Navijači Crvene zvezde, Foto: StarsportKK Crvena zvezda proglašen je najjačim sportskim brendom u Srbiji na manifestaciji „SPORTO 2025“ održanoj 1. decembra u Portorožu, objavili su crveno-beli na zvaničnom sajtu.
Ovo prestižno istraživanje sportskih klubova u Srbiji sprovodi se od 2013. godine, kao deo regionalnog projekta.
Crveno-beli su naveli i obrazloženje nagrade, kao i sistema po kojem se brendovi klasifikuju:
– Model koji se koristi meri snagu brenda kroz osam dimenzija: prepoznatljivost, angažman, percepcija kvaliteta, zadovoljstvo, uspešnost, dopadljivost, preporuka i navijačka podrška, a ove godine istraživanje vrednosti sportskih brendova sprovedeno je na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Srbije – navodi se u saopštenju na sajtu kluba.
– KK Crvena zvezda koji je praktično u vrhu popularnosti i po svim parametrima koji se računaju za konkurenciju za ovu nagradu – još jednom je potvrdila i kroz glas i mišljenje širokog javnog mnjenja, da je gledajući rezultate, medijske nastupe i atmosferu koju prave navijači našeg kluba na utakmicama Evrolige: Da je jedan od najstabilnijih i najjačih sportskih brendova u Srbiji – objavili su crveno-beli, podsećajući da ovaj uspeh nije slučajan.
– Klub je tri puta bio na prvom mestu, konstantno se nalazio u samom vrhu i nijednom nije ispao iz TOP 3 kluba u zemlji — što pokazuje izuzetnu snagu brenda i dugoročni kontinuitet. Ove godine, KK Crvena zvezda je ponovo proglašena najjačim sportskim brendom u Srbiji, čime je još jednom potvrdila svoju reputaciju, prepoznatljivost i snažnu vezu sa navijačima. Ovakav kontinuitet jasno pokazuje da je KK Crvena zvezda jedan od najdominantnijih i najprepoznatljivijih sportskih brendova u zemlji – navodi se između ostalog u obrazloženju nagrade koja je stigla na adresu kluba.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


