Od otvaranja, 20. marta, šoping mol izraelske kompanije Plaza centar u Kragujevcu, posetilo je više od 750.000 Kragujevčana, Šumadinaca i žitelja ostalih delova Srbije. Prvom brojkom nije obuhvaćena posećenost na dan otvaranja šoping mola, kada je kroz kragujevačku Plazu prošlo više desetina hiljada građana.
U menadžmentu Plaze kažu da najveću posećenost kragujevački šoping mol beleži vikendom, te u popodnevnim i večernjim satima radnim danima. Iz izraelske kompanije najavljuju dolazak novih svetskih i domaćih brendova, kako bi se izašlo u susret zahtevima sve većeg broja posetilaca, među kojima je u poslednje vreme dosta stranaca, posebno onih vezanih za Fijatovu i druge inostrane investicije.
Šoping mol izraelske kompanije Plaza u Kragujevcu jedini je trgovinsko-zabavni kompleks te vrste u Srbiji i na Balkanu, koji se prostire na 65.000 kvadratnih metara, i u čiju izgradnju i opremanje je investirano oko 60 miliona evra. Plaza centar u Kragujevcu raspolaže sa više desetina lokala i prodavnica sa najpoznatijim svetskim i domaćim brendovima, zatim brojnim zabavnim i kulturnim sadržajima, među kojima su i šest bioskopskih sala, u kojima se filmovi prikazuju u najsavremenijoj 3D tehnologiji, i u kojoj će od jeseni početi direktno da se prenose baletske i operske predstave iz milanske Skale, njujorškog Metropolitena i moskovskog Boljšoj teatra.
U najvećoj biskopskoj dvorani ovdašnje Plaze već se prikazuju snimci operskih i baletskih predstava.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


