Izleću iz „mrtvog ugla“: Zašto dostavljači na biciklima često krše propise?

  1. Treba zabraniti kretanje po trotarima . Voze kao ludaci i elektricne bicikle i motore .Pesaci su jako ugrozeni.

  2. Da Beograd, jer o njemu je ovde najvise rec, ima uredjene biciklisticke staze, mogao bi da se napravi potpuni red. Posto ih nema i kako stvari stoje, nece ih biti u dogledno vreme, ne preostaje nista drugo, nego edukacija svih ucesnika u saobracaju. To sto neko ima vozacku dozvolu, ne znaci da se drzi saobracajnih pravila i da ih zna.
    Biciklisti su primorani da koriste i trotoare, gde je to moguce. U ulici Kneza Milosa, u gornjem delu, trotoari su siroki i pogodni za kretanje i biciklista. Cak su na dva mesta i postavljeni saobracajni znaci, koji pokazuju, da je dozvoljeno zajednicko kretanje pesaka i biciklista, ali se niko nije setio, da potrosi malo boje i izvuce linije, kuda bi trebalo da se krecu biciklisti. Zaista je to ogroman trosak.
    Tamo hde postoje staze za bicikliste, a to je uglavnom Novi Beograd, one su u tako losem stanju, da nisu nezbedne za koriscenje. Cesto se poklapaju sa kretanjem pesaka ili prolaze kroz autobuske stanice. Popucao je asfalt, ima sitnog kamenja, jer se te staze nikada ne ciste. Kada padne sneg, takodje niko nikada ih nije ocistio, osim na Adi Ciganliji i u Beogradu na vodi.
    Da neko u Gradu zaista zeli da poveca bezbednost biciklista, postoji veliki broj nacina i nije to nikakva nauka. Ako ne znaju, neka pitaju udruzenje biciklista, pa cemo mi da im pokazemo.

  3. Kaciga za bicikliste nije obavezna po zakonu. To što ni voze električne bicikle koji nisu po zakonu bicikli nego skuter a nisu registrovani kao skuteri je druga priča.

  4. do sada su izletelo biciklom ispred mene , prošavši kroz crveno na raskrsnici. Čini mi se da je falilo manje od sekunde da ih udarim autom!!!!??!! Da čovek ne poveruje šta rade?!! Ponašaju se kao da su sami u saobraćaju.

  5. Ježim se od njih, pogotovo na pešačkom. Šta radi policija osim što čuva Ćacilend. Ta njihova firma laže, i baš ih briga kako oni voze gledaju samo profit

  6. Cesto krse propise zato sto nema nikog ko ce da ih debelo kazni zbog toga. Ista situacija je i sa pretsednikom Srbije!

  7. Nijedan, ali NIJEDAN, vozač Wolta i Glova nema mačijr oči na točkovima, prednje svetlo, zadnje crveno trepćuće svetlo!
    Lampice su pogasili jer im troše struju pa po gradu voze kao fantomi.
    Malo ih je poginulo kako se vozi.
    A i Wolt i Glovo treba fa im obezbede REFLEKTUJUCE torbe što sad nije slučaj.

  8. Gde ste se baš ovih ljudi setili, sve nam sređeno pa da sredimo i obe ljude koji trče kao robovi, bolje je potanje kako im olakšati uslove rada , pitati gradske uprave zašto nemamo više biciklističkih staza.

  9. Živim u jednoj od najprometnijih ulica Beograda kroz koju dnevno prodje naSTOTINU E-Biciklistasa oznakama GLOVO i WOLT.
    Preko 80% njih nema svetlosnu signalizaciju i užasno su nevidljivi pogotovu u sumrak i noću.
    Mnogo njih je iz Azije i imam utisak da oni primenjuju svoja pravila ponašanja sto je užasno loše i opasno.

  10. Ne osecam se bezbedno kada hodam trotoarom, ljure biciklima, zamalo da mi pas nastrada
    Mora neko da im stane na put, idu na crveno, u suprotnom smeru

  11. Zato sto u zemlji nema reda. I sto vladaju kriminalci. Nema opravdanja ni za koga ko flagratno krsi saobracajne propise.

  12. Jedna dostavljačica je na primedbu zašto vozi po trotoaru, ponosno istakla da vozi za Wolt.
    O.K. voziti za Wolt, znači „Licence to Kill“.

  13. Tromi, 14. decembar 2025. u 08.43
    Na trotoaru ne mogu istovremeno biti pešaci i biciklisti, ma koliko boje potrošili za to.

  14. Na dva mesta u tekstu vi i vaši sagovornici tvrdite da su biciklisti u saobraćaju u obavezi da nose šlem na glavi. To ja LAŽ, i to u par klikova proveriva laž. Vi važite za relativno ozbiljan medij pa vas molim da obratite pažnju kakve „informacije“ puštate u javnost.

  15. Ovom ponašanju treba da stane na put policija koja uopšte ne reaguje. Svakog dana učestvujem svojim automobilom u saobraćaju i svakog dana svedočim bahatom ponašanju dostavljača, kako na biciklima tako i na motociklima. Skoro redovno prolaze velikom brzinom kroz crveno svetlo, voze jednosmernim ulicama u suprotnom smeru, bahato voze trotoarom i tako ugrožavaju pešake. Da li postoji neko u ovoj državi ko može da im stane na put ili su i oni zaštićena vrsta kao navijači.

  16. A posebna priča što ni jedan nema svetla. U 17h kad padne mrak u ovoj magluštini, ne vidiš ih uopšte, a na tim električnim prdavcima idu brzo kao skuteri. POŠAST zabraniti wolt i ostale… Hoćete burgere, hoćete uloške? DIgnite guzice i sami odite do radnje!

  17. Voze u suprotnon smeru!!!
    Voze na crveno svetlo!!!
    Voze bez prednjeg i zadnjeg svetla!!!
    Voze bez svetleceg prsluka!!!
    Niko ih ne upozorava,nemora da ih kazni.
    Valjda su ta pravila doneli iz Indije.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 15. decembar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.