JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija (BVK) upozorava potrošače da se ranijih godina dešavalo da posle perioda kada se račun formirao na osnovu akontacionog obračunavanja, prvi sledeći znatno uvećavao.


Zbog razuđenosti mreže, preduzeću „Beogradski vodovod“ potrebno je oko dva meseca da obiđe i pročita sve vodomere i kako se oni ne čitaju u zimskom periodu, potrošači se akontaciono zadužuju, na osnovu proseka iz prethodnog perioda očitavanja. Ekipe „Vodovod i kanalizacije“ čitaju vodomere četiri puta godišnje, dok se kod velikih potrošača privrede čitaju na mesečnom nivou i to najpreciznijim aparatima koji potrošnju vode registruju na pouzdan i efikasan način, pa je samim tim i pravljenje greške svedeno na minimum.

Ukoliko se utvrdi da je potrošnja mnogo veća nego u prethodnom periodu, potrošačima koji su u direktnoj naplati kod BVK, šalju se upozorenja. Prosečna mesečna potrošnja za četvoročlano domaćinstvo iznosi od 20 do 25 kubnih metara vode i ukoliko dođe do drastičnog povećanja, najčešće ukazuje na moguć kvar na unutrašnjim (kućnim) instalacijama. Pored visokog računa, kvarovi mogu da izazovu i druga oštećenja na objektu, tako da bi trebalo da se otklone na vreme.

Građanima se savetuje da provere da li postoji potrošnja u trenutku kada su sva točeća mesta zatvorena. JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“ apeluje na potrošače da radnicima ovog preduzeća omoguće pristup mestu na kome se vodomer nalazi, kako bi merenje proteklo neometano i bez problema.

Za sva pitanja i primedbe o računima i potrošnji vode, građani se mogu obratiti referentima „Beogradskog vodovoda“ u sledećim korisničkim centrima: u Danijelovoj ulici 32 (telefon 3402-053), Kneza Miloša 27, (telefon 2065-020), Severnom bulevaru 3, (telefon 3054-789) ili elektronskim putem na adresu [email protected].

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari