Kako da se ne radujemo što je kraj protekle godine za sve korisnike mobilne telefonije MTS-a obeležen puštanjem u rad servisa treće generacije. Šta god to značilo, uglavnom, svaki od srpskih operatora mobilne telefonije govori za sebe da je prvi pustio u rad 3G: za Mobtel, današnji Telenor, to se dogodilo još pre čitave dve godine, kada je, da bi povećao svoju vrednost, pustio u rad 2,5 ili 3 generaciju.

Kako da se ne radujemo što je kraj protekle godine za sve korisnike mobilne telefonije MTS-a obeležen puštanjem u rad servisa treće generacije. Šta god to značilo, uglavnom, svaki od srpskih operatora mobilne telefonije govori za sebe da je prvi pustio u rad 3G: za Mobtel, današnji Telenor, to se dogodilo još pre čitave dve godine, kada je, da bi povećao svoju vrednost, pustio u rad 2,5 ili 3 generaciju.
Da li se MTS rukovodio podacima iz istraživanja, koji govore da veoma mali broj građana ima savremene telefone poslednje generacije, koji mogu da se priključe na ove servise, ili je, pak, nalazio opravdanje za odugovlačenje u ulaganju ogromnih sredstava u advertising i sponzorstva u cilju institucionalnog jačanja, to običan građanin ne zna. Samo, mora li tako? Da u svemu zaostajemo za Evropom, pa čak i kada to ne moramo?
Ili je možda kupovina Telekoma Srpske doprinela da ovaj servis brže bude uveden, da tomošnji korisnici ne zaostaju za svetom?
Verujemo da je uvođenje treće generacije mobilne telefonije MTS, tačno 27.decembra, pred novogodišnje praznike, bilo dar ovog operatera svim korisnicima, kako bi za praznike mogli da uživaju u multimedijalnim servisima kao što su video poziv, prikazivanje trejlera aktuelnih filmova sa bioskopskog repertoara, video streaming (prikaz TV programa, vesti, sportskih događaja, itd., u realnom vremenu), traffic cam (snimanje saobraćajnica), igranje java igrica u realnom vremenu online itd. Jedinstvene karakteristike video poziva na primer, koji omogućava ova mreža, jeste da u realnom vremenu, osobu koju ste zvali možete i da čujete i da vidite.
Da biste koristili 3G paket usluga potrebno je ili da pošaljete SMS određenom operatoru, ili da pozovete korisnički servis, ili da popunite obrazac u nekom od korisničkih servisa koji će vam aktivirati ovaj servis.
Ostale novosti koje smo na tržištu dobili promenama koje su dovele Telenor na naše tržište sadržane su u većoj ponudi tarifnih paketa u kompletu sa različitim modelima mobilnih telefona različitih svetskih proizvođača. Međutim, čini nam se da su svi paketi i ranije postojali, samo se sada drugačije zovu: „Moje vreme“, „Jedan za sve“ itd., a u pogledu cena tarifa nismo dobili očekivano smanjenje, a ono što je još manje očekivano je da se zvanje korisničkog centra 063 9863 naplaćuje.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari