Stigli veći računi za telefon i internet korisnicima Telekoma: Da li su građani bili adekvatno obavešteni o promenama ugovora i šta mogu da urade?

Ostavite komentar


  1. Račune MTS-,a u poslednjih godinu i po dana reklamirao sam više puta. Relativno često ubacuju stavke vezane za pristup platformama za koje nisu dobili pristanak korisnika ili aktiviranje usluga koja korisniku nije potrebna (gledanje drugog TV-a, iako na to korisnik ima pravo po ugovoru za Box paket, netboost usluga za korištenje dodatnog interneta, iako ga po tarifnom paketu možete koristiti neograničeno, i sl.) Obično to nisu visoki iznosi, ali ako za 100 RSD oštetite 100.000 korisnika, „zaradili“ ste, da ne kažem ukrali 10.000.000 i verovatno učestvovali u finansiranju raznih serija, projekata JK, I sl.

  2. Stigao mi je racun koji nema veze sa ugovorenom tarifom. Pretplatnik sam na Moravu a oni su mi naplatili Zmaj. Na telefonske pozive danima niko ne odgovara. „Operater ce vam se zaviti za vise od 2 minuta“ pa „Operater ce vam se javiti za manje od minuta“ pa „Operater ce vam se uskoro javiti“ pa opet „Operater ce vam se javiti za vise od 2 minuta“ … i tako u krug satima. Za to vreme pustaju neke bez veze reklame. Na emailove takodje niko ne odgovara. Lopovska prevarantska rulja.

  3. Iste cene drugo pakovanje.
    Cene pojedinačnih usluga su iste kod svih operatera samo su različito spakovane u pakete pa daju privid konkurencije.

  4. Nema ništa od toga. Zvao sam ih, pitao o čemu se radi, rekli da su poslali sms poruku sa obaveštenjem (koju nikada nisam dobio) gde piše da će menjati pakete i cene, i da sam mogao da tražim da ostane ista cena. Uložio sam prigovor i naravno, prigovor su odbili. Sada je drugi paket i skuplja cena iako ugovor nije istekao. Ovo nije prvi put da mts povećava cene tokom trajanja ugovora ne obaveštavajući korisnike o promeni. Sve se može u Srbiji, osim da se poštuje zakon i da rade institucije po zakonu.

  5. Hvala na tekstu, ja i negledam račune već online platim a sada pogledah… da ne poverujem, plaćam tri broja, moj i za ćerke, sva tri su SOKO LITE tarifa, i za sva tri je mesečna naknada različita, naravno uvećana u odnosu na decembarski račun od 300-ak do skoro 1.000 dinara i na sva tri su počeli tj. fakturisali i onaj stari NET limit odnosno sada kako ga zovu net booster dodatak u iznosu od 149,oo rsd (kada kao potrošim „besplatni“ a kao „neograničeni“ net po maksimalnoj brzini da nastavim „po istoj brzini“) a da me niko nije ni forme radi pitao da li mi uopšte treba i hoću li da aktiviraju.
    Uložio sam prigovore pa sad da vidim šta će pametnjakovići da odgovore.

  6. Пукао им шеф, па дај да штрпну још мало. Навикло се, а и најслађа кинта. Ко не верује, нека пита неког из снс-а. Л О П О В И !!!!!!

  7. Jedan sam od „zrtava“ nažalost. Bezobrazno su poskupeli. Imao sam ugovor 50% od cene za prvih 5 meseci, stiglo mi je uvećanje od 1000 din.Tek treći mesec koristim uslugu. Moram da napomenem da je centrala prebukirana i da ne možete ni da im se požalite. Ja već dva dana pokušavam da ih dobijem ali bezuspešno.

  8. Taman da namaknu lovu koja im ke potrebna da prikažu koliko su uspešni. Meni se preprošle godine posrećilo da me obaveste za mobilno da od tog i tog dana plaćam toliko i toliko. Značajno više. Prilikom prenosa broja u drugi firmu su se setili da mi ponude prethodno za neku siću više. Eto im, od mene: nikad više. Generalno se nadam da će da dođe neko nov da ih razbuca jer će i i ovo sadašnji da se popišmane.

  9. Podnesem zahtev za raskid ugovora MTS-SAT TV 18.12.2024. Oni mi obracunaju dug zakljucno sa 31.12.2024. Sad se prepucavamo preko mail-a. U ugovoru pise dug na dan raskida ugovora. BEZOBRAZLUK.

  10. Jedino kolektivan bojkot!
    Dok gledam film antenu m:sat-a restartujem 5 puta i sama sklapam propustene scene. U toku ugovorne obaveze podignuta cena oko 800dn. Sad je istekao ugovor i podizu drugi put! Ko nas tera da svi budemo u toku svih zbivanja! Ja razmisljam o raskidu ugovora!
    Zao mi ljudi kojima je posao vezan za internet!
    Ja raz

  11. I sami kazete da nismo pravnici pa da razumemo njihove smicalice s cenama ali ako ste vec znali za poskupljenje zasto niste pisali o tome? Sada je djavo odneo salu i mala je vajda od naknadnih zalbi pogotovu sto je rok prosao.

  12. Bujanovac je ogorčen zbog novog poskupljenja ,omladina se sprema da od 9 Februara počne sa sečom kablova MTS sa već nabavljenim makazama na dugoj drvenoj letovi i makazama na vrhu spojeno kanapom za povlačenje.Bravo momci,sila se silom uklanja i ostali šljam !

  13. Istineradi to je uradio i sbb .povećao je cene usluga za skoro 500 dinara i to je pisalo izuzetno malim slovima ne novembarskom računu.pošto imam i jedne i druge kradu me oba provajdera

  14. Nisu obavestili nikog pirukama,samo lazu. Isto su uradili i prosle godine bez ikakve kazne,pa sto da ne opet? Pinude ti neki popust kao fol 50% na 5 meseci a onda ti podignu cenu cak i tokom tog promo perioda,pa ti ondz u stvari naplate sve u fulu i ne da nemas popust nego i ona originalna pretplata umesto 5200rsd bude 6200rsd. Ne vredi potpisivati bilo kakve ugovore s lopovima,jer te lopov opljacka kako god da okrenes. Treba da plate za novi album one sotone i poneki koncert sns simpatizera,pa im treba lova.

  15. I mesec dana medijske kuce ćute o ovoj temi povećanja cena, a kada bude kasno, ona pišu o tome. Gde ste do sada bili….

  16. Postoji jednostavno resenje ; prestanite da placate takozvanu pretplatu, umesto da tosite zivce. To je jedini jezik koji ta mafija poznaje.

  17. Poštovani građani i korisnici MTS usluga, zbog vašeg neshvatanja trenutne situacije i neophodnosti promene tarifa naviše, obaveštavamo vas, da kao i do sada, vaše primedbe i žalbe možete dostaviti babi Kurani u što kraćem roku, radi razmatranja i donošenja odluke, koja će u svakom slučaju biti negativna po vas. S’ poštovanjem vaš ………

  18. Obaveštenje je moglo da ide uz račun a ne da prave ovakve podmukle poteze kako bi korisnici plaćali penale.
    Mada nije to najgore. Pre par godina dobijem račun na ime mog pokojnog dede. Odem da proverim o čemu se radi i oni meni traže da im je vratim opremu da bi raskinuli ugovor. I pored umrlice kao dokaza da je deda bio mrtav već 5 godina unazad pre tog njihovog zaduženja, ubedjivali su me da je on preuzeo opremu pre mesec dana i da je ili vratim ili platim. Dok nisam počela da pretim advokatom i medijima ništa nisam mogla da uradim.

  19. S obzirom da sam korisnik mts-a bio sam veoma iznenađen novovim nimalo malim uvećanjem cena.Došao sam do zaključka da to neko iznutra kompanije radi na tome da kompanija ode u propast.Mnogi sada otkazuju ugovore sa mts kompanijom i prelaze kod drugih operatera,a vrlo je čudno što se RATEL ne oglašava i zabrani ovako manipulisanje i krađu potrošača.

  20. Ja sam imao paket morava 300 i on je kostao 1200din. Posto sad taj paket nepostoji oni me prebacili u zmaj tarifu koja kosta 2200din. Zvao sam i zalio se ali nista..mene samo zanima za sta onda ja potpisujem ugovor??? Taj ugovor samo ja treba da postujem i placam a oni nemaju nikakvu odgovornost oko tog ugovora? Jos kad me nazvali sad kako promenili ugovor pa ponudili mi omorika tarifu koja par meseci je jeftinija od zmaj tarife,tako sam i sasznao da mi promenili tarifu,nikakvo obavestenje nisam dobio

  21. Problem je u sakrivanju poruke o poskupljenju NIJE TRANSPARENTNA vec u linku BRZO PLACANJE a taj link retko ko otvara Ovo je tipicna prevara i to im prolazi jer su monopolisti i tu nema zastite potrosaca

  22. Ja sam saznao za to sasvim slučajno od prijateljuce koja radi u Telekomu, Telekom je to obavestenje postavio na sajt i na taj način su kao obavestili javnost i ogradili se od kršenja zakona. Klasicni bezovrazluk i lopovluk. Ja sam krajem decembra ulozio zalbu na povecanje cena koja mi je uvažena i obavestio sam sve ljude koje znam ali za par meseci lad mi istekne ugovor necu produžiti isti i promeniću operatera jer je MTS režimsko zlo.

  23. Suviše mnogo se filozofira sa objavama i obaveštenjima. Treba da piše jasno, pretplata povecana za toliko, od dana, imate pravo na raskid ugovora do datuma u suprotnom prihvatate nove cene.

  24. MTS je teška sekta! Dodavali su neke dodatne kanale koje nikada nisam kupio ili dao saglasnost. Onda mora da ih zoveš (jer naravno to ne može da se uradi kroz meni) da bi prekinuo paket ili kanal koji nisi ni kupio. I to im je verovatno prolazilo kod mnogo starijih ljudi. Internet je bio užas, dok je u početku bio stvarno ok.

  25. Problem je kod kog operatera preći. Svi su isti – dogovaraju se oko cena, kao i trgovinski lanci. A lakše je bojkotovati Maxi,Lidi i ostale nego TV i internet, jer nemamo bolju alternativu.

  26. 48 sati ne isporučuju msat usluge , i ne obaveštavaju o čemu se radi . Ne možeš da ih dobiješ nikako .

  27. Mora da se finansira povecanje plata u SNS firmama ukljucujuci Telekom, koje je vise od inflacije.

  28. Mnogi savetuju da se raskine ugovor sa Telekomom, ali pitanje je koga da izberem kad svi imaju slične cene

  29. Napravi se Ugovor na 2 godina, potpisu obe strane i dogovore se oko kanala i cene i onda u okviru te 2 godine oni menjaju kanale i cenu a kao ako ti se ne svidja moze da das otkaz? Pa nasta to lici? Pa to nema ni Bangladesu.

  30. Direktan dokaz da su kablovski operateri u celjustima rezima sam prvi put konstatovao kada sam video da N1 kanal i Nova S se ometaju, zamrzavaju sliku. Tako su se tri meseca izivljavali nad mojim roditeljima.

  31. Ja ih bojkotujem tako sto maksimalno kasnim s placanjem svakog racuna.Nije nesto al aj bar nesto.

  32. Ovim tekstom ste pokazali kako ste neprofesionalni i neobjektivni. Objavili ste kako je Telekom povećao cene s nije ispoštovao proceduru. To isto je uradio i SBB a niste objavili, zašto. Da je SBB povećao cene video sam kada sam dobio račun za januar 2025.

  33. U obavestenje je glasilo korisnici mts-a na sajtu,a poskupeli su i za supernovu bez obavestenja i ro dobrih 13%..

  34. Ja sam poslao meil u BG ministarstvu za telekomunikacije i ekspresno dobio odgovor da su moj prigovor prosledili u NS nadležnoj inspekciji.Jutros me zovu iz supernove- telekom da se izvine i da će vratiti cenu koja je u ugovoru a samim tim i sledeći račun ista cena bez uvećanja.Ovim putem se zahvaljujem ministarstvu na mojoj pravnoj zaštiti.Nije to prvi put da su postupili po zakonu i ekspresno.Za manje od pola sata oni su sve odradili.Takvi nam ljudi trebaju svuda.

  35. Meni je takođe stigao uveče račun i te ne samo zato što su promenili cene tarifa, nego čak i neosnovano veći iznos u odnosu na tarifu koju koristim. Imam Super Plan 2 M I košta 4799 a račun mi je 5388 iako ne dugujem ništa. Mislim da bi trebalo svi da izbegne o plaćanje januarskog računa.

  36. Prevaranti nikoga nisu obavestili samo dizu cene meni samo satelitska bila hiljadu devesto pa dve ipo sad trihiljade i 400 mts ukinuti pljackaju narod.

  37. Mts, Sbb na isti nacin podigli racune.Moze im se!Samo sto Sbb,po mom prigovoru odgovorili i obrazlozili tu njihovu radnju.

  38. Kod nas su i mts i yettel i a1 dogovaraju a gradjani su ovce za sisanje dokle vise ,jel ima u ovoj drzavi neko razuman da zastiti gradjane od pljacke.

  39. Uložio sam prigovor pre 9.1.jer sam u medijima čuo za poskupljenje i dobio SMS obaveštenje da do isteka ugovorne obaveze do kraja godine ne podležem poskupljenju.
    Istu stvar je u prošloj godini sa poskupljenje u toku ug.obaveze uradio još 1 operater kod nas.

  40. Placam smo ono sto sam potpisao,ugovor je na dve godine i kao takav se ne može menjati,onda cu ja da kažem da želim da placam upola manje,samo sto je potpisano

  41. Ај не лупајте нико ништа није знао док није стигао рачун старији људи немају појма о тим вашим сајтовима а они су вам најрефов оне платиће срамота

  42. Sledeći na redu za bojkot su mobilni opererateri, banke i komunalne kabadahije – troglava zelenaška „aždaja“. Pa bolje imati „nulti“ (bankrotni) sistem nego ovakav pljačkaški kakav će ionako pre nego kasnije rezultirati totalnim bankrotom.

  43. Bezobtazno ponasanja MTS -a
    Pravdaju se da su obavestenje postavili na njiov sajt. Sta oni zamislaju da je to validno optavdanje. Gradjani nemaju drugih obaveza nego da svakog dana proveravaju.
    Mogli su prilikom stampanja racuna napisati OD TOG DATUMA MTS PLANIRA POVECANJE CENA USLUGA, a ne samo bez stampano obavestenja povecati cenu usluge.
    Sramota zbog ljudi koji ne koriste njihov sajt.

  44. Nije sve u MTS-u neka se pogledaju ugovori koji su sklapani i njihovo vreme trajanja gde lepo pise da ce se poisteku istog preci na komercijalne cene koje su veoma cesto mnogo vece nego cene paketa

  45. imam ugovor kod yetela iplaćam mesečno 500 dinara. vidim da ovde svi kukaju a baš niko nije napisao da odlazi, čim istekne ugovor? zašto? ostajete i dalje da rade šta hoće sa vama?

  46. MSN je lopovska firma čija je poslovna praksa krajnje nekorektna i nefer prema korisnicima njihovih usluga u pravom SNS stilu. Treba svakako raskinuti ugovor sa njima i angažovati drugog provajdera.

  47. Nisam tražio novu tarifu, na pola ugovora promelli u drugu. 6890,malo li je!? Samo Karleuša da se namiri i Sluge. Tužiti ih treba

  48. Ovo je drugo povećanje za godinu dana. Ovi kriminalci dižu cene da bi mogli da sponzorišu vlast. Treba uporediti cenu interneta i kablovske u nemačkoj i kod nas kao i cenu svega ostalog i da vidite koliko smo mi napredna država.

  49. Suskalo se o ovome jos pre dva meseca…
    poslali mail upozorenja o otkazivanju ugovora u slucaju poskupljenja,dobili odgovor i sve je u redu.Proslog puta dobio 50% popusta,tako je ostalo i sada.
    Dakle,kod koga prodje,proslo je…

  50. Zovemo mts danima operateri nedostupni.danima nemamo nijedan kanal sem rts 1 .uzas.najgori su

  51. Zbog ovakvih malverzacija i obmana potrošača trebalo bi po službenoj dužnosti da mts bude kažnjen i svi ostali koji praktikuju takve obmane.

  52. Nije ovo prvi put, uvek to rade, sad definitivno izlazim iz MTSa… Nećubda finansiram SNS….

  53. Kako je dozvoljeno da se menja potpisani ugovor, izmedju dve strane?…I onda im kazete zelim da raskinem jer ste vi prekrsili ugovor ( povecali cenu paketa uprkos ugovorenoj obavezi ), a oni kazu moze ali morate da nam platite penale za prevremeno rskidanje ugovora ( oni prekrsili ugovor, a ja da platim )…Treba ih bojkotovati kao i velike markete…Docice i oni na red….

  54. Niko me nije obavestio u vezi povecahja racuna. Otisla sam do hjih rekli su da se pismeno obratim ali da nece sigurno da prihvate jer ko se do 8 januara javio hjima su vracene cene na staro.

  55. Kako sns trebaju pare moze i telekom da ih da ali preko grbace naroda koji ne moze tek tako ni da prekine taj njihov harac

  56. Stvarno bruka i sramota. Ponestale pare za benzin i sendviče , a možda i za džeparac uz put.

  57. Mejlom sam postavio pitanje zasto nisam licno obavesten o promeni paketa tvrde suprotno bez konkkretnih odgovora. Cist kradja pretplatnika kaže:

    Ciista kradja.ponude jeftiniji paket posle nekoliko meseci ga ukinu ne obavestavaju licno kako im nalaze zakon ko ne vidi na sajtu zakasni za zalbu. Na udaru penzioneri .obratio sam se iRATELU cute vec dve nedelje. Pa kako da budemo zadovoljni ko nas stiti od ove vrste kradje.gde su drzavne institucije? Sve lici na namerno. Izazivanje NEZADOVOLJSTVA GRADJANA.

  58. OPSTE NEZADOVOLJSTVO. GDE JE RATEL DA REAGUJE? STA CE BITI DA NE PLATIMO RACUN STICI CE TUZBE I ETO IZVRSITELJA. DRZAVO ZASTITITE NAS OD OVAKVIH ZAR MORAMO I ZBOG OVOGA NA ULICE ?SRAMOTA

  59. Nemoj da se MTS pravi blesav. Ugovr je ugovor i moraju da se postuju sve odredbe ugovora koji vazi 2 godine i nema povecanja cena. Ako cenu poveca bez saglasnosti korisnika, mora da he vrati na ugovoreni nivo ili da plsti stetu neozbiljnim ponasanjem prema klijentu koji ima pravo da raskine ugovor i da ne placa nikakvu nadoknadu. I postojece cene su visoke, jer od 100 kanala pink uzima 80 kanala sto nije u redu.

  60. Gospodo, ne znam za mts ali znam za SBB. Dobio sam januarski racun uvecan za čak 500 dinara. Zvala sam ih ibpitala zašto. Odgovorili su mi da su na poleđini novembarskog računa napisali obaveštenje i kažu da prate inflaciju. Strašno. Svi su grozni.

  61. Ne znam zasto ne proverite pre nego sto nesto objavite.dobio sam racun i sve je kako treba.Za mobilnu telefoniju nisu poskupeli.

  62. Meni su prošle godime u oktobru iz mts- a poslali sms poruku za usluge, koja je bila veća nego obično. Žalila sam se u poslovnici i žalba je prihvaćena. Pre nekoliko dana dobila sam novi račun, koji je ponovo veći nego obično. Ponovo sam se žalila u poslovnici, ali još uvek nisam dobila nikakav odgovor.

  63. Ja pisao Ministarstvu telekomunikacija zalbu na mts i oni ih pritisli . Ostaje ma cena po ugovoru do kraja ugovorne obaveze! Po isteku ugovora prelazim u Globaltel! Trenutno se ganjam za racun za januar a razlika je oko 50 dinara

  64. Na zalost u ovoj drzavi nista ne moze normalno, samo se krade, otima, pohlepa je svuda oko nas i sebe ce prodati za saku sice i zabice noz drugima jer im treba zrtveno jagnje mesto njih koji su krivi. Kroz citavu istoriju se provlaci isti sablon ljudske pohlepe samo se menja pakovanje, sto bi rekli isto sranje drugo poakovanje, postaju sve vestiji i organizovaniji u bezakonju i sami ga pisu , vedre i oblace kako se kaze kadija te tuzi, kadija ti sudi….mi smo zrtve za sada sitnih prevara i ponizavanja ali ide ka tome da bude jos gore, da nas potpuno slome i unize, unakaze da ljudsko bice vise ne bude to sto je Bog stvorio i namenio vec da budemo robovi, masine ovog licemernog sistema i bolesnog drustva. Pomozi Boze nama slabima i daj nam snage da izdrzimo teret koji nam se sprema !

  65. Ljudi nemoj da placate racune.Lopovi danas srigo racun 5700dinara nismo dobili poruku o povecanju,nemoze lako ni da se raskine ugovor ni posle isteka prevaranti,isecite te kablove i nema placanja bagra Prevarancka

  66. Zanima me zasto se uopste sklapaju ugovori ako ce svaki mesec Cena usluge biti povecana.A da ne pricam o kvalitetu box paketa gde mi svaki program zaledi sliku I zakoci.Prijavljeno je vise puta dodju samo I resetuju I posle par dana opet ista prica…Dokleee!!???

  67. Ne moze biti jeftija struja od interneta i mob telefonije, gule kozu, sram vas bilo

  68. Krenuli pre par meseci sa 3300,sad 4200,program nikakav, slab internet, sramota

  69. Mom tati stizu uvecan racun za MTS paket jer je navodno kupovao kanale. Tata ne zna da sacuva broj na pametnom telefonu a kamoli da kupi i udje u meni paketa, i da kupi kanal koji zeli. Moj tata nije znao sta je Elita, Redlight, itd. Tako da su oni mesec po mesec dodavali nekako. SAda hocemo da raskinemo ugovor ali treba da se plati sve unazad. Da li znate koja je procedura da se napise tuzba ili molba za povrat novca?

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 6. i 7. decembar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.