Prvi su slušali rok i nosili su karirane košulje i martinke, drugima je draži bio turbo folk te je njihov stajling „krasila“ kožna jakna-bokserica, air max patike, markirane trenerke, metalni kaiševi.

Tek kada se Srbija malo otvorila ka Evropi i svetu i kada su i ovde zaživeli neki drugi muzički prvaci, u prvom redu elektronska muzika, opustila se i moda mladih ljudi. Ulaskom u novi vek naročito je došla do izražaja ta toliko dugo čekana kreativnost i individulanost. Neko će reći i da se i ovde otišlo u krajnost, jer su odjednom svi težili da po svaku cenu budu drugačiji.

Nema sumnje da je na modno osvešćivanje tinejdžera i mladih uticao i EXIT. Nije EXIT samo muzički festival, on je svakako i velika revija novih modnih tendencija. Na Petrovoradinskoj tvrđavi može se videti doslovno sve – od najskupljih krpica najpoznatijih svetskih kreatora do potpune modne avangarde. Mladi koji pripadaju ovoj drugoj katergoriji sebe doživljavaju kao protivtežu današnjem poražavajućem srpskom mejnstrimu, a oni upravo to i jesu.

 

EXIT – moda ili maskenbal?

Na pitanja da li festivalom EXIT dominira moda ili maskarada, kako su se oblačili strani, a kako domaći posetioci, ko je bio kreativniji i da li je u pitanju kreativnost ili je sve, ipak, stvar mogućnosti, tim magazina Ugled pokušao je da odgovori na osnovu odabranih radova fotografa saradnika časopisa Urban Bug, fotografa Exitovog foto tima, kao i najinteresantnijih radova koji su pristigli na konkurs. U vidu jednovečernjeg događaja izložba će u O3onu biti prikazana večeras u 19 časova, nakon čega se seli u klub „Francuska sobarica“.