„Problem bahatih vozača ne može da se reši kružnim tokom“: Struka o Šapićevom predlogu da se ukine skretanje ulevo

Ostavite komentar


  1. Seća li se iko one budale što je hteo šerpom da greje vodu u bazenu…? E ovo mu dođe na isto.

  2. Ujutru, dok idu na posao, 6 od 10 vozača prekrše bar 1 saobraćajni propis, najčešće ograničrnje brzine. Drugi pik je potokom povratka sa posla gde se (možda od gladi i umora) ponašaju kao poluludi. Treći pik je oko 22- 1 h. Da samo izadje patrola i naplati 3-4 kazne u tim periodima, bila bi drugačija dituacija. Ali ne, nema patrola, preferiraju svoje kancelarije i kafiće.

  3. Robija 30 godina za bahatu voznju i onda ce biti sve ok. A vazno je da niko ne urgira da dobije nanogicu, dakle, drzava je kriva i nesrece se samo ponavljaju. Ko je sledeci? Da li to pitanje mora da postavi svaki covek sebi u Srbiji?

  4. Bahati Sapic bolje da ne lupeta vec da prave razloge ovakvih tragedija ne vidi u koriscenju droge,alkohola,bahate voznje i korupciji organa vlasti koji takve ne kaznjavaju.Naravno kazne treba drasticno povecati ali rezim nema sluha za to.Pa zar i kum AV nije uhvacen da vozi drogiran i naravno nije kaznjen.

  5. umesto da resavamo problem pijanih i nasilnih vozaca koji prolaze supersonicnim brzinama na semaforima mi cemo iskljucenjem/zabranom skretanja ulevo da im omogucimo put. A sta ako pregaze pesake, hocemo li i zebre da skinemo sa semafora?

  6. Politicari zbog osecanja moci,a bez odgovornosti sve znaju i u sve se mesaju,a struku ne postuju.

  7. Sve razumem, ali ovaj termin ,,prioritizacija,, nije ništa drugo do silovanje jezika. Zar ne postoji uobičajeni termin ,,prvenstvo,,.

  8. Тачно, проблем бахатих возача се не решава саобраћајно техничким мерама, него одузимањем дозволе на све дуже периоде код поновљених прекршаја са превеликим прекорачењем дозвољене брзине и код вожње у алкохолисаном и дрогирани стању, до доживотног одузимања дозволе. Све то требају да прате сукцесивно растуће казне уз одузимање возила у поновљеном случају, изрицање вишемесечних затворских казни, до доживотне робије за случај као што је актуелни, када је убијен полицајац, његова жена и њихово дете. Једино од 2000 до данас нико није био спреман да донесе такве законе., који би рецимо непоправљивог певача Лазића одвела на вишегодишњу робију, драконске високе новчане казне, доживотну забрану управљања возилом.

  9. Pitao bih struku da li je izvodljivo inkada ce se resiti ukljucenje na Novosadski iz pravca aerodroma. Tu se preseca autoput i veoma je rizicna deonica a ima mesta da iskljucenje bude posle nadvoznjaka

  10. Jasno, kultura u vožnji i mlohave kazne su prioritet. Ali ne potcenjujte ni tehničku stranu. Široke i od prepreka čiste ulice pozivaju i dozvoljavaju brzu vožnju. U Švedskoj i Holandiji ciljano projektuju što više jednosmernih ulica, te malo uže ulice, sužavanje puta, prepreke u vidu betonskih izbočina, ležeći na svakih 100-200 metara i tako dalje. U takvim ulicama možda je moguće divljati ali šanse su da će biti jedino na sopstvenu štetu.

  11. Prvo drakonske kazne i zatvori i polaganje ispita ponovo onda ce se neko dozvati pameti. Predlog da bi policija trebalo da se nadje blizu nocnih klubova restorana i kontrolise alkoholisanost u opste nije losa, pa na licu mesta kazna, oduzimanje dozvole i kljuca za auto, pa mozda i to pomogne. Kruzni tok sa voznjom preko 100km ne znaci nista ili ce proci pravo ili otici ko zna gde i ko zna koga ugroziti. A ova ideja o zabrani skretanja u levo, brilijantna do sada ne vidjena, bravo majstore. Blago nama sa svima njima. Ziveli

  12. Ovo nije problem saobracaja nego malih kazni. Ceo Beograd pijan na kokainu. Ko na marihuani brzo vozi?

  13. Ja mislim da saobracajna policija ima ogromnu krivicu za ovoliko nesreca i poginulih mora neko da odgovara za los nacin rada ili nerad. Ovako nemoze. Radio ne radio plata ide

  14. Najveći problem u saobraćaju su zaštićeni mnogi pojedinci koji jel te za njih zakoni ne važe ! A svi znamo di zeka leži .

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 13. i 14. decembar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.