Lista ostalih izgleda ovako: 2. MSN Encarta sa 1,27 odsto, 3. Encyclopedia.com (0,76 odsto), 4. Fact Monster (0,72 odsto) i na 5. mestu Britannica.com (0,57 odsto). Britanika je zabeležila pad u poseti od 53 odsto u decembru prošle godine u poređenju sa decembrom 2007. godine.

Vikipedija, koju piše i uređuje na hiljade ljudi, ostaje tako simbol internet uspešnosti – sličnu onoj koju ima Britanika u svetu štampanih enciklopedija. Vikipedija i dalje objavljuje članke i teme bez potrebe za odobrenjem, oslanjajući se na „mudrost mase“ kada je rečo tačnosti podataka, mada ta tačnost je ponekada problematična. Britanika, s druge strane ne može, recimo, da računa ni na dobru pokrivenost od strane veb-pretraživača jer je za većinu sadržaja potrebna pretplata.

Prošle nedelje Vikipedija je bila 13. najposećeniji sajt u celom svetu, dok je Britanika na 2.349. mestu. Ljudi koji posete Vikipediju provedu na njoj, u proseku, 10 minuta po svakom dolasku.