Džulija RobertsDžulija Roberts, foto: Lionel Guericolas/MPP/Starface / imago stock&people / Profimedia

Danas deluje kao oličenje samopouzdanja i uspeha, ali glumica Džulija Roberts nije uvek imala sve pod kontrolom. Kao i mnoge holivudske zvezde, i ona je počela od nule, suočavajući se s audicijama koje bi najradije zaboravila.

Poput mnogih današnjih legendi filmske industrije, i Džulija Roberts je u mladosti jedva sastavljala kraj s krajem, uz posao konobarice i san o velikim ulogama. Na tom putu bilo je mnogo više odbijanja nego priznanja. Uspeh je stizao sporo – kroz greške, neuspehe i godine učenja.

Audicije su, kaže, bile posebno teške jer brutalno razotkrivaju slabosti. Ipak, danas veruje da su te propuštene šanse bile blagoslov. Umesto da se obrukala u lošim projektima, ostala je neprimećena – i srećna zbog toga.

„Duboko sam zahvalna na svim poslovima koje nisam dobila.“

„Prijavljivala sam se za stvarno loše reklame i TV projekte bez kvaliteta. Sada sam zahvalna što me niko nije hteo. To mi je iskreno olakšanje“, rekla je Roberts.

Iako to može delovati surovo, njena iskrenost i samosvest su osvežavajuće drugačije od uobičajenih priča iz sveta slavnih, koji obično ulepšavaju ili prećutkuju svoje neuspehe.

Danas, kada se ime Džulije Roberts povezuje s filmovima poput Zgodna žena, Noting Hil i Erin Brokovič, daleko je od dana kada je konkurisala za reklame. U međuvremenu je pomerila granice romantičnih komedija, a zatim se okrenula ozbiljnijim ulogama – poput one u filmu Bliže Majka Nikolsa ili najnovijeg projekta After the Hunt, u saradnji s Lukom Gvadanjinom, prenosi Index.

Na kraju, priznaje da neke uloge dolaze tek kada je osoba za njih zrela. I da je dobro što joj se sve nije desilo prerano.

Njena prva velika šansa bila je u filmu Čelične magnolije, koji joj je doneo priznanja – ali i prvi sudar s realnošću Holivuda. I možda su baš te loše audicije bile ono što joj je zapravo trebalo.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari