Tramvajski saobraćaj je jedan od bezbednijih prevoza u gradu, a prema prošlogodišnjoj analizi saobraćajnih nezgoda, vozači GSP-a su krivi u samo četiri odsto slučajeva, izjavio je Andreja Mladenović, član Privremenog organa grada, prilikom posete Saobraćajnom pogonu Gradskog saobraćajnog preduzeća „Beograd“ u Novom Beogradu.
– Neophodno je obezbediti kamere u svim vozilima, panik-tastere i tako reagovati preko policijskih službi – istakao je Mladenović.
Dragomir Spasić, v.d. direktora JKP GSP „Beograd“ je rekao da se tramvaji dobro održavaju, da su ispravni i da je u nedavnoj nesreći u Novom Beogradu nastala velika materijalna šteta. Crna kutija u tramvajima je pokazala da su oba vozila bila ispravna.
– Španski tramvaji imaju dosta nedostataka i već smo uputili reklamaciju Agenciji za investicije koja će se obratiti španskom proizvođaču da obezbedi rezervne delove koji su prilično istrošeni – rekao je Spasić.
Govoreći o dugovima GSP, Mladenović je rekao da oni prelaze 4,8 milijardi dinara, da su uzimani krediti sa kamatama od 17 odsto, što su „ogromni izdaci jer kamate za kredit za 200 zglobnih autobusa počinju da se isplaćuju u ovoj godini“.
– Prošle godine je iz budžeta za subvencije prema GSP-u isplaćeno 7,5 milijardi dinara, ali mi ove godine ne možemo toliko sredstava da izdvojimo, jer su prihodi 20 odsto manji u budžetu – rekao je Mladenović.
Kombi vozila za osobe sa invaliditetom
Vozni park GSP „Beograd” uskoro će nabaviti deset kombi vozila koja će biti prilagođena osobama u invalidskim kolicima.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


