući da je u pitanju namerna provokacija.

Po reakciji Vučićevih medija, jasno je da im je ideja bila da unize proteste, naveo je Đilas.

„Srđan Milovanović očigledno želi ovako jezivom propagandom da stane rame uz rame sa Željkom Mitrovićem i ja mu poručujem da će odgovarati pred nadležnim organima – kako za učešće u pljački građana Srbije, tako i za učešće u ovakvim fačističkim kampanjama“, zaključio je Dragan Đilas.

Povezani tekstovi