Kako mi je Telekom povećao račun za mobilni

Ostavite komentar


  1. Gospođo, isti slučaj! Žalio sam se u kabinet Predsednika republike Srbije. Dobio sam odgovor da nije nadležan da se obratim Telekomu. Kao da ja nisam znao ko je bezobrazan i nadležan? Sa 3.600 na 5.200 pa na 6.800 RSD? Otkazujem i u Bg i u BB. Hvala im, daleko im lepa kuća! Potpišeš jedno a oni fakturišu što hoće, kakav Ugovor, kakvi bakrači?!

  2. Potpuno ista priča i kod mene,ali na nesreću za dva broja telefona.Nemoguća priča i pored dva prigovora,oni nastavljaju po starom.

  3. Novine u kojem je ovo objavljeno dosta govore o vama.
    Telekom je korektan i ponudu koju su vam dali na ulici trebalo je da prihvatite. Ili da kažete da vas zovu tad i tad.
    Da se ne lažemo,objava je tendeciozna.

  4. Potpuno smo uz tebe. Telekom se bahati već dugo, oslonjen na vlast.
    A ono što će mu se dogoditi je potpuni sunovrat broja klijenata.
    Lično otkazujem dva BOx-a i 2 Soko tarife.

  5. Potpuno identican slučaj je kod mene bio i nakon 2 poslate reklamacije i njihovog odgovora da je reklamacija prihvaćena, dobijem na mail info da platim taj uvećani februarski račun jer reklamacija nije uvažena.
    Šta sam drugo mogla platila sam da mi ne bi isključili.
    Moja greška je bila što sam prethodno produžila Ugovor sa njima.

  6. Zaista veoma snažan tekst, koji odslikava muku malog čoveka koji želi da se ispoštuje njegovo parče neba od nasrtaja
    velikih i moćnih kako pojedinaca tako i institucija.

  7. I ja sam imala sličan problem,jer su mi tri puta povećali cenu a da mi ni jednom nisu zvali da to jave ili da me pitaju da li želim. S tim da ja nisam čekala dugo već sam odmah raskinula sa njima.
    I ja sam pravnik u penziji i slažem se sa vašim stavom da čovek za svoje pare trba da dobije ono što je hteo i platio a ne da nas prave budalama.
    Treba svi da raskinu sa njima koji su nezadovoljni.
    Treba reagovati na nepravdu u svakom segmentu života.

  8. Svako povećanje cena prati rok od 30 dana kada korisnik može da raskine ugovor. ALI, po razvili, sve mediji ćute o tome dok taj ne istekne!!!

  9. U pravu ste 100 % . I ja imam slicnu situaciju i takodje se osecam, na zalost, kao ovca

  10. Ista priča tj slična kod mene ja se sa Telekom borim godinama al to vam je kao borba sa vetrenjačama …Pričaju jedno a rade nešto sasvim drugo

  11. Rešenje je da se promeni Zakon o telekomunikacionim uslugama dako da se zabrani promena cene u toku ugovorne obaveze. Pre toga promeniti lopovsku vlast koja isisava pare iz Telekoma.

  12. Пословање Телекома је према свим својим потрошачима је исто, нарочито су дизали цене противно уговору у време куповине ССБ. Тужилаштво треба одрадити поштену истрагу и подигнути оптужницу против господина Лучића.

  13. Isto su i za box pakete uradili. Digli cene, malo bolje za mobilni data u romingu a losije za tv pakete gde je izbor manji nego pre. A prodaju kao unapredjenje usluga.

  14. I meni uvećali račun a da me nisu obavestili ugovor istekao u martu i ja ih napustio

  15. Isto maltretiranje i prevaru da mi se ugovor po imenu „senior paket“ zove ugovor. Na pisani prigovor odgovor o odbijanju prigovora dobijes SMS-om a onda ako nisi u moguc’nosti daodgovoris pri sledec’em citanju obrisu SMS.

  16. U veoma sličnom slučaju odustala sam od komunikacije sa njima,čekam da mi istekne ugovor i sledi raskid Ali sa Telekomom i ima neke komunikacije,ali Banka poštanska štedionica je užas U svakom trenutku ogromni redovi ispred ,tri puta sam se elektronskim putem obraćala tražeći informaciju zbog greške koju su napravili…i nikakvog odgovora nema Nevjerojatno je dokle smo dosli

  17. Znate li vi gospodo koliko košta finansiranje ABA lige i ko je generalni sponzor.

  18. Svaki mesec stiže veći račun i na to niko od nadležnih ne reaguje. To je pljačka naroda kao i tv pretpllata Vučić je obećao u svoje vreme da neće biti pretplate pa ništa od toga.

  19. Telekom se ponaša kao najgori kriminalac i lopov. Svaki mesec povecava račune. KAKO stati na kraj malverzacijama ovog huligana?

  20. Mene su isto tako prevarili. Od početka ove godine plaćam račun za 1000 din. više. Kad sam otišla u poslovnicu da ih pitam zbog čega, rekli su da onaj ugovor koji sam potpisala više ne važi, a da su me za izmenu obavestili SMS porukom što uopšte nije tačno. Poruku koju su mi navodno poslali uopšte nisam pronašla u svom telefonu. I da su mi poslali, po kom zakonu sam dužna da ih pratim? Sad samo čekam da mi istekne ugovor i da završim sa njima za sva vremena.

  21. Dajte recite ima li neki internet provajder koga Telekom već nije kupio? Imaju monopol i iživljavaju se na nama. A pravne države nema, može im se.

  22. Ajmo gradjani da se ujedinimo i bojkotujemo mts zbog povecanja cena bez ugovora.

  23. za januar uvećan račun za box- reklamirao pismeno u poslovnici- ispravljen i platio novi račun- otada sve u redu (inače poslovnica je u Užičkom kraju).

  24. Ovaj komentar kao daha pišem: sve je identično. Jedino što sam prešao u drugu mrežu u martu jer mi je ugovor istekao u februaru posle 20 godina provedenih u Telekomu. U drugoj mreži sam u pripeid u i plaćam onoliko koliko mi treba. Ko god od korisnika koristi umereno mobilni, preporučujem pripeid, nema ugovora, jednostavno se menja provajder.

  25. Pa odakle da finansiraju kriminalne aktivnosti vlasti. Imate desetinu godina stavku nekada bila 98 dinara (dugo nisam korisnik oa ne znam sadašnji iznos) za koju u poslovnica Telekoma ne mogu objasniti na šta se odnosi. Par miliona korisnika puta 98 pa gledajte….

  26. Cim mi istekne ugovor sa MTS raskidam sve sto se tice njih bezobrazno podizu cene mobilnih telefona to je sramota

  27. A sta ste svi vi ocekivali od drzavnog operatera, ili bilo koje druge drzavne firme, da ce biti korektni? Uopste mi vas nije zao, sta ste trazili-to ste i dobili…

  28. Dobijem uvecan racun za oko 600 dinata pogledam na zafnjoj strani racuna, drugi paket, ne onaj koji sam ja uzela u ugovoru, a pise uredno godinu dana cena beneficirana, znaci nema promene cene paketa, nisam dobila ni SMS ni nikakvo drugo obabestenje

  29. Bravo konacno da neko bude kao ja da ostaje svoj u borbi koja nema smisla…
    Ebo kako sam ja
    Viber kada se pojavio rakuten uniatal
    Gmail promenuo posle 12 godina
    U trgovini ne uzimam kolica nosim kupujem sami sto stane u ruke
    Od ljudi sa kase koristim kartice popust

  30. Treba povratiti bačene pare na Premijer ligu, treba platiti sijaset bezveznih serija koje niko ne gleda, trebaju da prime platu razni Ž. Samardžići i ostali koji su uhljebljeni, sve to preko naših leđa……

  31. AJDE neka peticija protiv telekoma, da se se studenti i advokati skupe i razmotri situaciju oko pljačke građana

  32. Posle dva odbijena prigovora, tužila sam ih vansudskim putem, da bi mi posle toga poslali poruku da mi od aprila vraćaju na cenu koja stoji u ugovoru, jer su navodno „detaljnijom proverom“ utvrdili da me nisu obavestili. Sad ću opet da ih tužim što su mi računi za februar i mart naplaćeni po novoj tarifi njihovom greškom.
    Borite se za svoja prava!

  33. Masi ljudi su podigli račune,iako već postoji ugovorna obaveza.
    Prema svojim željama i mogucnostima svako
    bira.I čemu služi uopšte ugovor ?

  34. Cim mi istekne ugovora Telekom napustam sigurno,Yutel ne dolazi u obzir zbog ugovaranja povecanja cena sa Telekomom i laznog obecanja o televizijana N1 i nova . Sta ostaje A1 ako se i oni ne pokvare ?

  35. Isti probem sam imala sa Telekom ali vezano za kablovsku televiziju.Slagsli su f sam prihvatila novi i skuplji ugovor. Nisam ni na koji način bila obaveštena.Na raskid ugovora nisu pridtyj li i ja sam se obratil Tržišnoj inspekciji deo za štitu potrošača i dobila odgovor da je Telekom postupio protivno zakonu.Ugovor sam raskinula bez plaćanja penala ,a inače ugovor pre toga nikad nisam dobila.
    Javašluku i plsčkanju potrošača treba stati na put.

  36. Prigovor podnesen u poslovnici su mi odbili, na prigovore poslate mejlom nije stigao odgovor, da bi mi pre par dana stigao sms da će računi biti korigovani na ugovorenu cenu, tako da su mi poslednji račun umanjili za onoliko koliko su računi bili uvećani, ukupno 1400 dinara

  37. Mora da se plate oni koji su na platnom spisku a ne idu na posao. Pisalo je o tome u medijima pre godinu-dve..

  38. I treba da nas deru kako stignu, na zapadu da se to desi bez obavezne pojedinacne najave velika vecina korisnika bi odmah ili prvom prilikom presla kod drugog operatera uz principa da se nesto promeni u odnosu prema klijentima a mi kukamo i nista ne preduzimamo. Kad istekne obaveza kod drugog opetatera dok nas nebudu postovali

  39. Iskreno ni jedna mreža nije bolja i A1 isto tako radi i kaži nismo mogli da vas obavestimo ali zato šalju račun na mejl imaju mejl ali nisu mogli da obaveste ,nijedna mreža nije bolja .

  40. Поводом Телекома и увећања цена основног пакета три месеца за редом и услуге New Boost,тј. појачања интернета сам се изборила да се заштитим од отимачине.
    Друга год. уговорне обавезе подразумевала ми је поскупљење после пар месеци.Кад се десило ОК ми је,али кад је следећег месеца дошао опет увећан рачун била сам јако љута.Хтела сам уговорну обавезу на једну год. без икаквих промоција,али менаџер је рекао да он не може да ми то одобри и одмах почео да ми прича о погодности промо пакета.Саслушала сам,захвалила се и опет поновила да не желим никакву двогодишњу обавезу .Он је и даље тврдио да нема овлашћење да ми омогући краћи уговор.Ја укапирам млад је ,вероватно му у каријери значи што више уговорних двогодишњих уговора и пристанем да се не натежемо даље .И ту почиње ропство.Од љутње тад нисам ни видела да је основни пакет други месец за редом увећан,али сам из бунта тако љута отишла да рекламирам тај Boost јер то ми је наметнуто,нико ме није питао да ли хоћу!Износ тога је био 149 дин. али из принципа сам отишла и рекла да ја то нећу и рекламација је написана.А онда сам написала уплатницу умањену за 149 дин. и уплатила. тако.Онда је следећег месеца опет дошао доста увећан рачун.Упоредим са претходним и видим да је око 500 дин. већи,онда још један месец уназад и опрт је било увећање око 400 дин.у односу на прво повећање.А успут видим да ме опомињу за дуг од 149 дин.А кад сам уложила рекламацију добила сам поруку да је уважена и да ћу добити рачун са умањењем..А онда стигао са трећим поскупљењем основног пакета !Онда му бљесне какви су манипуланти за убеђивање.Промо пакет првих годину дана кажу цену са ПДВом,а за другу год без ПДВа и то изгледа ок јер не укапираш тад .Била сам још више љута и одлучна да раскинем уговор пре истека обавезе И то сам и рекла менаџерки да су манипуланти и некоректни и да не желим да будем корисник МТС мреже где сваког месеца повећавају цене Не дозвољавају једногодишњи уговор ,а онда пљачкају .Написала ми је опет рекламацију,а ја сам попунила признаницу са износом првог поскупљења и уплатила је самоиницијативно!
    Пре неки дан ми је дошао рачун баш тако како је фер ,са назнаком да немам дуговања!
    Значи покушавају па где прође отимачина прошла је!!!Само треба заиста бити одлучан и показати зубе!!

  41. Ja sam raskinuo ugovor pre isteka (box 4 je u pitanju) zbog kršenja ugovora sa njihove strane naime podigli su cenu .Ta famozna poruka od 9 decembra koje nisam ni video i koje mi ,gle čuda nema u telefonu a ukojoj me otome obaveštavaju ne znam ni kako glasi.Tražio da mi pošanju listing tj.dokaz da su mi poslali poruku.Naravno da nisam dobio. Vidim kakva je stvar zovem tražim da mi pošalju iznos penala ako raskinem ugovor pre vremena stiže mi cifra od 8,500.Reko ok platiću im to da ih više ne gledam.Pet dana nakon raskida stiže mi cifra od 44500 hiljade.Šlog me strefio.Evo još se ganjam sa njima račun za Mart još nisam dobio nakon moje žalbe ne znam koliko će dami zaračunaju.Ima nas mnogo bar tako kažu u efektivi kojoj sam se obratio za pomoć.

  42. U novembru poslat SMS sa iznosom računa i nadalje piše kako će od 09.01. unaprediti usluge, poboljšati internet itd a ako me više zanima da kliknem na link dole.Naravno da to nisam učinio jer me nije zanimalo a i MTS je sam na svom sajtu pisao da stižu lažni računi i da se ide na link, ali da to nije njihova poruka.Da skratim, žalio se u februaru na veći račun na osnovu člana 131 gde nigde nije javno , transparetno i nedvosmisleno pisalo vaš paket se sad zove ovako i plaćaćete toliko i toliko, oni odbili, ja se žalio Ratelu, i nakon desetak dana su mi stigli drugi računi za januar i februar, umanjeni kao po ugovoru i sad za mart takođe kao što i treba..dakle ljudi, žalite se jer očigledno nisu zakonski to odradili, čim su uvažili.. znači, ko se ne žali nikom ništa..

  43. Dok ih ne bojkutujemo masovno kao mega markete šišaće nas kao ovce i dalje! Za početak peticija o nezadovoljstvu i kolektivnoj osudi i tužbi, izostanak plaćanja dok ne koriguju račune na ugovorene iznose…

  44. to im sistem.zaracunaju ti neku sumu vi se zalite oni vam iskljuce telefon.

  45. od kada su politicke stranke otele od gradana javni i drzavni sektor od tog trena pocela je masovna pljacka gradana.uveli su monopol.mora da se plati,onoliko kolko im para treba.ko pita zabe kad cisti mocilo.odluka skupstine da se pol. stranke finansiraju iz budeta je neustavna i predstavlja banditizam i razbojnistvo hulje. od clanarine nemogu ni vodu da kupe,ali kad zavucu ruke u dzepove svih gradana,to je lepa para i uzivancija.kompletan javni i drzavni sektor vrsi otimanje novca od gradana u poslednjih 35god.cime je srbija postala komunisticka,i robo -vlasnicka drzava prepustena huliganima i klosarima sa kup;jenim diplomama,i clanskim kartama svih stranaka,bez uredene baze podataka.te parazite srbija treba da odstrani sa vlasti,kako ne bi bila ponizena,obespravljena,osiromasena…

  46. Totalni bezobrazluk, iako u ugovoru koji je vazeci , za godinu dana dupliran racun. Totalni neprofesionalizam, i borba proti lojalnih dugogodisnjih klijenata , koji ce otkazivati ugovore.

  47. MTS najgori!!! Jako sam razočarana, digli su nam cene katastrofa. Rade šta hoće, čim istekne ugovor DOVIĐENJA, ne mogu da kažem gospodo

  48. Prvo su podigli cene svim paketima pa su onda kupili sbb. Jedva cekam da mi prodje ugovoreni rok

Ostavite komentar


Lični stavovi

Kamo sreće jedan novi Đinđić: Novo pismo jednog profesora studentima 6

Kamo sreće jedan novi Đinđić: Novo pismo jednog profesora studentima

Dragi studenti, Basara mi je ponovno pisao u Kuriru (1.12.2025.). Kaže da propagiram neorganizovanost i amaterizam u politici. Zato sam vas i pozvao da ponovo pročitate moju repliku u kojoj sam dao odgovor: "U demokratskim uslovima politiku treba da vode profesionalci, ali u uslovima terora i jedan bravar i jedna kuvarica brze hrane mogu da preuzmu inicijativu i treba ih podržati ako to može da donese pobedu nad terorom."

Naslovna strana

Naslovna strana za 6. i 7. decembar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.