Psihoterapija praktikuje brojne tehnike pozitivnog gledanja na stvari. Već neko vreme pokušavam da se užvim u pozitivna viđenja sveta oko sebe. Priviđam lepotu, dobrotu, kolorit toplih boja i zvukova, profesionalnost, korektnost, poštenje… Skoro da mi uspeva. Kažem, skoro, jer se po pravilu pojavi detalj koji me vrati surovoj stvarnosti.

Nedavno je kablovski operater SBB promovisao akciju koja je obuhvatala kablovsku tv, fiksnu telefoniju i internet. Ponuđeno je više paketa, od manjih po kapacitetu i ceni do najviših. Akcijske cene važile su za nove i dosadašnje korisnike SBB. Uz prihvatljivu cenu, u vreme akcije ponuđeno je besplatno korišćenje u prva tri meseca i dodela besplatnog telefonskog aparata (dok traju zalihe, oko 5000 komada).

Čovek je uzeo reklamni papir i na šalteru izjavio da kao stari korisnik želi najjeftiniji paket.

-Ne može, kažu mu na šalteru, te navedene pogodnosti možete ostvariti samo ako kupite najskuplji paket.

Čovek se pobunio pozivajući se na reklamu, koja je, sem u pisanoj formi, emitovana i elektronski. Pošto nije bilo sporazuma, obratio se centrali SBB, gde je ljubazni operater shvatio prigovor i obećao da će se javiti sa kompetentnim odgovorom. Dok se ne javi, naglasio je, ne potpisujte nikakav ugovor. Do danas se nije javio. ..

Čovek je tražio intervenciju direktora poslovne jedinice, koji mu je saopštio da reklamna obaveštenja nisu merodavna za njih, jer oni imaju pravila i cenovnike, u kojima piše upravo onako kako su i postupili na šalteru!

Čovek se začudio i upitao: „Zašto onda ta dokumenta ne delite potencijalnim kupcima“, a odgovor je glasio da su to jako opširni tekstovi koje klijenti teško mogu da razumeju!

Priviđa mi se da će uskoro započeti predusretljivim odgovorom na gore postavljeno pitanje, a koje bi glasilo „kako da ne, sve što reklamiramo to i realizujemo“, i očas posla bude potpisan ugovor.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari