Više od hiljadu malih nezavisnih trgovina širom Srbije posluje pod zajedničkim imenom „Moja radnja“ u sklopu projekta za očuvanje i unapređenje samostalnog trgovinskog sektora, koji je pokrenuo veleprodajni lanac u Srbiji „MetroCash & Carry“.
– Projekat predstavlja snažnu podršku trgovcima i neophodan je da bi ovaj važan segment trgovine opstao i bio unapređen. Sličan projekat već je sproveden u nekoliko evropskih zemalja i svuda je dao dobre rezultate – rekao je Roberto Mankuzo, generalni direktor ,,METRO Cash & Carry“ Srbija. On naglašava da je oporavak malih trgovina ključan za razvoj čitave privrede, jer uprkos sve jačim aktivnostima velikih trgovinskih lanaca polovina kupovina obavlja se upravo u malim radnjama.
Trgovci uključeni u ovaj projekat dobijaju od ,,Metro Cash & Carry“ besplatnu marketinšku podršku u vidu brendiranja, štampanog materijala, savetovanja i edukativnih treninga. Istovremeno, trgovci zadržavaju nezavisnost u poslovanju.
– Važno mi je bilo da ne napravim početne greške u poslovanju i da na pravi način prepoznam potrebe kupaca i prilagodim asortiman i cene – kaže Bojana Simić, vlasnica pančevačke prodavnice „Fam market 01“ i dodaje da su od svega najviše dobile njene mušterije kojima je sada dostupan veliki broj artikala po akcijskim cenama i to u „samom komšiluku“.
Dosadašnji rezultati pokazali su da je promet u trgovinama nakon uključenja u „Moju radnju“ značajno povećan, a kupci su dobili bolju uslugu, kvalitetniji asortiman i povoljnije cene.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


