JKP „Infostan“ je radi postizanja efikasnije komunikacije sa korisnicima i predstojeće akcije reprograma duga otvorilo Kontakt centar sa tri telefonske linije. Pored postojećih telefonskih brojeva radnih jedinica preduzeća, Kontakt centar će radnim danima odgovarati na pitanja korisnika upućena isključivo na brojeve 3954-414; 3954-420; 3954-423, saopštavaju iz ovog preduzeća.
Svi telefoni biće dostupni za dobijanje opštih i personalizovanih informacija, zato iz ovog preduzeća apeluju na korisnike koji budu želeli do dobiju konkretne podatke o svom računu i uplatama, da je neophodno da dostave operateru identifikacioni i jedinstveni matični broj korisnika kako bi se obavio precizan uvid u stanje.
Iz JKP „Infostan“ podsećaju da pored Kontakt centra, svaka radna jedinica u centralnim gradskim opštinama ima brojeve telefona dostupne korisnicima, koji su istaknuti na internet stranici preduzeća i na svakom računu koji stiže na kućne adrese. Pored toga, za sve opšte informacije o računima za komunalne usluge građani će moći da kontaktiraju „Beokom servis“, pozivom na broj 0800-110-011 ili 011/3090-007.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


