Javno kolumunalno preduzeće „Infostan“ i tokom letnjih meseci beleži povećan procenat naplate koji je dostigao 95 odsto. Najnoviji podaci pokazuju da sve veći broj korisnika komunalnih usluga pristupa redovnom plaćanju računa. Od ukupnog broja korisnika, više od dve trećine njih, tačnije 450.000 domaćinstava, u julu je prvi put uredno izmirilo svoje obaveze i ostvarilo pravo na popust pri plaćanju.

Pored popusta, skoro 60.000 socijalno najugroženijih domaćinstava iskoristilo je subvenciju 10 do 50 odsto pri plaćanju potroše nih komunalnih usluga, koje im obezbeđuje Grad. Redovno plaćanje potrošenih komunalija je najefikasnije i najjeftinije, kako za korisnike koji ostvaruju znatnu uštedu u kućnom budžetu na godišnjem nivou, tako i za komunalne kuće koje isporučuju kvalitetnije usluge svim domaćinstvima u Beogradu.

Pored popusta i subvencija koji se redovnim platišama unapred obračunavaju na računima, JKP „Infostan“ ažurnim korisnicima u znak zahvalnosti za redovno plaćanje potrošenih obaveza priprema brojne pogodnosti i popuste u pozorištima, bioskopima, sportskim centrima i drugim organizacijama i ustanovama. Sve informacije o pogodnostima nalaze se na internet stranici preduzeća www.infostan.rs u delu Kutak za redovne platiše.

Otplata duga na 24 rate

Korisnici koji imaju neizmirene obaveze iz prethodnih 10 godina mogu da potpišu ugovor o reprogramu duga i otplati na 24 mesečne rate, uz grejs period od dve godine. Pored toga, neplaćeni računi mogu da se izmire i beskamatnim kreditom po kartici, koji omogućava Unikredit banka.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari