Foto: K. Bondžulić/DanasPoreska uprava je Srbije saopštila je danas da je, radi unapređenja kvaliteta usluga i olakšavanja komunikacije sa korisnicima kontakt centra ove uprave, uvela novu uslugu – zakazivanje poziva.
Kako je navedeno, ova usluga funkcioniše preko govornog automata i aktivira se u momentu povećanog obima poziva, odnosno kada sistem utvrdi da će vreme čekanja na javljanje agenta kontakt centra biti duže od šest minuta, navodi se u saopštenju.
Dodaje se da će u ovoj situaciji govorni automat ponuditi poreskom obvezniku mogućnost zakazivanja poziva.
Nakon prijema zahteva, agenti kontakt centra će kontaktirati poreskog obveznika u najkraćem mogućem roku, kako bi mu pružili potrebnu podršku i odgovorili na pitanja, objasnili su iz Poreske uprave.
Precizirano je da ovaj sistem omogućava ravnomerniju raspodelu poziva i smanjuje vreme čekanja za korisnike.
Preko kontakt centra poreski obveznici mogu telefonom ili putem elektronske pošte da dobiju informacije u vezi sa primenom poreskih propisa, o stanju na računima javnih prihoda, informacije o uslovima i načinu korišćenja elektronskih usluga Poreske uprave, kao i servisne informacije o radu Poreske uprave.
Usluge kontakt centra mogu se dobiti radnim danima od osam do 18 časova, a poreski obveznici centar mogu kontaktirati na brojeve telefona 011 6969-069 i 0700 700-007, kao i putem kontakt forme „Postavite pitanje“ na internet prezentaciji Poreske uprave, navedeno je u saopštenju.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


