„To su deformacije u smislu kompletne kolovozne konstrukcije“: Ispucao asfalt pored novog stadiona u Zaječaru (FOTO)

Ostavite komentar


  1. Asfalt je samo nabačen i razastrt, da bi se Vučić nadisao „mirisa asfalta“ koji obožava. Zovite ga da dođe i sada, da pomiriši asfalt…malo kanda smrdi na fušeraj, nestručnost, preplaćenost, mito…

  2. Lopovi dođoše na vlast u svim porama društva. Opšta otimačina, bahatost i korupcija.

  3. Dragi stručnjaci to što je pokušalo je proširenje širine asvalta stari dio puta je bio za toliko uži i trebalo je da se nasipa gazi bar 5 god da bi se postigla ista tvrdoće podloge i nebi pucalo nema valjka koji može da napravi tvrdu podlogu na nasipa od pola metra…..

  4. Ko je uradio projektovanje i izvodjenje radova? Ili je to nerešivo pitanje za hrabrog novinara?

  5. U još gorem je stanju put Klokočevac Negotin urađen pre 14 meseci. Sleganje asfalta na više mesta kao i raslojavanje istog.

  6. Ovakvim tekstovima treba dati prostora u medijima. Imamo pravo da znamo kako se troše naše pare odnosno bacaju. Ovu sanciju bi trebao da uradi izvođač radova o svom trošku a kao što je inženjer rekao da sanira celu kolovoznu konstrukciju a ne samo asfalt. Odgovornom izvođaču radova i nadzornom organu ukinuti licene…

  7. Ništa novo. Takvi su svi putevi koji su skoro rađeni. Evo za primer put Knjaževac-Sokobanja krpačine počele nakon 3 godine kako je presvučen novim asfaltom

  8. „To su deformacije u smislu cele kolovozne konstrukcije“. Šta to znači majstore. Na građ.fakultetu u Bgd takav pojam ne postoji. Da pitamo nadzor i inspekciju u pauzi između dve kafice? Ima li neko u Srbiji da radi svoj posao kako treba?

  9. Од НАШИХ пара се све прави и гради и то све нестручно ,ружно, беспотребно. Нема испуцалог асфалта, ружних болница и школа и беспотребних стадиона из двехиљадитих за време демократа. Дуго сам размишљао зашто је то тако па сам се сетио да су НАШЕ паре тада биле ЊИХОВЕ и да се ништа није градило па није могло бити лоше урађено, ало је било доста пута од разрушеног и уништених фабрика.

  10. Asvalt uradjen sa gazecim slojem 38 cm 15 godina I nije pukao jos u Malo mocvarnom dijelu to bi taj strucnjak trebao znati dijagnozu on o projektu svaki od strucnjaka u radijusu od par stotina kilometara zna sta I Kako treba a I obici gradiliste sada inzenjeri vode po desetine gradilista istovremeno I nemogu kvalitetno obaviti posao kao I nadzor koji imaisti slucaj inzenjera je puno strucnjaka je Malo!!!

  11. Na slikama se vidi kako je fušerski rađeno. Kao proširenje, čega, samo kolovozne trake. Gde je proširenje i učvršćivanje bankine? Ovde asfalt postavljen maltene u kišnu kanalizaciju. Nasuli rizlu, zatim je nabili i asfaltirali. Normalno, od kiše i opterećenja zemlja počela da se sleže i put je počeo da puca….

  12. Ne brinite sada ce da se vrate oni koji nisu nista radili pa ne moze ni da ispuca ili ulegne. A kadar koji ovo radi je kadar koji su školovali ovi predhodno. Nadam se da ce u narednoj vlasti doci ovaj bolji kadar koji školujem losa vlast.pametnom dosta!

  13. Podužne pukotine ovog intenziteta, pa još i u tragu točkova, uvek su pokazatelj problema sa nosivošću.
    Uvid u projekat KO KO i poređenje sa izvedenim stanjem bio bi od koristi.

  14. Nekada je nadzorni bio strah i trepet za nas izvođače a sada ih niko ne sluša i niko ništa .Oni gledaju da ne talasaju mnogo nego koliko će da stave u džep da zažmure i prošao voz

  15. Pukotine ima svuda jer podloga nije nabijena i kvalitetna sve se radi na brzaka slab nadzor …i na putu smef.palanka topola ispucano a veliki teret prolazi svakodnevno i plus sužen e molovozne trake …

  16. Ova vlada ga je barem napravila a sve vlade pre ove nisu ni pomisljale na to. Popravite se dva metra asfalta a od prijašnjih vlada nemamo sta popraviti.

  17. A jel može kolegi da navede link do Zakona o kolovoznim konstrukcijama, da nešto pogledam?

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 6. i 7. decembar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.