Volksbank, po prvi put u Srbiji, putem sajta banke, omogućiće građanima da stupe u direktan kontakt sa agentom banke. Bez odlaska u banku, od agenta banke mogu da se zatraže i dobiju sve potrebne informacije. Klikom na opciju „on-line podrška“ na sajtu Volksbank a.d. i unosom imena i pitanja, nakon samo nekoliko sekundi javiće se agent banke.

Volksbank, po prvi put u Srbiji, putem sajta banke, omogućiće građanima da stupe u direktan kontakt sa agentom banke. Bez odlaska u banku, od agenta banke mogu da se zatraže i dobiju sve potrebne informacije. Klikom na opciju „on-line podrška“ na sajtu Volksbank a.d. i unosom imena i pitanja, nakon samo nekoliko sekundi javiće se agent banke. Razgovor može trajati koliko klijent to želi, a ova usluga je besplatna. Takođe, banka je izašla u susret svim građanima Srbije, pustivši u rad novi broj „call centra“ 0700 700 800 i tako omogućila svim zainteresovanima da dobiju informacije pozivom na ovaj broj po ceni lokalnog poziva.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari