
Najveća regionalna konferencija o medijskim trendovima SEMPL, predstavila je povodom svog punoletstva novi vizuelni identitet, kojim želi da istakne snagu ovog regionalnog brenda.
Ovogodišnja konferencija biće posvećena razotkrivanju najnovijih trendova u svetu medija, marketinga i komunikacija. Ko su ovogodišnji predavači, šta SEMPL predstavlja u regionu, koje su izmene u identitetu, u ekskluzivnom intervjuu za Danas, govori predsednica SEMPL-a, Valerija Prevolšek.
*SEMPL nudi sveže ideje iz ugla stručnjaka i lidera u medijskoj industriji. Kako uspevate da okupite tako eminentne stručnjake? Koliko vam vremena treba da sastavite program?
– Konstantno radimo na programu i potencijalnim predavačima, od kojih je već sada polovina potvrdila svoje učešće. Neprekidno pratimo vesti, čitamo najbolje svetske marketing magazine, posećujemo konferencije u inostranstvu i pratimo onlajn istraživanja. Onda možete da zamislite koliko sati, ideja, neprospavanih noći je uloženo u program. To nije nešto što može da se završi za mesec ili dva, pogotovo kad imate ograničen budžet. Iskustvo akumulirano 18 godina, koliko SEMPL postoji, rezultiralo je time da možemo da prepoznamo kvalitetne predavače i da svaki put ponudimo nešto novo učesnicima konferencije.
* Šta je to što SEMPL čini prepoznatljivim u odnosu na druge festivale u regionu?
– Mislim da SEMPL postaje sinonim za kvalitet. Svesna sam da nemamo super kul dizajniran hotel za održavanje konferencije, ili žurke po ceo dan, ali sigurno je da imamo najjače, pažljivo birane, programe i predavače, koje nemate priliku da vidite i čujete svaki dan. Još jedna naša prednost je i ta što imamo sjajne partnere. Zaista je teško je pronaći tako lepo mesto, sa toliko dešavanja uz dobru atmosferu. Osim toga, SEMPLER nagrade su važan deo konferencije. Počeli smo sa nagrađivanjem mnogo pre nego što je Effie ušao u region, tako da je dugo vremena SEMPLER bila jedina nagrada namenjena strateškoj dimenziji oglašavanja. Nesumnjivo, ovom regionu su potrebne medijske nagrade, kakva je SEMPLER, koje će promovisati kvalitet i kreativnost.
* Šta mislite o novom identitetu konferencije i zašto se menja svake godine?
– Dobro pitanje! Svake godine smo menjali ne samo vizuelni izgled, već i slogan konferencije s namerom da komuniciramo ka tržištu i sa tržištem. To je uvek zabavan i kreativan deo posla. Zaključili smo da je vreme da SEMPL počne da govori sam za sebe i da postane poruka, zato smo se i obratili agenciji Futura za pomoć oko kreiranja novog, modernog logotipa i vizuelnog identiteta koji ćemo koristiti i u narednim godinama. Ovo što vidite sada videćete i narednih godina. Verovatno ćemo osvežiti pozadinu, ali svi ostali elementi ostaju onakvi kakvi su sada. Odluka da unesemo ovakvu promenu je hrabra, ali verujem da će to ojačati svest o brendu.
*Šta prihvatate od medijskih agencija iz regiona? Da li ste uočili neku neobičnu kampanju za koju biste voleli da se nađe među prijavama za SEMPLER nagrade?
– Svake godine posvećujemo posebnu pažnju promociji SEMPLER nagrada. Međutim čini mi se da ljudi još uvek misle da je prijavljivanje komplikovano. Žiri gleda KPI, način targetiranja, rezultate i ROI, ali nema kampanje koja nije razvijena kroz strategiju, bilo da govorimo o širenju svesti o brendu, targetiranju nove ciljne javnosti, lansiranju novog proizvoda, ili samo o podizanju prodaje. Ako su rezultati kampanje odlični, kombinovani sa kreativnim i inovativnim pristupom, velike su šanse da upravo to bude naša sledeća Grand Sempler kampanja.
* Čime ćete iznenaditi učesnike ovogodišnjeg SEMPL-a?
– Na prvom mestu odličnim programom. Govorićemo o onlajn video materijalima, virtuelnoj stvarnosti, big data menadžmentu i još nekim zanimljivim temama. Učesnike očekuje i veći broj radionica. Dodajte tome i dobro raspoloženje, oštru konkurenciju za SEMPLER nagrade, i možete 2016. završiti sa stilom.
Tajni PR sastojak* SEMPL je, nesumnjivo, najveća konferencija o medijskim trendovima u regionu. Kako targetirate i komunicirate sa potencijalnim učesnicima iz zemalja bivše Jugoslavije?
– Preporuka je jedan od tajnih PR sastojaka koje koristimo. Uz to, imamo odličnu komunikaciju sa lokalnim medijima i partnerima sa kojima sarađujemo, a podrška koju nam pružaju pojedine agencije širom regiona je sjajna. Tu su i ambasadori koji dele pozitivne informacije o SEMPL-u svojim kolegama, prijateljima i klijentima.
Potpis za sliku: Zaključili smo da je vreme da SEMPL počne da govori sam za sebe i da postane poruka: Valerija Prevolšek
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


