Toyota planira da instalira solarne panele na neke od Prius hibrida kada se budu radile sledeće verzije, a sve zarad veće potražnje za „zelenim“ automobilima. Panele će obezbediti Kyocera korporacija i poslužiće za delomični rad erkondišna na vrhunskim modelima benzinsko-električnog Priusa.

Toyota planira da instalira solarne panele na neke od Prius hibrida kada se budu radile sledeće verzije, a sve zarad veće potražnje za „zelenim“ automobilima. Panele će obezbediti Kyocera korporacija i poslužiće za delomični rad erkondišna na vrhunskim modelima benzinsko-električnog Priusa.
Ipak, reč je o „simboličnom gestu“ pošto sa tako malim solarnim panelima nije moguće dobiti više struje. Zbog sve skupljeg silicijuma, solarni paneli su sve manje dostupni, a i dalje ostaje problem skladištenja energije. Toyota će treću generaciju Priusa izbaciti na tržište sledeće godine.
Kompanija Canon planira da izgradi novu fabriku digitalnih kamera u Japanu kako bi odgovorila zahtevima narastajućeg globalnog tržišta. Nova fabrika će biti podignuta u Nagasakiju i moći će da napravi četiri miliona kamera godišnje. Izgradnja treba da počne u januaru sledeće godine, završetak je planiran za novembar, a puštanje u rad se očekuje u decembru 2009. U fabrici će se praviti SLR i kompaktne kamere. Izgradnja fabrike će koštati 163 miliona dolara, a zapošljavaće hiljadu radnika.
Canon je svetski lider u prodaji digitalnih kamera tokom 2006. i 2007. godine. Prema podacima iz prošle godine držali su 19 odsto tržišta sa 24,5 miliona isporučenih kamera. Najbliži konkurent Sony je isporučio 20,9 miliona. Međutim, na tržištu SLR aparata Canon je prošle godine držao 42,7 odsto sa 3,2 miliona isporučenih uređaja, nešto malo više od drugoplasiranog Nikona sa tri miliona kamera.
Korporacija Pioneer će početi da prodaje Blu-ray disk snimače u Japanu najverovatnije u martu 2009. godine. Za sada nema planova za prodaju ovih uređaja u ostatku sveta. Ovi snimači će biti razvijani u saradnji sa kompanijom Sharp.
Najnovije analize američkih stručnjaka pokazuju da televizijsku i filmsku industriju očekuju teški dani – tačnije da im se najverovatnije „smeši“ sudbina koja je već zadesila muzičku industriju, što znači drastičan pad zarade. To se, na neki način, već ogleda na berzi gde je vrednost deonica medijskih giganata u padu. Međutim, ono što daleko više plaši čelnike televizijskih kuća i filmskih studija su „strukturalne promene“ koje donosi digitalna distribucija i koja je već „osakatila“ muzičku industriju. Iako je, u stvarnosti, velika razlika između muzičkih/audio i filmskih/video formata, izuzetno je slična njihova distribucija tako da se zato očekuju još veći problemi. Već je evidentno da se konzumenti sve više prebacuju na novi tip medija – filmski daunloud, ili video-rikordere koji mogu da „preskaču“ reklame, što će naterati velike oglašivače da pronađu novi način reklamiranja. Ono što još više užasava predstavnike filmske i televizijske industrije je to što rast digitalne prodaje ne može da nadoknadi, recimo, pad u DVD prodaji koji je već počeo da se dešava.
Profesionalci i amateri će imati priliku da remiksuju treći singl sa platinastog albuma Maraje Keri „E=MC2“ zahvaljujući internet takmičenju, saznaje Bilbord. Takmičenje je počela 15. jula, a „zadata“ pesma je „I’ll Be Lovin’ U Long Time“, koju će moći da remiksuju čanovi Indaba Music, onlajn zajednice za producente i umetnike. Maraja je inače „kraljica remiksa“ pošto je sarađivala sa brojnim producentima od 1993. godine, tako da je ovaj korak samo nastavak nečeg poznatog u njenoj karijeri, uz želju da se pronađe novi zvuk na netu. Svi takmičari će svoje miskove morati da pošalju do 26. avgusta, a potom će članovi Indaba zajednice izabrati 10 najboljih nakon glasanja. Pobednika će izabrati trojica sudija – i on će dobiti 5.000 dolara, a biće i proglašen MYSPACE prijateljem broj 1 Maraje Keri tokom četiri nedelje.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari