Kako je Telekom reagovao na žalbe korisnika zbog uvećanih računa?

Ostavite komentar


  1. Baš treba biti toliko strog prema radnicima na najnižim položajima u hijerarhiji. Ako si plaćenik firme koja pljačka i maltretira narod, bolje ne zaslužuješ. Kome je žao plaćenika a ne korisnika treba da stavi prst na čelo.

  2. Ne treba okolisati..VICICU trebaju pare za EXPO i tacka. Sve ostalo je laz i manipulacija. Nisu poslali SMS lazu naravno, ni meni. i zato u martu mi istice ugovor. Gotovo je sa MTS-om. Imamo izbor. Probudite se. Niko nista ne preduzima. Postali smo ovce za klanje..PROBUDITE Se..zaboga

  3. Vučić im je gazda pa nije ništa čudno u ovom drskom, lažljivom odnosu Telekoma sa korisnicima.

  4. Истине ради, у року од десет дана од уложене жалбе, добио сам, најпре информацију о пријему жалбе, а потом и коначан одговор, да је жалба топрихваћена и да ће до окончања уговорног рока остати пређашња цена.

  5. Otkazao TV i mobilne,presli (supruga i ja) kod drugog operatera. MTS je najbezobrazniji. Ciji je i ne cudi.

  6. Teleoperater se ponaša u skladu sa državom u kojoj deluje ništa čudno. To ponašanje su prihvatili i strani operateri kod nas.

  7. Pitanje za vruć vetar
    Kada ste uložili žalbu? Meni su odgovorili da sam dobila sms obaveštenje o poskupljenju ( naravno da tog sms nema ) i da se žalba ne uvažava

  8. Onako podmuklo, u januaru 2025., a za decembar 2024., šalju mi račun od nekih 3.000 rsd. Ja ga plaćam, a da nisam primetio da je račun za decembar 2023. Podmuklo ga proturiše. To tek vidim kada dobijam novi račun za decembar, par dana posle i na kome stoji decembar 2024., pa tek onda upoređujem i primetim bruku i sramotu. I nije gotovo, onda mi šalju još jedan na oko 7.000 RSD, za decembar 2024. Ne deluje slučajno, sramota, otimačina, za svaku osudu i odgovornost odgovornih.

  9. Nijedno ovlašćeno lice me nije informisalo o povećanju cena. Zbog toga sam zahtevao raskid ugovora. Kompanija MTS je odgovorila da, kao dugogodišnji korisnik, podnesem pismeni zahtev, kako bi se razmotrila mogućnost odobrenja određenih olakšica prilikom narednog produženja ugovora. Narednog produženja neće biti.

  10. Plaćati samo ono sto je potpisano,ako je ugovor na dve godine i 2000 dinara,nema sile da se ugovor promeni bez potpisa korisnika,osim ako potpis nije falsifikovan,ne postoji drugi nacin menjanja pretplate

  11. Šta kaže Zakon?
    Kako Zakon kaže…poštovala bi se obaveštena, a pre svega, važeći ugovori u Pravnoj Državi?!

  12. Ljudi, moramo instirati na istovetne uslove za vreme trajanja ugovora, naravno kod svih operatera. Ovako MTS menja paketa čije usluge koristim jedva 30%, po analizi iz prethodne godine i naravno povećava usluge, i naravno naplaćuju iako se ne koristi. Kako biste reagovali kada u prodavnici kupite hleb a kasirka naplati i jogurt jer je ubeđena da vam tako treba. SRAMOTA!!!!

  13. Ljudi ni jedan Rezimski Mediji nije objavio o ovoj pljacki bas nista,,,Sve pohvale za Danas kao i jos par medija koji su pisali o ovome….Nikoga nije briga ali ovakva otimacina je moguca samo onome ko ima jaku zaledjinu…Za pametne ne treba vise komentara…

  14. Moram da se “pohvalim“… mene su zvali, zato sto sam se javio na vreme i da me obaveste,da mogu da raskinem ugovor bez penala. Sto sam naravno i uradio. Odma! Isti dan….
    E sad, sto se tice ostalih, ne mozete da se pravite tutubani,neobavesteni,ne pratite nista,a onda da kukate kako su vam povecali. Bilo je na sva zvona da ce biti poskupljenje… ko je reagovao na vreme,taj je odradio dobar posao.
    Naravucenije, malo gledajte oko sebe, nemojte da blejite kao guske u magli…

  15. Slučajno sam video negde vest decembra o poskupljenju, i mesec dana sam se napinjao sa njima oko raskida ugovora zbog poskupljenja. Pisao prigovore u poslovnici, slao mejlove i napokon posle mesec dana borbe sa nemanima cak i pretnje tuzbom, dobio sam odgovor da je moj prigovor osnovan i dobio sam raskid ugovora. Sve je to sto sam slucajno video vest i u zakonskom roku trazio raskid ugovora. Inace prevaranti nisu slali nikakve poruke sa obavestenjima.

  16. Svi operateri su najavljivali poskupljenje u medijima. Ko je hteo da raskine ugovor mogao je pre poskupljenja. Nema opravdanja za neobaveštene.

  17. Odmah po prispeću uvećanog računa za januar, napisao sam prigovor Telekom grupaciji, u kome sam zahtevao prevremeni raskid ugovora zbog promene ugovorne obaveze, o kojoj nisam transparentno obavešten. Prigovor usvojen nedelju dana od dana podnošenja. Na odgovor sam čekao dugo, preko dve nedelje. U odgovoru na moj prigovor, nisam dobio prevremeni raskid ugovora koji sam zahtevao. Umesto toga biće korigovana nova povećana paketa, na staru cenu koju sam potpisao prilikom zaključenja ugovora.

  18. Eto para za kupovinu SBB i Sport kluba.Zbog ovog manifetluka će jednog dana neko debelo odgovarati.Od Vučića pa do Lučića!

  19. Ja sam obnovila ugovor sa Supernova za paket gde je samo fiksni i TV. I u to vreme je bila ponuda da imam pravo na 10 meseci 50% popusta. To je 1300din. A posle tih 10meseci paket je 2600din. Meni januarski racun stize 1899din. Bez ikakvog obavestenja SMS da ja znam da ce se to desiti. Za koje MTStvrdi da je podlat u decembru mesecu. Ja cuvam sve poruke mts info nigde nema takve poruke. Znaci meni ce biti racun paketa za fiksni i Tv biti 3800 din. 1200din mimo dogovora koji sam potpisala. Cemu sluze onda ugovori? Mi smo potrosaci drugim recima prevareni. Eto to je…
    Treba uraditi nesto…

  20. Meni nije jesno čemu onda služe ugovori.
    Mi obični građani bi kada pođemo da potpišemo ugovor sa pružaocima telekomunikacionih usluga ( nebitno je da li je MTS ili neko drugi) trebalo da sa sobom povedemo tim pravnika koji bi do tančina od tačke do zapete proučio svako slovo ugovora (ona krupna i ona najsitnija ), pa da tek onda potpišemo ugovor.
    Ne znam čemu uopšte služi ugovor ako oni mogu tek onako iz čista mira da te obaveste o promeni uslova korišćenja i povečanja cene pretplate.
    Nemam ja ništa protiv da oni osavremenjuju i poboljšavaju svoje pakete i usluge ali nova CENA pretplate bi morala da se primenjuje tek po isteku važećeg ugovora , a ja ću razmisliti da li ću onda ponovo sa njima da potpišem ugovor .
    Korisnike usluga je država prepustila na milost i nemilost operaterima.
    Korisnici su praktično bez zaštite.
    Ništa meni ne znači što su oni mene obavestili da menjaju uslove , kad uslove- cene menjaju kao po naredbi i ostali operateri.

  21. Ako je potpisan dvogodisnji ugovor sa MTS om o koriscenju odredjenog paketa, oni se moraju drzati tog dogovora do kraja ugovora. Ukoliko zele promeniti cenu usluge iz ugovora onda moraju korisnika obavestiti o tome 30 dana unapred, da bi isti prihvatio ili odbio promenu clana Ugovora, jer je Ugovor volja dve strane. Onaj koji raskida ili menja ugovor bez saglasnosti druge strane snosi stetu. 30 dana je dovoljan period da se pribavi saglasnost korisnika MTS usluge. Ovakvo njihovo ponasanje je nezakonito i neodgovorno prema sopstvenim korisnicima.
    A posebno pitanje je visina cene za njihove usluge interneta i kablovske..jer 1 isti film menjaju kroz 30 kanala. Naucismo vec napamet iste filmove. Nista novo, nema ili slabo dokumentarnih emisija, muzickih takmicenja, takmicenja u znanju, dnevnih problema gradjana, emisija o zdravstvu ali takvih da se vidi prabo stanje stvari, emidija o kulturi, o muzejima..narod je zeljan obicnih stvari. Dosta mu je politike u svakodnevnom zivotu.

  22. Čekam istek ugovora i sve ću da otkažem uključujući i fiksni telefon i zahtevati izmeštanje bandera i linije sa mojeg zemljišta…

  23. Sve ću da otkažem. Penzioner sam, čiraću knjige, ići u bioskop i pozorište i koristiti samo fiksni tel.za nedaj bože.

  24. Ha,ha, kupio Oskar i SBB za naše pare, podigao svima račune u proseku za 700-800 din, pretplatnika ima 1 milion, a SBB kupio za 855 miliona evra???
    Pa računajte. Sve rešio sa našim parama…. A, kaže da Srbiju voli najviše na svetu, a nas Srbe izgleda najviše mrzi…, pošto je Srbija njegova prćija( na to ukazuje zdrav razum)… Ne znam kako je kod ostatka sveta…

  25. Za sve one koji su dobili poruku,nigde nije naglasena promena cene.Drugo poboljsane uslove:brzina interneta po starom bila je 100,150je sada.Radio sam speed test brzina po novom je 79,duplo manje.Koje ste kanale nove ubacili,nijedan.

  26. MTS račun za novembar 24.g. din. 2.310.36
    “ “ “ decembar 24.g. Din. 3.270,24
    „. „“ januar 25.g. din. 4.959,32
    šta reći? MTS nikakve usluge nisu poboljšali. Programi se repriziraju, a naplaćuje se dodatno i za Tv Iris.

  27. Prodavanje magle,meni stigao racun na 4500 bez bilo kakvog obavestenja raskidam ugovor ne moze da se izdrzi vise.Kada ne moze posteno ne mora nikako ionako nema sta da se gleda.

  28. Evo moje iskustvo: stampa je objavila vest o poskupljenju usluga. Odmah sam otisla u poslovnicu gde mi je radnica navodno napisala mejl da se ne slazem sa cenom. Posle desetak dana zvala sam kol centar i rekli su mi da oni nisu dobili taj mail pa mi je operater rekao da ce on to da odradi. I posle dva-tri dana pocinje maltretiranje. Ja im kazem da sa 5800 koliko sam placala po ugovoru ne mogu da predjem na 6700 jer nemam novca da to placam i trazim da predjen na Box Paket dva koji je jeftiniji. Ne dozvoljavaju. Onda se javlja jedan Aleksandar nadobudan i bezobrazan koji mi saopstava da oni imaju pravo da promene ugovor. Ja mu kazem ako imate vi to pravo imam i ja pravo da ga raskinem. Oni to valjda po sistemu dobar policajac-los policajac. Posto zene nisu mogle da me ubede javio se on drzak i bezobrazan. Posle njega javile se jos dve zene. Jedna da mi isprica sta sve nude za taj veci novac a druga da me pita jesam li mozda nezadovoljna njihovim uslugama. I svima sam pricala isto. Prvo kucni kompjuter nemam od prosle godine a u box paketu je i on, i nemam novac da to platim. Uspeli su da me iznerviraju,skocio mi pritisak. Imala sam utisak da pricam gluvim osobama. I konacno posle par dana stize mi poruka da cena ostaje ista do isteka ugovora. Zbog tog maltretiranja i ponasanja tog Aleksandra otkacicu ih cim budem mogla.

  29. Visegodisnji sam korisnik usluga telekoma.Vise od 30 god.
    Netscne su tvrdnje da je telekom
    Podigao cene svojih usluga.Produzio sam ugovor o postpejd tarifo 15 decembra.
    U racunu za mesec decembarr i racunu za januar cene usluga iz ugovora nisu menjane.
    Podnosio sam prigovore tokom koriscenja usluga telekoma i ukoliko su bile opravdani usvojeni su.
    Zlonameran i neposten je tekst i vest da je telekom utvrdio i primenio nove cene svojih usluga

  30. Čist lopovluk! Pre par meseci sam potpisao novi ugovor,kakav je to bezobrazluk,zar je iko lud da prihvati povećanje,koje ne može biti zakonski prihvatljivo!Nemojte misliti da ćemo sedeti i dozvoliti vam nevidjenu pljačku!

  31. Ovo je čist monopol,država treba da reaguje!Potpises jedno a oni rade drugo,to je počelo kad je ovaj Lučić došao!!

  32. Banda hostaplerska, podmukla. Pljačkaši, na podmuklo način pljačkaju narod. Treba ih bojkotovati, da svi otkazemo usluge. Sad je pravo vreme. Bagra.

  33. Kod drugih operatera je skoro isto, svi bez najave povećavaju cene. Ja sam kod njih 23 godine komplet usluga Box i opticki kabal. Osim cene nemam bas primedbi.

  34. Treba pisati reklamaciju racuna mts i dostaviti prijavu ministarstvu spoljne i unutrašnje trgovine kao i ratelu.ja sam tako uradio i morali su da mi vrate iznos racuna u skladu sa potpisanim ugovorom. Po isteku ugovora presao sam kod drugog operatera.

  35. Zanima me dali neko moze da mi objasni od pravnika. Zasta sluzi ugovor koji se potpusune? Dali je taj ugovor koji je potpisan izmedju korisnika i vlasnika meradovan u formi kako je napisan i potpisan ili posle tog datuma potpisivanja i usaglasavanja, moze da ga ne postuje i jedna i druga strana? I kakve su nus pojave i jedne i druge strane? Jer ako moze jedna strana da dize cenu na primer, a da nema snkcione mere. Zasto druga strana nebi manje uplacivala ada se vodi istom logikom? A da pritom ima pruzenu uslugu jer je platila neki isnos pri tom. I nije raskinula ugovor!!! Sto u prevodu znaci. Plati pa se zali ali ja sam jaci!!!
    Koga vi iz M T S-a zajebavate takvom politikom i vasim zakonom samo proklomovanim??? Odose vam kupci usluga dugim operaterima.
    I sam sam u ozbiljnoj dilemi. Jer mi dva meseca stize 1000,00 din visi racun od one cifre sa kojom sam bio saglasan i potpisao ugovor. Hvala nadam se da ce nadlezni iz M T S -a da procitaju ovu poruku obicnog potrosaca njivove usluge i da shvate da vecina istih ima ovakav pristup nemile usluge.

  36. Дугогодишњи сам корисник мтс,сад размишљам да прекинем уговор са њима…

  37. Ja sam im poslala email na vreme (krajem decembra) da ih pitam o promeni cene jer sam videla na nekom portalu da ce da menjaju cene, jer sam se vec opekla jednom sa tim njihovim „SMS-om“. Cak i tada su me zavlacili i nisu hteli mesec dana da mi odgovore da li imam prava da raskinem ugovor jer je to jedino sto sam zelela, ali sam na kraju uspela da ih otkacim posle desetak pretecih mejlova. Uzasni su, sramota!

  38. Poslali poruku 9. decembra gde piše da unapredjuju poslovanje ali ne spominju povećanje cene usluga, ne znam dali vredi da ih tužio.

  39. Kod svih operatera ima manjkavosti i krsenja zakona ali MTS je neprevazidjen. Lopovi nevidjeni

  40. Problem je u tome što MTS ima upravni odbor koji donosi odluke a građani ga nemaju pa me zanima kako da i mi imamo jedan takav odbor?????

  41. Telekom deli i sponzoriše sve i svašta preko ledja naroda koji jedva namiče kraj sa krajem. Stvarno sramota.

  42. Pisala sam im i nikad nisu odgovorili. Ovo je cetvrti i konacni broj koji smo prebacili iz mts-a. Dva puta su nam podizali cenu u toku ugovorne obaveze od 2 godine. Znaci ugovor vazi samo da bi se oni zastitili. Sramota! Inace, kad gid smo ih obavestili da hocemo da odemo od njih zbog nepostovanja ugovora koji su sami sastavili, nudili su da nastavimo saradnju po staroj ceni. A oni sto rade u call centru, kao roboti, samo vrte jedno te isto sto im je naredjeno. Katastrofa.

  43. Meni su jednostavno obustavili deo usluga ,bez prethodne saglasnosti,plus poslali su mi uvećan račun .Poslala sam prigovor i mailom i zvala telefonom ali evo prošlo je 20 dana bez ikakvog konkrenog rešenja osim automatskog odziva da su evidentirali prigovor.Kad ih zovete telefonom,iščezavaju podatke iz sistema da je uložen prigovor i to je sve.Mislim da bi neka institucija trebalo da preuzme slučaj i zaštiti potrošače u ovom slučaju.Inače odličan tekst,veoma informativan i tačan.

  44. 1.Nisu me obavestili porukom
    2.Kao, ponudili su dodatne usluge, koje ja nisam ni tražio
    3.DA LI JE TRAMP OBAVEŠTEN?

  45. Lako je to resiti. Ja sam njihov korisnik. Ugovor prodje, ne obnavljas ga. Znam ljude koji su se vratili prozorskim antenama i super. To preporucujem svim penzionerima, njima internet ne treba.

  46. Nisu jedini operateri pa mogu da ih otkačim i uzmem drugog samo da se vratim u Srbiju, jer ne mogu drugačije da ih šutnem jer mi ni na e-mail nisu odgovorili. Ako nastave ovako poslovanje zatvorite oni firmu uskoro.

  47. Meni su 01.03.2024. promenili paket sa mobilni net start na mobilni net plus, jer ovaj prvi kao ne postoji iako nije proslo ni godinu dana od potpisivanja ugovora. 09.01.2025. podigli su opet cenu paketa ali su tek tada objavili stari cenovnik gde pise da je mobilni net start vazio do 09.01.2025. Poslala sam zahtev za vansudsko poravnanje Ministarstvu trgovine i prigovore Ratelu i Ministarstvima trgovine i telekomunikacija. Cekam odgovore.

  48. Nisam ni dobila SMS o promeni tarife. Operatere jurila satima i danima. I cujem da su po dogovoru sve mreze digle cene u isto vreme, tako da…

  49. Obaveštenje poruka stiglo je na mob. u novembarskom računu koji stiže u decembru Čitaj račun do kraja….

  50. Pa ja sam u MTS prešao jer je VIP samoinicijativno, mimo ugovora povećao cene. Kartel radi šta hoće, ako može bahato u vlasti, može i u telekomunikacijama, trgovini itd.

  51. И шта пола Србије коју је покрао Телеком сад да ради?

  52. Samo bojkot, sramota da za mts plaćamo skoro duplo više nego na zapadu. Pa važnija je struja nego box paketi.

  53. Svi su obavesteni u skrivenoj poruci brzog linka placanja. Problem je u monopolu HOCES NECES a drugi provajderi nemaju infrastrukturu

  54. Lažu lopovi.
    Sms dobila nisam, a mreže ne pratim, nit me interesuju.
    I njih treba bojkotovati.!!

  55. Čist bezobrazluk, ja samo za internet koji i jije naročito brz olaćam 3200d.dobila sam račun sa ovom cifrom bez najave, bez obaveštenja itd. Tv imam preko SBB-a ali kod mene ne može i njihov internet tako da sam prinudjena i osudjena na njih a oni pljačkaju i pljačkaju.

  56. @Anastas SBB je milion puta bolji od Telekoma. Od prvog dana SBB dolaska sam pretlatnik i nikada me nisu razocarali.

  57. Treba stati na put ovome! Samo se poskupljuju usluge, proizvodi..a prosecna plata raste..stim da medijalna i ne raste bas nesto rarocito sto implicira veliko povecanje najvisih plata…i sta sad? Neki kupus, neki meso a u proseku sarmu…minimalac da bude bar 1000 eura sa trenutnim cenama da bi gradjani mogli bar malo da prodisu!

  58. Ovo je strašno! Kakav bezobrazluk i pljačkanje jadnog naroda. Na TV ili je Vučić ili je Lučić. Da . Kupili SBB sa grbače naroda. Dividende daju kako oni hoće…i koliko hoće , čak i većim akcionarima kao što su radnici pošte, koju su opljačkali, podelili im bezvredne akcije a oni skidaju kajmak za njih i njihove radnike… Da li će se ovome stati na put?! Teško…

  59. Moj racun je uvecan i nisam obavextena na sajt niti zmam da udjem jel meni od 68 god netreba znam osnovno i to mi je dovoljno kad sam pisala zalbu mts cekala sam odgovor 10 dana da bi mi rekli da je sve u redu i da sam mogla da se informisem na sajtu i morala sam da platim racun.

Ostavite komentar


Ekonomija

Ako se ne reši problem EU pravila prevoznici iz BiH i Srbije radikalizuju poteze 8

Ako se ne reši problem EU pravila prevoznici iz BiH i Srbije radikalizuju poteze

- U Bijeljini je održana zajednička sednica dve vodeće regionalne transportne organizacije - "Pumedtrans" Srbija i Konzorcijum "Logistika" BiH, na kojoj je razgovarano o usaglašavanju zajedničkog nastupa prema institucijama Evropske unije (EU), zbog pravila prema kojima u zemljama EU mogu boraviti samo 90 dana, prenela je Radio-televizija Republike Srpske (RTRS).

Naslovna strana

Naslovna strana za 6. i 7. decembar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.