Poznata modna kuća Helmut Lang, koju je jedan od najpoznatijih modnih stvaralaca osnovao 1986. godine, planira da „ugasi“ liniju za muškarce.

Čelni ljudi brenda smatraju da garderoba za mušakrce nema budućnosti kod njih jer pre svega žele da se baziraju na kreiranje „krpica“ za lepši pol. Japanska firma Link Theory Holdings kupila je firmu 2006. godine od Prade, jer smatraju da Lang obećava i misle da mogu da naprave dobar posao sa kvalitnom garderobom i cenjenim brendom. Helmut Lang je 51 odsto svoje modne kuće prodao Pardi 1999. godine, a dve godine kasnije rešio je da definitivno ne želi više da bude vlasnik ni jednog procenta frime Helmunt Lang. Japanska firma je optimistična po pitanju prodaje garderobe, ali definitivno više muškarce ne vide kao deo svoje ciljne grupe.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari