Više od 2.000 radnih mesta ugroženo: Ima li rešenja za proizvođače peleta?

Ostavite komentar


  1. Puno price a jedini problem je kurs evra, trebao bi biti najmanje 300 din.

  2. Pelet je od početka prevara. Ne može grejanje na niskokalorične proizvedene materije da bude jeftinije od grejanja na visokokalorična goriva. Ko se i malo razume u mašinstvo biće mu jasno šta pričam.

  3. Zakukali u glas jer više neće moći da šišaju građane bezobrazno visokim cenama! Cenu peleta su podigli duplo, a plate radnicima ostavili na minimalcu!
    Dosta monopola i povlašćenih! Otvoriti uvoz pa gospoda nek igraju tržišnu utakmicu! Benefit uvoza jeftinijeg peleta će imati mnkgo veći broj građana od tih fiktivnih 2.000 radnika, prema tome gazde slobodno nek stavljaju katance na firme!

  4. Ovaj Drakulic hvalio se da je nekad otvorio prvi rudnik litijuma u Mongoliji a sad ko mu brani da napravi peletaru u Bosni ili u Hrvackoj gde je kako kazu drvo jeftinije t.j dzabe. I lepo uvozi u Srbiju i zaradjuje. Pa mi uvozimo krompir i kupus u Srbiju a sad zbog par pojedinaca treba zabraniti uvoz peleta. Neka se bar pohvale koje plate daju radnicima pa da ih razumemo.

  5. Nije država Srbija, već vlada Republike Srbije ukinula privremenu zabranu.

    Nije teško…

  6. Овоје само делић хаоса у експлоатацији и прераде дрвета. Нема стратегије пре свега државе, јер није интерес да се неконтролисано сече и извози најнижи степен прераде (резана грађа) и трупци а да се део претвара у пелете. Имамо компаративне предности (сировину и инжењере, технологе, дизајнере…) за производњу намештаја а да остатак користимо за производњу најквалитетнијих пелета.

  7. Spustite cene I sve je ok…treba mi za sezonu 8 tona peleta koje kosta 200 000 din. Ove godine sam potrosio 28 metara drveta koje sam platio 140 000 din… Znaci tona peleta 17500 din mora da kosta.

Ostavite komentar


Ekonomija

Ako se ne reši problem EU pravila prevoznici iz BiH i Srbije radikalizuju poteze 10

Ako se ne reši problem EU pravila prevoznici iz BiH i Srbije radikalizuju poteze

- U Bijeljini je održana zajednička sednica dve vodeće regionalne transportne organizacije - "Pumedtrans" Srbija i Konzorcijum "Logistika" BiH, na kojoj je razgovarano o usaglašavanju zajedničkog nastupa prema institucijama Evropske unije (EU), zbog pravila prema kojima u zemljama EU mogu boraviti samo 90 dana, prenela je Radio-televizija Republike Srpske (RTRS).

Naslovna strana

Naslovna strana za 6. i 7. decembar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.