Kako je za mnoge Subotičane daljinsko grejanje preskupo, a pogotovo što se po novom sistemu naplate fiksni deo plaća tokom čitave godine, dosta građana se obratilo gradskom ombudsmanu zahtevajući da im se odgovori da li je sve to legalno, odnosno, ne radi li se možda o nekom kršenju zakona i građanskih prava.

Odgovor koji su dobili, nakon što je kroz propisanu proceduru ispitan način formiranja cene daljinskog grejanja, nije mnogo pomogao nezadovoljnim građanima. Sve je u redu, i u skladu sa zakonom, kaže zaštitnik građana.

Posebno je zanimljiv deo njegovog odgovora u kojem on navodi i da je takođe u skladu sa zakonom da nezadovoljni građani imaju puno pravo, ukoliko im ne odgovara takva cena centralnog grejanja, da raskinu ugovor sa gradskom toplanom. Sasvim je zakonito, verovatno, i da se oni vrate nekoliko decenija, ili čitav vek unazad, i izaberu način grejanja koji odgovara njihovom standardu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari