Elektrodistribucija Beograda uvažila je svega 470 reklamacija na decembarske račune od više od 10.000 pritužbi koliko ih je stiglo na njihovu adresu.
– Najviše naših potrošača žalilo se na visinu potrošnje, a greške koje su uočene kod 470 uvaženih žalbi uglavnom su se odnosile na pogrešno očitavanje brojila, ali je bilo i grešaka koje su napravljene prilikom same uplate računa na šalterima banaka, pošta i drugih mesta gde su građani uplaćivali. Svima kojima je uvažena reklamacija stići će ili je već stigao novi obračun – ističe Sandra Alagić, šefica informisanja EDB-a. Ona napominje da u Beogradu ima 800.000 potrošača i da će EDB i dalje primati reklamacije za decembarske račune i ako je zvaničan rok završen, zbog toga što postoji mogućnost da je neko od njih zakasnio ili pak nije bio u gradu tih dana.
– Prethodnih dana u medijima se govorilo o tome da je tih 470 odobrenih reklamacija malo, s obzirom na broj pristiglih pritužbi. Komisija koja je bila zadužena za proveru regularnosti stoji iza svih podataka koji su dostavljeni i resornom ministarstvu i EPS-u – ističe Alagićeva, komentarišući navode u medijima. Kada je reč o računima pristiglim za januar, za sada, kako navodi, broj reklamacija je uobičajen. Ona je podsetila da je januarsko očitavanje pratila trostruka kontrola, a da su ovog puta greške nedopustive, jer će svi koji nisu svoj posao radili savesno biti kažnjeni. Inače, na očitavanju januarskih računa bilo je angažovano 500 radnika, a organizovana je i četvrta kontrola, u kojoj je bio i sam direktor EDB-a Zoran Rajović, koji je nasumično obilazio svih 17 beogradskih opština i vršio kontrolu očitavanja brojila.
Radili i za praznik
Šalteri EDB-a radili su u subotu i juče od osam do 14 časova, bez obzira na praznike i neradne dane. Sandra Alagić kaže da su otvorena i dva nova šaltera za rad sa građanima u Prote Mateje na Slaviji i u Jevremovoj ulici.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


