Album ćete moći da kupite i poslušate od 17. januara na Bandcampu. Ovog vikenda, Sara nastupa 12. januara u umetničkom prostoru Kvaka 22 u Beogradu, a 13. januara s Anom Ćurčin u Kulturnom centru Novog Sada.

Gde povlačiš crtu pitanje je granice na ličnom i javnom, individualnom i društvenom nivou.

Na koje kompromise pristati? Koji su presudni kriterijumi u po(d)vlačenju crte? Gde je granica muzičkog dela? Umetničkog delovanja? Tišine? Taštine? Pitanje crte je pitanje identiteta i integriteta.

A crta je sve samo ne, jasna. Upravo u tom prostoru nejasnih granica crte blede i nastaju novi spojevi koji nas mogu odvesti u sjajna, neočekivana rešenja, ali i u potpuni haos.

Izvedba reflektuje sâm umetnički put, život van zadanih okvira koji je istovremeno nepoznat i makar delimično ucrtan, uzbudljiv i na trenutke poprilično zastrašujuć.

Kako sama Renar kaže za svoj novi album koji izlazi u vinilnom izdanju:

„Ovo djelo nije pop album – nema singlova, neće se snimati spotovi, vrtiti na televiziji u sklopu zabavnog programa a po svoj prilici je neće ni telekomunikacijske kompanije uzeti za reklamu. Sasvim sigurno neće reklamirati pivo. Ono što ovaj album jest je vožnja. Namjera ovog djela je dotaknuti negdje dublje. Rasplakati, nasmijati, možda čak i iznervirati, i tko zna, možda još koji put okrenuti strane i zavrtiti ploču isponova. Ja ne znam gdje povlačim crtu, zato se ovom temom zadnjih godinu dana i bavim. A vi, gdje vi povlačite crtu?“

Sara Renar je dobitnica najznačajnije hrvatske muzičke nagrade Porin, nominovana je i za IMPALA evropski album godine za treći album „Tišina“. Sara je poslednje tri godine održala preko 300 koncerata u regionu i Evropi (između ostalog i na Kantfestu, Lake Festu i Exitu). Pored sjajnih live nastupa koji slede u januaru, obradovaće publiku i specifičnom formom albuma.

U ovom projektu, uz Saru Renar i njene stalne saradnike Zdeslava Klarića i Konrada Mulvaja, učestvuju i muzičari Vedran Peternel i Ivan Laić te članica Drame HNK u Zagrebu Dora Lipovčan, dok dizajn zvuka potpisuju Mateo Patekar i Izidor Vasilić.