Direkcija za javni prevoz još nije napravila plan koje će linije GSP-a prevoziti Beograđane preko novog mosta na Adi Ciganliji. Međutim, većina građana smatra da bi trebalo uspostaviti nove linije koje bi povezale čukaričku i novobeogradsku stranu, a da bi se od postojećih na most mogli preusmeriti jedino autobusi 88 i 89.


Profesor Saobraćajnog fakulteta Milan Vujanić objašnjava da na novi most treba preusmeriti što više saobraćaja.

– Sve linije gradskog saobraćajnog prevoza koje idu sa Novog Beograda ka Banovom brdu, pre svega one koje su bliže novom mostu, treba da idu preko njega – kaže Vujanić.

Građani koji zbog poslovnih obaveza svakodnevno idu sa čukaričke strane na Novi Beograd, nadaju se da će zahvaljujući novom mostu njihovo putovanje biti znatno kraće.

Ljiljana Jovanović živi na Čukarici, a svaki dan ide da radi na Novi Beograd i to najčešće autobusom 89. Kako kaže, najviše bi volela da se uvede nova linija kojom će svako jutro moći brzo da stigne na posao.

– Često se dešava da kasnim ujutru. Kada bi neke od postojećih linija išle preko novog mosta, mislim da bi to bilo odlično rešenje, ali podržavam i uvođenje novih linija – objašnjava Ljiljana.

Marko R. smatra da postojeće linije gradskog saobraćajnog prevoza treba da saobraćaju kao i do sada, a da na ovoj relaciji treba uvesti nove linije.

– Idealno bi bilo da se uvedu nove linije, a da one na koje smo do sada navikli idu starom trasom. Smatram da je ovaj novi most dobar samo za građane koji žive na čukaričkoj strani i žele da idu na Novi Beograd i obrnuto, jer ne vidim poentu da neko iz centra grada ode do Ade da bi otišao na Novi Beograd – kaže Marko.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari