Trivan najavio zabranu uvoza starih automobila sa „evro 3“ standardom

Ostavite komentar


  1. A ona prica Standardi pre resenja. E moj ministre. Namerno vozimo krseve od 20 god jer iz inata necemo da kupimo nova vozila. Bas volimo krntije

  2. Može g.ministre!!Kad i meni bude na raspolaganju A-8(za dž)!!!Dotle kupujemo i vozimo ono što možemo!!Šta ćemo sa elektranama na ugalj??!!Sve pare odoše na plate i privilegije u EPS-u(koji ima i trećinu radnika viška)!!Veća plata električara nego doktora!!To samo ima u Srbistanu!!

    1. Ljutko a ko to ima na raspolaganju A8? Vozni park Vlade je star 20 god….malo se raspitaj pre nego sto napises. Ako ti smeta ovde, slobodno napusti drzavu. pozzz

      1. Tako je! Bravo gosn Sreckovic… Da napusti drzavu, jel? Da bi vi mogli da se jos vise izivljavate? Ja sam je napustio i ne zalim. Jadan si ti, jadna ti je stranka, jadna ti je drzava. A niste ni svesni toga. Gospodu hvala, i treba da ostanete gde ste, ogeadjeni i izolovani od normalnog sveta.

      2. Ti nisi ni za sendvic!Kakav ljigav poltronski komentar.Sad odmah pokazi kome treba pomazice te!Nemoj da napustas drzavu kao sto savetujes drugima,treba ce radne snage za obnovu onoga sto ste unistili.

  3. a u gradu da se diše ne može. Nije problem u automobilima. Sirotinja koja nema novac za noviji auto još manje ima za papreno gorivo i vozikanje. Problem je u gradskoj toplani, u kotlarnicama koje nas truju, u nepostojanju želje da se investira u gradsku gasnu mrežu, u onima koji se greju na ugalj i ko zna šta sve ne i neradu komunalne inspekcije. Sve dokle god se novac investira u nepotrebne državne kancelarije i agencije, dok se gradska i republička preduzeća filuju rodbinski i stranački povezanim nepotrebnim upošljenicima do tada će toplane duboko zavlačiti ruku u džep korisnicima, a neće moći da investiraju u zamenu postojećih trovačkih kotlova. Automobili stari 20 i više godina nisu toliki problem koliki su nepotrebni službenici čije plate pojedu neophodan novac za investicije. Stari automobili su poslednja tema koji bi ste trbali da se dotaknete, a derivacione minihidroelektrane prva, pa trebate što pre organizovati rušenje postojećih kako bi ste zaista uticali na kvalitet životne sredine koji su one stravično urnisale.

    1. izgleda da su svi dosadasnji ministri za zastitu zivotne sredine slepi,jer niko od njih ne vidi djubre u kome se davi zemlja i mi s njom.ili su im zanracena stakla na automobilima da ne bi videli sta se okolo desava

      1. a mi neverovatni. Davimo se u đubretu koje sami posejemo. Niška Medijana podelila je plave kante za seletkovanje otpada, a nišlijama je i to teško da odrade. Dok ne počnu da kažnjavaju nećemo se unormaliti. Trotoarom ne može da se prođe, a da se ne ugazi u ispljuvak, žvaku, pikavac ili izmet domaćeg ljubimca. Mislim da smo jedini grad u Evropi u kome se konjski izmet suši na kolovozu i po trotoarima dok saobraćajna policija prima nezarađenu platu, a komunalni inspektori čuvaju prostor oko pijaca. Za kese, flaše i ostalu štroku nemao pravo da bilo koga prozivamo, ali možemo komunalce za nerad. Bez visokih kazni nećemo se dozvati pameti.

  4. Ja sam siguran da je moj Yugo 55 manji zagađivač vazduha od njegovog A8.

    1. Ne gusi tvoj Yugo, koliko gusi Smederevac na koji se grejes u centru grada.

      1. Ako se Smederevac loži na drva onda je po propisima EU jer se koriste obnovljivi izvori energije, a ako u Yuga ugradi metan imaće emisiju gasova kao neki budući euro standard. Ovo je priča kao sa kesama , pod zaštitom životne sredine gura se novac strancima ( vlasnici trgovine su oni kao i proizvođači auta). Kolika je emisija štetnih gasova da se napravi jedan nov automobil ili možda nema veze jer se kod nas ne pravi, mi ne živimo na istom planetu.

  5. Konačno i nešto dobro da čujem. Previše se upotrebljavaju krševi za obavljanje sitnica po gradu. Koliko se automobila namnožilo u Beogradu npr. i kad svi skupa u gužvi krenu da čade, Kostolac im nije ravan. Još samo da se investira u autobuse, još bolje ako može nove, a da ne pominjem elektro buseve, grad će zaličiti na nešto namenjeno ljudima.

  6. Pored toliko drugih i većih i gorih zagađivača životne sredine (termoelektrane, duvanska industrija, nebrojene velike i male deponije na sve strane, izlivanje kanalizacije u reke i potoke, opasan otpad na brojnim lokacijama zatvorenih i poluotvorenih fabrika,itd.) ministar je našao da se poistoveti sa stavovima uvozničkog lobija motornih vozila.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. decembar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.