
Kreativni tim agencije Sensebridge communications je u prijatnoj atmosferi restorana Regal ugostio predstavnike medija i poslovne partnere kako bi zvanično predstavio postojeće projekte i podelio svoju viziju poslovanja. Pod sloganom „Večna mladost“, Sensebridge communications je izdvojio kao glavnu prednost Beograda njegovu neprolaznu kreativnu energiju koja pokreće promene.
Sensebridge Communications čini međunardoni tim profesionalaca sa ekspertizom u strateškim komunikacijama, povezujući pre svega razvoj tržišta nekretnina i tržište investicija. Sa već dobro poznatim i uspešnim projektima u Rusiji, u potrazi za novim saradnicima i potencijalnim partnerima u Srbiji, tim je predstavio više zanimljivih projekata u Srbiji i Sloveniji, kojima želi da privuče investicije na polje nekretnina.
DOM Balkans (dom-realestate.com) je platforma koja nudi inovativan i holistički pristup oglašavanja nekretnina, koncentrišući se na stil života, od zadovoljavanja potreba kao što su npr. izlasci do dostupnosti škola i prevoza. Westgate properties (westgateco.com) nudi stranim i domaćim klijentima veoma perspektivne investiocine projekte, oslanjajući se na poznavanje tržišta nekretnina u Srbiji u saradnji sa lokalnim građevinskim firmama. Jedan od prvih partnera na ovim projektima je i najveća agencija za nekretnine u Srbiji Eurostan. Cubo Village (cubovillage.com) je luksuzni kompleks kuća u Sloveniji, koji pored najmodernijeg enterijera i eksterijera nudi consierge usluge koje obavlja Cubo Hotel grupa. Maserati Owners Club Adria je poseban klub koji okuplja vlasnike Maserati automobila u jadranskoj regiji, organizujući ekskluzivne događaje i okupljanja.
U želji da ponudi klijentima čitav spektar usluga i ostvari jedinstvenu poruku izvrsnosti u svim delovima procesa, Sensebridge communication nudi konsalting u razvoju projekata, marketingu, oglašavanju, odnosima sa javnošću, planiranju događaja i digitalnim platformama. Kroz partnerstvo sa investitorima, kompanijama i kreativnim individualcima, ovaj tim želi da spoji interese i vizije, i pretvori planove klijenata u realnost uz pomoću dobre energije koja prožima naš grad. Ta energija je na događaju predstavljena kroz izložbu fotografija Fabrike fotografa, na kojima su se našli prizori iz svakodnevnog života i Beograđani koji su najbolji predstavnici duha grada.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


