Restoran poznatog svetskog lanca Vapiano predstavljen je juče novinarima u šoping centru Ušće. Ukupna investicija u beogradski restoran iznosi 2,3 miliona evra.
– Mladi kadrovi predstavljaju najvažniji resurs u svakoj kompaniji. Vapiano je okupio tim entuzijasta, stručnjaka za različite poslove u ugostiteljstvu, koji će ispunjavati želje naših gostiju – izjavio je Branimir Lalić, partner i suvlasnik franšize Vapiano.
U prijatnom ambijentu, na poslednjem spratu šoping centra Ušće, gosti restorana moći će da biraju između raznovrsnih testenina, pica napravljenih od odabranih sastojaka, kao i raznovrsnih svežih salata, i biće u prilici da neposredno nadgledaju proces pripreme jela na maslinovom ulju. Ime restorana Vapiano dolazi od italijanske kovanice, koja u prevodu znači „onaj ko opušteno ide kroz život, živi zdravije i duže“. Vizuelni koncept restorana osmislio je milanski dizajner Mateo Tun. Zamislio ga je kao veliku pozornicu malih specijaliteta okruženu zidovima od mramora i prirodnog kamena.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


