Fejsbuk stranice stranaka, njihovih koalicionih partnera i pokreta nisu uzete u obzir, pošto bi time bila narušena metodologija praćenja, s obzirom da neke kandidate podržava više desetina stranaka i organizacija, dok iza pojedinih stoje grupe građana. Svesni činjenice da i Saša Radulović, kao i mnogi drugi predsednički kandidati poput Boška Obradovića, pa i Vojislava Šešelja i Aleksandra Vučića, Fejsbuk kampanju ne vode isključivo preko svojih stranica, već i preko preko stranačke, kao i stranica svojih koalicionih partnera, podaci o tim kanalima komunikacije u kampanji bili su predviđeni za objavljivanje u narednoj analizi agencije Kliping. Pri merenju i verifikaciji broja sviđanja stranica, kao i interakcija sa stranicom, odnosno sviđanja, deljenja i komentara postova, Kliping je koristio precizne, zvanične i javno dostupne podatke Fejsbuk analitike.

Kliping naglašava da nikakve tendeciozne namere da se umanji popularnost kandidata Saše Radulovića na društvenim mrežama nije bilo, te da takva namera ne postoji ni prema kome od preostalih deset predsedničkih kandidata.

Pokret Dosta je bilo je juče saopštio da je “Danas” u okviru dnevnog dodatka “Izborna groznica” objavio krajnje tendencioznu, ali i potpuno besmislenu analizu “aktivnosti predsedničkih kandidata na društvenoj mreži Fejsbuk” agencije Kliping sa ciljem da se predsednički kandidat DJB, koji je pokret DJB uveo u Skupštinu upravo zahvaljujući društvenim mrežama, i uprkos medijskom mraku, cenzuri i blaćenju, prikaže kao neko ko na Fejsbuku nije zastupljen.

Analiza Fejsbuk profila predsedničkih kandidata agencije Kliping pokazala je da je lider radikala Vojislav Šešelj i dalje ubedljivo najpopularniji političar na Fejsbuku sa 187.953 pratioca, a da za njim slede Aleksandar Vučić sa 135.158 i Ljubiša Preletačević – Beli sa 101.599.