Svi korisnici usluga JKP „Infostan“ koji redovno izmiruju svoje obaveze imaju pravo na popust i on je obračunat na uplatnicama objedinjene naplate, kaže Milica Paunović, šefica odseka za medije ovog preduzeća.
– Infostan sukcesivno štampa i distribuira uplatnice objedinjene naplate i zato ih korisnici naših usluga ne dobijaju na kućne adrese u isto vreme. Infostan je veliki broj uplatnica objedinjene naplate distribuirao 31. decembra i svim tim korisnicima popust je obračunat zaključno sa 15. januarom. Manji broj korisnika, koji račune plaća sa subvencijama, uplatnice je dobio posle praznika, pa im je zbog toga rok za korišćenje popusta produžen na 20. januar, kako bi oni mogli ažurno da izmire svoje obaveze i plate sa obračunatim popustom – naglašava Paunovićeva. Prema njenim rečima, sve redovne platiše imaju obračunati popust na svojim uplatnicama, samo što treba pažljivo da pročitaju da li je u pitanju 15. januar za one kojima je račun izdat ranije, ili 20. januar za one kojima je račun izdat početkom januara.
– Korisnici koji račune plaćaju sa subvencijama mogu to da urade do kraja meseca. Budući da je 31. decembar bio poslednji dan za korišćenje subvencije za novembarsku uplatnicu objedinjene naplate, izvodi iz banaka su stigli početkom januara. Upravo zbog toga su oni poslednja grupa korisnika kojima su štampane decembarske uplatnice i zato im je popust obračunat zaključno sa 20. januarom – ističe Paunovićeva.
Iz ovog preduzeća podsećaju da svi korisnici koji imaju neki problem sa obračunom popusta ili subvencijom, kao i bilo koju drugu reklamaciju, ovom preduzeću mogu da se obrate telefonom, mejlom ili mogu lično da dođu u neku od radnih jedinica ovog preduzeća kako bi se problem rešio.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


