Na dan otvaranja sajma, posetioci će u paviljonu Srbije, kao zemlje učesnice manifestacije, imati priliku da “dožive” Teslu uz pomoć VR tehnologije.

Projekat virtuelnog muzeja, koji je Direct Media realizovala u saradnji sa kompanijom Digital Mind i donirala Muzeju Nikole Tesle u Beogradu, je i ovom prilikom pokazao da ne poznaje granice i da je jedan od najboljih predstavnika Srbije u svetu.

Prezentaciju Srbije na najvećem sajmu u 2017. godini organizuje Ministarstvo trgovine i telekomunikacija, a realizuje kompanija Sky music. Slogan Expo 2017 je “Future energy”, što na još jedan, simboličan način, daje na snazi prezentaciji projekta “Doživi Teslu”, budući da je veliki naučnik svoj životni vek posvetio radu na energiji budućnosti.

Osim u Muzeju Nikole Tesle, inovativna izložba u virtuelnoj realnosti dostupna je svim Teslinim poštovaocima širom sveta i putem mobilne aplikacije.

Aplikacija“Nikola Tesla Experience” je kreirana za mobilne telefone i uređaje koji podražavaju tehnologiju virtuelne realnosti i može se skinuti preko Google Play ili Apple App Store.