Oformljena je posebna komisija koja će ispitati ukupan broj pristiglih reklamacija na decembrske račune za struju i koje su od tog broja zaista osnovane, a kada sve bude završeno izaćićemo sa konačim rezultatima pred javnost, kaže za Danas Sandra Alagić, šef odseka za informisanje EDB.


Prema njenim rečima, najviše reklamacija bilo je u poslovnici u Masarikovoj ulici i to zbog toga što se nalazi u centru grada i manje, više svima je usput. Dok primera radi u poslovnicama u Zemunu ili Banovom brdu nije bilo gužve, a šalteri u prigradskim opštinama bili su skoro prazni.

– Svako ko sumnja u ispravnost računa može da dođe i reklamira ga u poslovnici na opštini kojoj pripada. Ne bežimo od odgovornosti i od toga da postoji mogućnost da je greška u ljudskom faktoru, zbog toga niko neće biti oštećen. Gde god postoji osnovana reklamacija uradiće se korekcija računa, a potrošačima će biti poslat nov račun u roku od tri do pet dana – ističe Alagićeva. Ona dodaje, da su neke greške očigledne i u većini slučajeva EDB naloži da se ponovo proveri stanje na brojilu i uporedi sa stanjem na obračunu.

Sandra Alagić, navodi da korisnici sami mogu da utvrde ispravnost brojila ili da utvrde da li im neko krade struju. Jedan od načina jeste da se svi osigurači isključe i ako se igla i dalje kreće postoji problem koji treba otkloniti. A u krajnjem slučaju, kako kaže, uvek postoji mogućnost da se izračuna potrošnja, jer je na svakom uređaju tačno naznačeno koliko troši, tako da potrošači mogu i sami da se uvere u isparvnost računa – objašnjva Alagićeva.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari