Glavni japanski sajt za društveno-umrežavanje „Mixi“ ima osam miliona korisnika a kada dođete na njega vidite uredne stupce i male fotografije, što je drastično drugačije od šljaštećeg američkog MYSPACE.com. Naravno, to samo odslikava različitosti dve kulture, ali i izazov za MYSPACE koji želi da uđe na japansko tržište. „Najbolje opisana razlika između dva pristupa je sledeća: MYSPACE je o meni, meni, meni i vidi me, vidi me. Mixi nije o meni već o nama“, kaže Toni Elison, potpredsednik kompanije Viacom International Japan. Poruke na Mixi-ju su neverovatno tople i pozitivne što će samo dodatno otežavati posao MYSPACE.com-u koji je u Japan stigao u novembru. Zbog svega navedenog MYSPACE će morati da razvije novu strategiju a kao glavna pogodnost se navodi da je ovakav sajt odličan za one koji su muzičari ili filmadžije koji žele da promovišu svoje kreacije. MYSPACE dozvoljava svakome sa validnom e-mail adresom da se besplatno prijavi. S druge strane Mixi zahteva da vas preporuči neko ko je već član. To, upravo daje osećaj sigurnosti stidljivim Japancima, i dovelo do toga da Mixi postane glavno sredstvo komunikacije između prijatelja. Mixi jednostavno nije nešto što se u Japanu doživljava kao mogućnost za upoznavanje novih prijatelja.