Građanima zbog greške EDS-a stigli dupli, izmenjeni računi za struju: Sada moraju da doplate razliku

Ostavite komentar


  1. A na aplikaciji „Uvid u račun“ uplate nisu ažužirane od 22. juna, pa svi koji su platili račune su i dalje u dugovanju. Da li to znači da će nas „kamatiti“?

  2. Tuziti i vodovod i eps za nsplacivsnje psusalne potrošnje tj potkradanje mušterije, kolektivno

  3. Ako očitavaju na dva meseca,potrošnju moraju da podele na dva meseca i tako uvaže mesečnu potrošnju. Obesmišljavanje zona ovakvim očitavanjem će dovesti EPS na sud. Prvo su tražili da im poklonio brojila uz obećanje održavanja, zamene i redovnog očitavanja bez terećenja korisnika usluge. Ne mogu to menjati u hodu.

  4. I svaki put 2 x naplate TV pretplatu i ako ih pitaš nema odgovora 400+400=800

  5. Primer jednog nije usamljen ne mogu ljudi da stignu da javno prenesu probleme koje ste im napravili. Zakomplikovali ste jednostavne procedure do besmisla na stetu potrosaca. Od pogresnih ocitavanja, zamene brojila, preko uvecanih/ duplih racuna, otezane procedure resavanja reklamacija, preko izvrsitelja I nasilnih iskljucenja. U mom okruzenju iz licnog iskustva, u razgovoru sa bar 10oro porodica svi doslovno imaju poteskoce sa eps-om po raznim gore navedenim primerima. Jel to organizovano s ‘ namerom?

  6. Korigovane račune niko nije dobio,a nije razlika samo u Aprilskim,nego i u Martovskim računima!Meni je tako rečeno na šalteru EPS-a.Prevara građana!

  7. Poznajem starije sugrađane koji koriste raznovrsne servise interneta i mobilne aplikacije kao što su Izabrani doktor, eUprava, mobilno bankarstvo među kojima su i preduzetnici koji koriste servis ePodsticaji u poljoprivredi, eKatastar, itd. Sasvim je nešto drugo ako neko ne želi da koristi mobilnu aplikaciju ED Srbije za prijavu svoje potrošnje električne energije. Po mom mišljenju bolje je biti mudar, proaktivan i upućen građanin u svoju potrošnju i kućni budžet nego reaktivan ili pod stresom bespotrebe koji će posle da se žali na portalima onima koji ne mogu da mu reše problem i da piše reklamacije za neispravan račun. E, to treba prevazići i ubediti sebe da ćemo se susresti sa nerešivim problemima na prvom mestu zbog svog nemara, nehata i indiferentnosti jer se nas tiče u vezi upravljanja našim kućnim budžetom odnosno finansijama.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 5. decembar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.