Kontrolorima koje je tokom leta angažovao Grad, preko Gradskog saobraćajnog preduzeća „Beograd“, nije produžen ugovor, pa tako putnike u gradskom prevozu opet kontroliše 290 kontrolora koje zapošljava Apeks, kompanija koja je uvela bus plus sistem.


Grad je svojevremeno angažovao novih 700 kontrolora jer je broj građana koji koristi prevoz a ne plaćaju kartu bio u porastu, zbog čega je pretio i kolaps čitavom sistemu gradskog prevoza. Istovremeno, Grad je tada predstavio i podatke Međunarodnog udruženja javnog prevoza, čiji je Beograd član, koji su najbolji pokazatelj koliko je u prestonici visok procenat putnika koji ne plaća kartu. Naime, prema tim podacima, broj ljudi koji koriste prevoz drastično je manji u odnosu na one koji plaćaju karte, jer, primera radi, u Štutgartu 0,025 odsto putnika ne plaća kartu, u Diseldorfu dva odsto, u Beču 2,3 odsto, a u Beogradu čak 50 odsto.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari