Foto: Glenmorangie / Ferrari / ProfimediaHarison Ford se ludo zabavlja u Škotskoj, gde je obukao kilt da snimi niz reklama za jedan brend škotskog viskija.
Tačnije, Harison Ford je zaštitno lice Grenmorangie viskija i 82-godišnji glumac deo je kampanje pod nazivom Once Upon a Scotland.
Ona obuhvata niz od 12 „epizoda“ i jedan duži „film“, koji su delo Džoela Edžertona, glumca koji je kao reditelj debitovao 2015. godine.
Za sada je na sajtu proizvođača viskija dostupno šest epizoda, a ostatak će biti objavljen u toku ove godine.
U prvoj se Harison Ford vidi kako dobija ponudu za kampanju i sprema se da ide u Škotsku i čuje se kako nekom kaže da neće snimati akcione scene, ali da može da sedi pored vatre i pije viski.
Potom vadi list papira i čita: „Harison Ford na vrhu planine. Čuju se gajde. Nikad ne bih pretpostavio“, a potom ga gužva i baca u vatru.
Kasnije se glumac vidi u kiltu, dugim čarapama i blejzeru dok se spušta niz planinu, a uz pratnju gajdi.
„Uživao sam u saradnji sa destilerijom, svi su bili sjajni. Ceo proces snimanja bio je pun nepredviđenih radosti, malih neočekivanih trenutaka“, rekao je Ford u izjavi nakon izlaska prvog videa.
U saopštenju za javnost navodi se da je kampanja osmišljena tako da prikaže prirodnu lepotu cele ove oblasti u Škotskoj.
Harison Ford je svojim poljavljivanjem u reklami izazvao gomilu pozitivnih komentara fanova, koji su istakli da privlačnost prkosi godinama.
Izvor: People
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


