Foto: Netflix / Everett / ProfimediaU beskrajnom moru sadržaja koje nudi Netfliks, pronalaženje pravog dragulja može biti izazov, ali još je veći izazov izbeći one naslove koji su se pokazali kao potpuni promašaji.
Godina 2025. donela je nekoliko takvih razočaranja – Netfliksovih serija koje su, uprkos velikim budžetima, poznatim glumačkim imenima ili zanimljivim premisama, podbacile na svim nivoima, piše Večernji.hr.
Od plitkih rijaliti emisija do loše napisanih drama, ove Netfliksove serije zaslužile su svoje mesto na listi najgorih, prema ocenama na stranicama poput Rotten Tomatoes i IMDb-a, kao i oštrim recenzijama kritičara.
Prva na listi je „With Love, Meghan“, lajfstajl serija bivše vojvotkinje Megan Markl, u kojoj deli savete o kuvanju, baštovanstvu i uređenju doma. Iako se očekivalo da će gledaocima pružiti topao i ličan uvid u njen život, serija je ocenjena kao plitka i neubedljiva, sa poražavajućih 27% na Rotten Tomatoesu.
Kritičarka Džudi Berman za Time istakla je da serija deluje veštački i proračunato; umesto da ponudi iskren uvid, doživljena je kao pažljivo režirana poruka iz sterilnog okruženja, bez topline i autentičnosti.
Jedan od najkontroverznijih naslova godine svakako je „Queen Cleopatra“, dokumentarna serija u produkciji Džejd Pinket Smit. Sa neverovatno niskom ocenom od 1,2/10 na IMDb-u, postala je najgore ocenjeni Netfliksov original.
Egipatski istoričari žestoko su je kritikovali zbog istorijskih netačnosti i pokušaja revizije istorije, dok je publika masovno izražavala nezadovoljstvo, što je rezultiralo ogromnim brojem loših ocena i statusom kulturnog promašaja.
Slično razočaranje, iako u drugom žanru, donela je vestern romansa „Ransom Canyon“. Radnja prati isprepletene živote tri rančerske porodice u Teksasu, a sa Džošuom Djumelom i Minkom Keli u glavnim ulogama, serija je pokušala da iskoristi talas popularnosti „Jeloustona“.
Međutim, kritičari su je pokopali kao površnu i bez suštine. Kris Vogner iz Boston Glouba sažeto je napisao da serija ima sve spoljne atribute vesterna, ali joj nedostaje stvarna dubina i sadržaj.
Još jedan primer promašene ambicije je španska serija „Billionaires’ Bunker“. Premisa o grupi ekscentričnih milijardera koji se posle izbijanja nuklearnog rata skrivaju u luksuznom bunkeru zvučala je obećavajuće, ali je izvedba bila katastrofalna.
Umesto napete distopijske drame, gledaoci su dobili „blještavu sapunicu sa apokalipsom s rasprodaje“, kako je naveo jedan kritičar. Serija nije uspela da stvori napetost niti uverljive likove, ostavivši publiku sa osećajem protraćenog vremena.
Uspešna franšiza Rajana Marfija takođe je posrnula trećom sezonom antologije „Monster“. „Monster: The Ed Gein Story“ bavi se zloglasnim ubicom i pljačkašem grobova Edvardom Ginom, čiji su zločini inspirisali likove poput Normana Bejtsa, ali je serija prešla granicu dobrog ukusa.
Kritikov ana je zbog „lascivne seksualizacije“ nekrofila i svođenja priče na „hiper-nasilno smeće“, zanemarujući dublju psihološku analizu i izazivajući nelagodu kod publike.
Ni zvezdana glumačka postava nije mogla da spase politički triler „Zero Day“. Sa Robertom De Nirom u ulozi bivšeg američkog predsednika i Anđelom Biset kao ključnim akterima, serija je gađala status prestižne drame u stilu „Homelenda“, ali je završila kao „zamršena i šuplja afera“.
Kritičari su posebno istakli prenatrpanu radnju, nelogične obrate i nespretne dijaloge koje, uprkos velikom iskustvu, ni glumci tog kalibra nisu mogli da izvuku.
Sličnu sudbinu doživela je i medicinska drama „Pulse“, smeštena u hitnu službu bolnice u Majamiju, koja je otkazana posle samo dve nedelje. Ocenjena kao serija kojoj „nedostaje puls“, bila je pretrpana klišeima žanra i dijalozima koji su izazivali sramoćenje, ne nudeći ništa novo u već prezasićenom televizijskom prostoru.
Politička serija Tajlera Perija „Miss Governor“ takođe je završila među razočaranjima. Priča o prvoj crnoj zamenici guvernera Misisipija imala je potencijal, ali je kao politička satira podbacila zbog površnog pristupa složenim rasnim i društvenim temama. „Blesavi elementi nadjačali su ono što je mogla biti smešna priča“, ocenio je kritičar Džoel Keler.
Komičar Tom Segura pokušao je da prenese svoj stendap humor u seriju „Bad Thoughts“, prateći fiktivnu verziju sebe dok se bori sa sopstvenim mračnim mislima.
Rezultat je podelio kritičare — jedni su ga smatrali autentičnim, dok su mnogi njegov humor opisali kao „sirov, infantilan i potpuno neuravnotežen“. Jedan recenzent nazvao je seriju čak „testom strpljenja“.
Konačno, ni Arnold Švarceneger nije uspeo da zadrži publiku. Druga sezona njegovе akcione komedije „FUBAR“, o CIA operativcu koji otkriva da mu je ćerka takođe tajna agentkinja, doživela je ogroman pad gledanosti — sa 28 miliona ekvivalentnih pregleda u prvoj sezoni na samo 6,4 miliona u drugoj.
Ovaj drastičan pad pokazuje razočaranje publike i uvrštava seriju među najveće promašaje godine kada je reč o zadržavanju gledalaca.
Sa druge strane, o najboljim Netfliksovim serijama iz 2025. možete više pročitati OVDE.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


