Vesić: Počinjemo gradnju dva mosta i gradskog tunela u Beogradu

Ostavite komentar


  1. Ako bi se na mestu Starog savskog mosta gradio Novi savski most, onda bi za vreme izgradnje istog; minimum 3-4 godine, laka motorna vozila koja sada koriste Stari savski most velikom većinom za prelazak preko reke Save koristila Brankov most, pa bi na njemu dolazilo do još većih zastoja u saobraćaju nego što je to danas slučaj. Zato saobraćajna struka kao optimalno rešenje predlaže; da se uzvodno do Starog savskog mosta izgradi most širine 8-10m koji bi preuzeo saobraćaj tramvaja i vozila GSP, da se izgradi Novi most preko reke Save nizvodno ispod Muzeja savremene umetnosti koji bi prirodno spojio bulevare Nikole Tesle i Vojvode Bojovića i omogućio saobraćajnu povezanost Savske i Dunavske padine, dok bi se Stari savski most adaptirao za saobraćaj lakih motornih vozila, pešaka i biciklista. Inače, taj Novi most bi bio višestruko jeftiniji od tunela koga predlažu nadležni, a pored toga, most je za učesnike u saobraćaju i mnogo bezbedniji od tunela.

Ostavite komentar


Beograd

Beograd: Grad urbane nepravde 8

Beograd: Grad urbane nepravde

„Ti, međutim, rasteš, uz zornjaču jasnu, sa Avalom plavom, u daljini, kao breg. Ti treperiš, i kad ovde zvezde gasnu, i topiš, ko Sunce, i led suza, i lanjski sneg. U Tebi nema besmisla, ni smrti. Ti sjajiš kao iskopan stari mač. U Tebi sve vaskrsne, i zaigra, pa se vrti, i ponavlja, kao dan i detinji plač.” Miloš Crnjanski, Lamet nad Beogradom

Naslovna strana

Naslovna strana za 6. i 7. decembar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.