Foto: BCPivare ne smeju pivo da reklamiraju kao proizvod koji je dobar za zdravlje, odlučio je nemački visoki sud u Karlsrueu.
„Alkoholni napici prema pravilnicima Evropske unije ne smeju da se reklamiraju na način koji bi mogao da sugeriše da podstiču zdravlje“, stoji u presudi najvišeg nemačkog suda, prenosi Hina, i dodaje
da je time južnonemačka pivara Haerla izgubila i na poslednjoj instanci nakon što su joj već dva suda zabranila upotrebu pojma „bekoemmlich“ pri oglašavanju.
„Bekoemmlich“ nemači rečnik definiše kao „lako svarljiv“, ali se može tumačiti i kao „blagotvoran“.
Niži sudovi utvrdili su da se ovaj pojam kod većine potrošača tumači kao „zdrav“, a takvo reklamiranje alkoholnih pića nije dozvoljeno.
U presudi Visokog suda Nemačke potvrđuje se da reklamni slogan pivare Haerle sugeriše „poboljšanje zdravstvenog stanja povezanog s konzumacijom prehrambenog proizvoda“.
Evropski sud je već zabranio da se vino reklamira kao „zdravo“.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


