Oglasio se Viber povodom reklama u porukama: Privatnost i bezbednost nisu ugrožene, broj brendiranih ključnih reči se smanjuje 1Foto: Shutterstock/In Green

Povodom predstavljanja Viberove nove funkcije “brendiranih ključnih reči” (branded keywords) u Srbiji, aplikacija Rakuten Viber istakla je da privatnost i bezbednost platforme ni na koji način nije kompromitovana ovom inovacijom.

U Rakuten Viberu objašnjavaju da se brendirane ključne reči aktiviraju isključivo u uređaju korisnika, na sličan način kada se ukuca poruka „Srećan rođendan“ i pojavi prateća prigodna slavljenička animacija.

U slučaju da korisnik ukuca reč koja je identična izabranim brendiranim ključnim rečima, ona biva obojena na ekranu korisnikovog uređaja i animacija, odnosno u ovom slučaju tematsko CTA dugme, biva aktivirano ako korisnik to izabere da učini slanjem poruke ili klikom na dugme. 

„Bezbednost i diskrecija komunikacije korisnika na Viberu ostaju u potpunosti primenjene i aktivne u svakom trenutku. Potpuna enkripcija (sa-kraja-na-kraj) za sve 1-na-1 prepiske, grupne prepiske i privatne razgovore, automatski aktivirana kao standard aplikacije, ostaje primenjena na svim nivoima komunikacije. Rakuten Viber ili bilo koji brend koji koristi opisanu funkcionalnost u svojoj kampanji ni na koji način nije u mogućnosti da pristupi bilo kojoj korisničkoj poruci“, navodi se u saopštenju Vibera.
 

U kompaniji ističu da oni i partneri redovno prate i komentare i preporuke njihovih korisnika sa ciljem pružanja najvišeg nivoa usluga zasnovanih na najprimenljivijim i korisnim tehnološkim rešenjima u potpuno bezbednom i sigurnom okruženju.

„Sa ciljem pružanja pozitivnog korisničkog iskustva, Rakuten Viber i ProCredit Banka su odlučili da umanje broj brendiranih ključnih reči i adaptiraju sadržaj CTA dugmeta kako bi se pojavljivale ređe u njihovim prepiskama. Praktični elementi kampanje pritom ostaju aktivni za korisnike koji bi mogli biti zainteresovani za ponudu banke“, navodi se u saopštenju.

„Privatnost korisnika je od osnovnog značaja za Rakuten Viber, i njihove lične prepiske će uvek biti u potpunosti bezbedne. Primena politike privatnosti potvrđena je izdavanjem Sertifikata Tipa II SOC 2 od strane Američkog instituta sertifikovanih javnih beležnika (AICPA) i zvaničnim partnerstvom sa Evropskom Unijom kroz Zvanični kodeks ponašanja EU. Utemeljen na privatnosti i bezbednosti, Rakuten Viber i ovom prilikom potvrđuje da će brendirane ključne reči i ostale korisne, zabavne i inovativne funkcionalnosti i dalje biti na usluzi milionima dnevnih aktivnih korisnika u Srbiji – sa dužnom odgovornošću, pratećim obavezama i zahvalnošću na poverenju“, zaključuju u Rakuten Viberu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari