Mašina za 3D prikaz – naziv je nove tehnologije za proces digitalne obrade slika, koji nudi Simens. Ovaj novi proces snimanja uspeva da zabeleži 3D sliku svakog objekta – čak i onog koji je u pokretu. Mašina za 3D prikaz koristi se za veliki broj aplikacija, od proizvodnje slušnih aparata do automobilske industrije.

Siemensova grupacija Simens bilding teknolodžis (SBT) blisko je sarađivala sa L-1 Identity Solutions (nekada VIISAGE Technology), vodećom kompanijom u oblasti personalnih identifikacionih sistema, da bi mašinu za 3D prikaz lansirala na tržište, gde bi ova bila korišćena za prepoznavanje lica u sistemu kontrole pristupa. Bez obzira u kojoj se oblasti ova 3D tehnologija primenjuje, princip ostaje isti.
Prednost ovog metoda je u tome što je 3D prepoznavanje mnogo pouzdanije od ostalih metoda. Kada se slika lica obradi u 3D sistemu, ovaj sistem ne može se zavarati nedozvoljenim korišćenjem fotografije osobe koja ima pravo pristupa. Poboljšan prototip, koji je upravo predstavljen na Sajmu zaštite u Esenu, radi u opsegu nevidljivih svetlosnih zraka blizu opsega infracrvenog zračenja.
Projektor osvetljava objekat paralelnim svetlosnim zracima, kamera beleži sliku, proizvodeći visoke profile, a kompjuterski program u deliću sekunde napravi 3D sliku objekta. Svetlosni zraci obiluju vremenskim i kolor-kodovima, što omogućava da sistem jasno i precizno definiše svaku pojedinačnu liniju. U zavisnosti od koda, proces (koji zahteva samo standardne komponente) može da izdvoji 3D podatak čak i sa jednog video zapisa, odnosno i 3D zapis objekta u pokretu.
Ostale Siemens grupacije takođe su počele da koriste mašinu za 3D prikaz. U automobilskoj industriji, Automation and Drives (A&D) primenjuje ovu tehnologiju u sistemu za podešavanje šasija, dok je Siemens Audiologische Technik GMBH (S.A.T.) nedavno lansirala ISCAN, pomoću kojeg se brže i lakše dobijaju precizni podaci pogodni za korišćenje pomoću slušnog aparata u uhu.