Zašto klijenti Banke Poštanske štedionice imaju poteškoće sa korišćenjem usluga?

Ostavite komentar


  1. Sve je promenjeno, vizuelni izgled, pregled stanja, pregled uplata i isplata, el.plaćanje. Nisam uspela da nađem šta je bolje nego što je bilo, a bilo je pregled nije. Mislim da je neko uzeo lepe pare da „unapredi“ sistem a napravio je haos. Nisam zadovoljna

  2. Nama je duznik uplatio novac,Juna 24 za troskove suda. Proveri.o istorijat nwko deseto ime, scrha isto. Uradimo reklamaciju tehnicka greska izvinjenje njihovo. Januara 25 ista stvar opet greska koja se ocitno samo mom racunu desava vec godinu dana. Krse nase pravo do uvida u nas platni promet. Uzas sta rade

  3. Modernizacija informacionog sistema ne može biti obrazloženje za ovo što smo dobili, ništa nije dobro, terminologija nerazumna, umesto da pojednostavi prethodno napravljen je veoma loš način korišćenja za klijente. Poruka “ uredu“ je dovoljna da vam sve to potvrdi.

  4. Nije tačno da sve funkcioniše u Poštanskoj Štedionici.
    Trebalo je da prelaz na novi sistem bude 18.2.2025.
    Delimično je sistem proradio posle 20.2.2025.
    Kada se prijavim na novi sistem Poštanske Štedionice preko telefona mogu da plaćam sa računa na koji sam ovlašćen ali ne mogu sa mog računa.
    U ekspoziturama su gužve.
    Ako se ne reši problem uskoro moram da idem i od službenika trazim pomoć.

  5. skup bašibozuka,više od 6 meseci nisu u stanju i ne znaju da postupe po ostavinskom rešenju te šalju pravnoj službi,te ova to nije dobila….

  6. Al su se modernizovali pa od 14. Ne mogu da saznam stanje na računu jer im servis nije u funkciji Trebalo mi je7 dana da dobijem operatera koji mi Kaze da budem strpljiva dok servis ne proradi Servis i dalje ne radi

  7. Nova web aplikacija ebanking klijentima onemogućava pregled istorije plaćanja, čime postoji mogućnost izlaganja klijenata dodatnim troškovima dokazivanja izvršenih uplata Stara aplikacija Home bankinga po funkcionalnosti i preglednosti bila daleko bolja

  8. Nema poteškoća. Nije ni bilo. Poteškoća je u nedostatku veština za savlađivanje modernih tehnologija.
    Ali o čemu biste vi pisali….

  9. Danas sam cekao u postanskoj stedionici dva sata da nesto zavrsim.Nisam uradio nista.
    Pre par dana sam cekao cetri sata ,dosao na red da bi mi saopstili da tu vrstu usluge ne rade do daljnega.
    Dolaze stari ljudi da im nasteluju mobilnu aplikaciju.Vise od pola tih ljudi nemaju telefone koji mogu podrzati tu aplikaciju.Zamisli te te starce kako su razocarani posle toliko vremena cekanja.Niko da proveri koje telefone imaju,da ne bi cekali.To je jezivo maltretiranje.

  10. Pitajte klijente da li je išta unapređeno. Unazađeno je. Sistem je bio besprekoran, ja sam sama ljudima hvalila e-bankarstvo Poštanske, a sada sam očajna. Na privatnom nemam promet i istoriju rada računa, a poslovni ne radi, treći put idem u banku i sad tek saznajem da moram da potpišem novi ugovor, što znači ponovo plaćam za novi token iako sam ga uredno kupila.

  11. Poštanska štedionica je zbrčkala posao promene aplikacije za 4 dana, umesto deset dana najmanje. Sada svakodnevno odlazimo u Poštanske štedionice i svađamo se sa šalterskim službenicima jer do glavnog baje ne možemo doći. Jeste li shvatili u čemu je problem? I šta sad? Ništa!!! Nikom se neće zatresti fotelja, ms žalost!

  12. Baš sam ih zvao juče jer mi šalju nepotpun sms posle transakcije u radnji. U sms-u postoji iznos transakcije ali nema stanja na računu. To bih mogao da razumem da su poslali obaveštenje. Takodje mi je nejasno da li mi skidaju tj naplaćuju takav nepotpun sms. Možda se nekom čini da je 2 din po sms-u nikakva cifra ali ma 1.5 mil korisnila to je ozbiljma cifra.. Kad sam ih nazvao vreme javljanja je bilo 9 minuta, da bi se vreme čekanja vremenom povećavalo, pa sam čekao punih 25 minuta. Objašnjenje za 25 minutno čekanje je bilo „mi smo belika banka“.

  13. Pitanje koje treba postaviti je koju firmu su angažovali i za koje novce da upropaste sistem koji je godinama odlično funkcionisao. Odjednom više ne vidite stanje na računu, istoriju rada računa, ne vidite ko je uplatilac ili kome ste uplatili sredstva. Kad odete u poslovnicu, kažu vam zovite pa se žalite. A kad zovete, peva vam pola sata Garavi sokak,

  14. Isto mislim kao Zorana….neko je izgleda dobro naplatio “ unapređenje“ sistema a zapravi je napravljen pakao klijentima. Još uvek obijam pragove ekspozitura koje sve do jedne rade do 17h a na sajtu su navedena druga radna vremena ( doduše u subotu su stavili obaveštenje da obaveštenje da do 28.2.sve ekspoziture rade do 17h)
    Elektronsko bankarstvo je bilo besprekorno!!!! Vratite sve na staro, nema potrebe za unapređenjem…danima smo UNAZAĐENI I BLOKIRANI!

  15. Sve funkcioniše bez problema? Zašto ne kažu da 2 NEDELJE ne odobravaju dozvoljeni minus ako je nekome istekao? I maltretiraju ljude u godinama da idu ponovo i ponovo do ekspozitura a ovo ništa ne razumeju? Da, neko je uzeo dobre pare. A klijenti dobili samo muku i haos.

  16. Sve radi ali je elektronsko plaćanje dosta složenije i teže. Stari sistem je jednostavniji.

  17. Проверите са вашом експозитуром у Обреновцу,због чега је момак (21 год.) који има тежак облик канцера и није покретан,морао због једног потписа да дође и чека читав сат .Да ли је особље ,или је протокол у питању,мада је нехумано додатно мучити тешко болесног момка и сматрам да за такве случајеве морате имати хумана решења.Одлазак службеног лица на кућну адресу.

  18. Promena e-banking sajta za plaćanje im je totalni promašaj…teška budalaština…uopšte nije pregledno

  19. Pre je bilo lakse i modernije.ovo je katastrofa neradi vec nedeljama ,nemam stanje,e banking

  20. Što se mene tiče sve je propast,redovi u poslovnicama u nedogled,osoblje standardno neljubazno,kontakt sa centralnom mislena imenica.Pobeći ću od njih čim uspem da uđem na šalter.

  21. Ne radi dobro. Pokvarili su sve. Nema internih računa. Imate novac na računu a ne možete sa njim ništa. Morate da odete u banku da prebacite sa svog računa opet na svoj.zgleda lepše ali dzaba kad ne funkcioniše

  22. Stara aplikacija je bila mnogo jednostavnija i bolja ja imam dva računa PŠ na ovoj aplikaciji drugi račun ne postoji.Pin kod aplikacije mešaju kao šibicari na ulici.

  23. Ovo trenutno stanje u pš je rasulo redovi na sve strane samo ispred pš,samo da uspem da vidim koliko sredstva imam i menjam banku

  24. Sačekaću još nedelju dana i ako ne počne da funkcioniše, posle 30 godina moraću da menjam banku , jer je ovo “ unapređenje“ sistema uništilo prethodni odličan sistem. Neko ih je grdno zajebao a i nas klijente, zajedno sa poštanskom

  25. Fantastično ! Ova štedionica radi kao „Nacionalna štedionica“, a izgleda da imaju istu budućnost, zaplakaće ovaj narod.

  26. Lazete, u mbanking se tesko pristupa, transakcije koke su ranije realizovane odmah cekaju po 2 dana na realizaciju, sistem jje zakomplikovan do maksimima za razliku od starog koni je funkcionisao besprekorno. Sad vise nisam siguran sta sam.platio i sta nisam a o stanju na racunu nagadjam. Bacili ste pare na novi sistem.

  27. Čekala sam u jednoj poslovnici da podignem novu karticu jer je stara istekla. Kada sam se kulturno pozalila da posle 1h i i 50min nisu prozvali moj broj receno mi je vrlo neljubazno da me je kompjuter preskocio. Bez izvinjenja, naravno.Fora je da svim vezama ukucaju nepostojeći broj i tako im zavrse posao. Nekultura i neljubaznost

  28. Pametnije bi im bilo da obuce radnike da rade brze. Otvaranje tekuceg racuna kod njih traje neverovatnih sat i po vremena, a jos punomoc za drugu osobu jos pola sata. Uvenuli smo na salteru. Pa da li su za rubriku verovali ili ne. Stampanje izvoda 15 min.A redovi u postanskoj u pancevu kilometarski. To mozete proveriti u bilo koje doba dana da odete. Kod njih je princip jedan klijent na sat vremena

  29. Lepo ste unapredili sistem, svaka cast. Neko je uzeo velike pare bez ikakve potrebe, stari sistem je bio odlican. A dobiti kontakt centar telefonom je nemoguce, jedan fiksni telefon a hiljade poziva. Ludnica.

  30. За мене поента је у наплаћивању упита стања. До сад је могло џабака, е сад нема тога и плаћај поруке. Ни код поштанске нема џабе … упита стања.
    ПЉАЧКАШИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  31. Placanje karticom radi, problem je sto se ne moze elektronski izvrsiti uplata, ne vude se detalji transakcije, prethodne transakcije su sakrivene, mora se dobro pomuciti da se do njih dofje. Najgora stvar je da ne postoji odjava sa servisa, nego se servis gssi kad zatvorite stranicu

  32. @Slobodan
    Proverite pažljivije da li je tako.
    Vi nemate odgovarajuće veštine
    Površno ste zaključili da sistem radi.

  33. Čista laž…

    Banke rade od 08 do 17 sa klijentima do 28.02.

    Ni aplikacija ni platforma ni dan danas ne rade lepo od 18.02.2025.g…
    Ne prikazuju stanje na računu, prikazuje se nebulozno stanje koje nema veze sa vezom…. Rate se ne vide za šta je koja i još trista gluposti koje su na staroj platformi bile sasvim ok…

  34. Nije tačno da se situacija popravila, uvođenje novog sistema. Ja sam ranije koristio Homebanking, koji sada ne mogu, jer sve uradim po uputstvu, ukucam korisničko ime i lozinku, ali me stalno vraća na prijavu ili piše na ekranu, molimo sačekajte uskoro će te biti prijavljeni i na tome se sve završi. Instalirao sam mobilnu aplikaciju na koju mogu da se ulogujem ali sam meni je izuzetno loš. Nigde ne prikazuje trenutno stanje, nego raspoloživ sredstva u koja ulazi i dozvoljeni minus, tako da pri svakoj kupovini mora da se od raspoloživ sredstava,, oduzme, zadnja kupovina.Sve u svemu Meni je izuzetno loš.Novi sistem je katastrofa. Korisnički Servis sam zadnji put čekao 45 minuta i ništa mi nije rešeno, jer operateri nisu obučeni da rešavaju probleme. Moram da odem do neke poslovnice da mi stave u funkciju Homebankig. Ako to ne urade, promeniću banku. Ovo je korak unazad a ne unapređenje. Sve mi se čini da je ovo namešteno da neko uzme, debele pare. Ima mnogo detalja o kojima bih mogao da pišem ali, nema ko to da reši.

  35. LOPOVSKA BANKA – meni su prilikom pokušaja podizanja novca sa bankomata skinuli sa računa 20.000 din a novac nisam dobio. Što je najgore, nisam mogao da dokažem da mi novac nije isplaćen

  36. Modernizovali su se a mi kao klijenti ne možemo da uđemo u svoj račun, punih deset dana ja ne znam šta mi je sa mojim računom jer aplikacija te izbacuje i ne otvara stranicu upozorava da lozinka ili korisničko ime nije ispravno.

  37. U kontakt centru se ne javljaju. Preko novog servisa nisam mogao da ostvarim uvid u stanje. Tri puta sam pisao i molio da se reši problem i ni na jedno obraćanje nisu mi odgovorili.

  38. Катастрофа. На новом порталу су ми обрисали све трансакције од прошле године. Са којим правом су то урадили? Прелазим у другу банку иако сам у Поштанској 20 година.

  39. Sve bar kod mene radi super, sve je pregledno. Mozda neko koristi aplikaciju a nezna da sabere koliko je 2+2.samo toliko

  40. PD najbolje aplikacije do najgore i to još za debele pare. Ako želite klijente vratite staru aplikaciju. Ova je katastrofa

  41. Mnogo je bolji i pregledniji bio prethodni sistem. Takodje na mobilnim telefonima se ne moze videti cela stranic.

  42. Nova aplikacija je odvratna i nerazumljiva. Taj ko je pravio misli da smo mi zavrsili skolu za programiranje. Mislim da ce mnogi odustati od nje a i od posta ske.

  43. Osoblje neobučeno. Tri šaltera sam promenila dok mi nisu objasnili zašto mi je račun blokiran. Radilo se o tome da treba da potpišem novi ugovor sa bankom zbog nove aplikacije. Itd.

  44. Vrlo jednostavno imali su IBM programe koji su bili odlični . Umesto da se nadogradi postojeći sistem stupa Igor Brnabić i njegov IT uzimaju ogromnu lovu a zaposleni i stranke ispaštaju

  45. Zato što su novu aplikaciju (umesto hombank) pravili ćaci
    vratite hom bank ili u novu ubacite isto što je bilo

  46. Ovo su lazi,nista ne radi.Na minus produze je dva meseca se ceka ne radi sistem..satima ljudi stoje bez informacija..ne radi sistem kazu.Raasulo koje se lazima pegla kao sve ovde

  47. Hvala Vam dragi stručnjaci, nemojte molim Vas više da nam unapređijete i renovirate sisteme. Uvek je gore, nikad ga ne završite i uvek padnu.

  48. Pošaljete mejl i sve završite u istom danu bez čekanja i nerviranja.Tako sam ja uradila i 18. mi je aplikacija radila normalno.

  49. Aplikacija odlična. Nego smo mi narod koji stalno kuka za onim starim i vec naviknutim sistemom. Aplikacija je top. Lagana za korišćenje i veoma pregledna. Konačno da su je unapredili.

  50. Blagajne ekspoziture Kirovljeva rade do 17h, umesto do 19:30 kao pre.
    To je pojačanje?

  51. Sramota,već mesec dana ne mogu da udjem u postansku stedionicu ,jer su redovi ispred vrata, jer ste istovremeno pozvali 800 000 klijenata da podignu nove kartice .

  52. Nista ne funkcioniše, nismo dobili podatke ni na mail ni na mob da bi mogli da aktiviramo on line placanje.

  53. Kolcentar katastrofa…nikad da se neko javi a nova aplikacija je super, sve ima i sve lepo piše…samo treba redom proći…unapređena je dosta…

  54. Šta sve funkcioniše? Koga lažete, nema tačnog stanja na računu. Coll centar ne radi, ne lažite ove stare ljude koji su kod vas 90%. Na šalteru 50 ljudi u 9h. Sram vas bilo.

  55. Postovani,ni na jedan moguci nacin nisam mogla da se registrujem u novoj aplikaciji ,stalno mi pise pogresna lozinka ,a u delu kada hocu da promenim lozinku i dobijem preko mejla nista se ne desava.Dali treba doci direktno u banku da bi aplikacija proradila ?

  56. Zna se kako se nova programska resenja pustaju u koriscenje. Testiraju se svi podmoduli, koliko god treba, da bi se onda CEO modul pustio. Ovo sto je uradjeno je obican amaterizam do novoa diletantizma, uz narusavanje ugovornih obaveza PS. I dalje kod transakcija sa internet karticom nema evidentiranog prethodnog stanja, niti stanja posle izvrsene tramsakcije.

  57. Imamo velike probleme.Trebalo bi da pisem sat vremena.Ne mozemo da placamo vise racune telefonom a u baci je haos niko ne zna da objasni kako to uraditi.

  58. Modernizacija informacionig sistem-aplikacija za usluge je takva da ne mozes da se snadjes, nepregledna, komplikivana, barem za nas starije.

  59. Svi podaci od prethodne godine su nedostupni taki da neke uplate ne mogu da proverim. Niv sistem je potpuni promasaj. Nepregledan i nepotpun, cak i za placanje rezijskih racuna.

  60. Pristup stanja na racunu onemogucen, telefonska veza nemoguca… Primoran sam da promenim postansku stedionicu za neku normalnu banku.

  61. Šta reći a ne zaplakati? Aplikacija je loša, na produženje dozvoljenog minusa sam juče čekala 2 sata i nisam dočekala. Upisana sam na nekakav spisak i kao pozvaće me kad stignem na red, moj redni broj na spisku je bio 95. To je drugi put da dolazim u banku zbog iste stvari, pre isteka dozvoljenog minusa sam bila nisu radili samo tu uslugu, sada sam na spisku, ko zna kada će me pozvati. Idem tri puta za jednu stvar, ali zato krediti funkcionišu, sramota! Pridružujem se svim negativnim komentarima u vezi sa radom aplikacije.

  62. Menjam banku. Sramota šta ste uradili. Ko je uzeo lepe pare za ovakvu glupu aplikaciju? Daleko vam lepa kuća nikad više kod njih.

  63. Pokušavam danima da instaliram tu novu aplikaciju. U komšiluku tkzv. ‘Crvenkapi’ redovi veliki. A ljudi samo što se ne pobiju. Većina govori o prelasku u druge banke. Pokušao sam preko kol servisa, ali konst. Svi operateri su zauzeti…

  64. Mogu u PŠ da pričaju šta hoće, neko se debelo ovajdio, a štedišama ostaje muka. Sajt ne valja ama baš ništa, nepregledno, komplikovano – pre ste posle svake transakcije videli stanje, sada pojma nemate šta je uplata a šta isplata,, sajt im pada svaki čas pa ne mogu plaćanja da se obave u nizu, kao ranije. Papazjanija, galimatijas i živa bruka.

  65. Kako da dobijem stanje računa sa starog mobilnog telefona uvek mi kaže da sam podnela na pogrešan broj

  66. Kome su bile potrebne izmene i zašto ? Vratite staru aplikaciju. Nepregledno , nepristupačno……..strašno

  67. Sve više liči da će na kraju da uzmu pare od klijenata a da niko neće moći da dokaže.
    Dva puta mi skidaju istu ratu kredita.

  68. Zaista treba proveriti, ako je moguce, iznutra, ja vec 5 puta idem i ne mogu ili ne znaju da mi instaliraju mob aplikaciju, nemoguce je videti transakcije na racunu…. Sigurna sam da je u pitanju neka ozbiljna muljaza, kradja…. Ili vec njima svojstvene kriminalne rabote!!!

  69. Sve sto valja, oni pokvare, naravno, na stetu gradjana, koje vise niko ni za sta ne pita! Vratice im se gubitkom klijenata.

  70. Pred poslovnicom Poštanske štedionice u Aranđelovcu ljudi čekaju satoma na mrazu i kiši.

  71. Ljudi moji da li je ovo moguće?pa ovo je opšta pljacka korisnika štedionice,zamisli da na pitanje,koje mi je trenutno stanje,oni odgovore,ne znamo,ima li ikoga na svetu da bi poverovao ako mu ovo ispričam?kakva će ovo pljačka klijenata biti,monstruozno

  72. Što čekate po 2h napustiti odmah to su ludaci nepismeni i još da im platim ma kako da ne ne bi i kad bi mi došli kući

  73. Jutrošnji raport: sajt im je opet pukao. Ajd što ne valja ništa i što su korisnici očajni i prinuđeni da menjaju banku, nego im sistem pada svaki čas i još ćemo plaćati kamate zbog kašnjenja u plaćanju komunalija. Ljudi u PŠ, gde vam je krizni marketing? Ili se ovo radi svesno da bi štediše napustile PŠ, iz ko zna čijih razloga?

  74. Ne mogu da se ulogujem, da plaćam račune, da vidim stanje na tr.hom bankomat ne radi. Deset puta mi traži da mi mail adresa nije u redu a ja je koristim godinama. Da li ima neki operater koji će me provesti kroz sistem. Unapred hvala. Zvala sam, čekanje 8 minuta, a ja sam čekala 60 minuta i nista nisam uradila. Ja imam 75 godina a ne 20-30 . Pomozite mi molim vas. Hvala unapred.

  75. Mojoj zeni nestalo sa racuna preko 10.000 din.Obzirom da su trenutno katastrofalne guzve u njihovim ekspoziturama,jos uvek nismo uspeli da reklamiramo!Totalno rasulo…

  76. U poštanskoj štedionici na Novom Beogradu već dva meseca neuspešno pokušavam da podignem novac i zatvorim račun pokojne majke sa ostavinskim pravosnažnim rešenjem, samo produžavaju rokove, sramota kakav je javašluk u pitanju.

  77. Vratite na stari sistem poslovanja.
    Sve ste upropastili. Vise nista ne funkcionise. Niti znam stanje tekuceg racuna,niti druge informacije. TOTALNI MRAK. Koristim karticu dok neko ne kaze, nema vise.
    Vrstite makar info centar na staro. Odlican je bio.

  78. Istini za volju meni moby bank radi sasvim uredno jos od 18.02. I ima bitnih korisnih novina. Jednostavno kod nekih treba vreme da se sistem uhoda i onda,mislim ,da ce ga hvaliti.

  79. Niste mi poslali Kod za logovanje. Stara je bolja. Ako vec niste uradili kako treba , niste trebali ni da je dirate

  80. Katastrofa, slazem se sa svima vam nista pregledno… Trenutno razmisljam o promeni banke :)

  81. Prisustvovao sam kada salterska radnica pita momka iz obezbedjenja za savet, znaci pojma nema do juce kafe kuvarica danas preko partije op u kancelariju. Da ne pricam o koll centru koji postoji samo na papiru .

  82. Ovo je pravio neki IT početnik, verovatno preko veze. Aplikacija je katastrofa, nepregledna ne intuitivna, a istorija rada računa je izgubljena. Teraju me da promenim banku.

  83. Nit mogu više da saznam stanje svog računa pozivom call centra, nit mogu da se registrujem na aplikaciji, ma užas… Ne mogu nikako više doći do svog stanja!!

  84. Jako loš program. Pušten u rad neiztestiran, klijentima nema ko da objasni kako radi, u ekspozituri kažu: „ma polako pa ćete i sami provalili kako i šta”. Sramota. Ukinuli su program kojim je moglo samo da se kontroliše stanje koji je radio besprekorno i bio pregledan maksimalno i lako se rukovali. Većini je to i trebalo. Ovo izaziva sumnju da će zbog hakerisanja mnogi ostati bez para sa računa zbog lošeg kvaliteta. E Ljubo Šiptare, pravićemo tebe i tvoju komercijalnu banku od žice.

  85. Moja kartica važi do 2028. godine, ali ne mogu da podignem pare sa računa, nemaju stanje, nemaju objašnjenje. Ili namerno onemogućavaju da narod podigne svoje pare, ovo je raspad sistema.

  86. Sve što ste rekli da funkcioniše je teška laž. U banku se može ući posle 3 sata čekanja.

  87. Razočarana sam. Ne vidim gde ću upisati da sam platila struju za I’25 na primer. Na ovlašćenom računu ne vidim ništa. Sve je bez veze.

  88. Uzasno losa ova nova aplikacija,stara je neuporedivo bolja,prelazim u drugu banku,sa vama se pozdravljam posle 20god saradnje samo zbog novog uvida u racun,eto vam ga,pa ga vi koristite,uzas koju ste glupodt napravili

  89. Uvid u racun sa vasom novom tehnologijom vise ne pistoji,ovo je ortodoksna glupost sto se se „unapredili“,zato jedva cekam da predjem u drugu banku

  90. Modernizacija? Ne budite smešni.
    Ako je modernizacija nekoliko koraka unazad i otežano korišćenje usluga, onda ok.
    Nekome je debelo plaćena „modernizacija“, koja naravno ne funkcioniše.
    Jedina sreća je što nam ne može pasti na glavu.

  91. Uvid u racun sa vasom novom tehnologijom vise ne pistoji,ovo je ortodoksna glupost sto se se „unapredili“,zato jedva cekam da predjem u drugu banku

  92. Stara aplikacija je bila daleko bolja,ova nova dosta komplikovana,i ja razmišljam o prelasku u drugu banku

  93. Uzas sta su uradili. Dospele nsplate knjize duplo.Aplikacije ni oni neznaju da instaliraju.A o guzvama i njihovoj poslovnosti (LJUBAZNOST), suvisno je bilo sta reci.

  94. Zašto? Zato što su debili! Evo od 14.2. stalni problemi. Računi se plaćaju po 2 puta ili su na „čekanju“, sredstva rezervisana a stanje netačno. Uputiš dopis a oni odogovaraju da će se „sve stručne službe potruditi da odgovore za 15 dana“?!?!?!? Čim sredim stanje -menjam banku.

  95. Ne znam šta nije bilo dobro do sada pa su morali novu aplikaciju??? Pisao sam im na mejl i dobio odgovor: „Bićete obavešteni“.

  96. Jeste sve novo i drugačije ali ne postoji pregled svih isplata, npr za fizička lica.Pre je bio pregled transakcija za period ili broj dana sa svim uplatama i isplatama ,sada NE.
    I tačno je prvo izlazi prateća kartica a tek onda glavna, nelogično je

  97. Umesto da pojednostave, toliko su zakomplikovali da ne mozete da se snadjete. Bukvalno mini knjigovodstvo. Prethodni sistem je bio mnogo jednostavniji.

  98. Pre tacno 8 dana mi je racun zaduzen za 20.000 dinara, koje nisam ni uspela da podignem na bankomatu.
    Kod njih u sistemu se vodi da je transakcija izvrsena i novac mi je skinut sa racuna.
    Pre 3 dana sam ulozila reklamaciju i jos uvek se nista ne desava.
    Stvarno strasno!

  99. Код мене за сада све функционише без икаквих проблема. Првог дана, 18.02. је било проблема око пријављивања и спорог преласка из једног у други мени (вероватно због преоптерећености). Већ сутрадан је све функционисало. Сматрам да је претходна апликација била простија за коришћење и прегледнија. Обе имајз предности и мана, али у суштини је ОК када се навикнеш.

  100. Na email kazu odgovaraju u roku od 15 dana…a do tada???
    Ne vidim dospevanje svojih rata koje sam platio karticom???
    Ne mogu interni transfer da odradim jer se ne moze uneti racun primaoca???
    STARI SISTEM BIO MNOGO BOLJI

  101. Nezadovoljna sam ne stizu mi izvodi o penziji ,nemogu sada da proverim stanje na racunu,aplikacija nesto koci nemoze da se registrujem . Uzas

  102. Detetu mi uplacena dacka stipendija nisam mogla da podignem kao I do sada danas sistem nece da prihvati karticu sta se desava

  103. Dovoljno je videti ko je direktor,ko je u upravnom,izvrsnom odboru i sve jasno.
    Oni su tu da distribuiraju novac Oio fonda u nepovratne kredite Expo,Veselinovicu i sličnima.

  104. Ne radi se o teškom prihvatanju novotarije nego o lošem programu nepreglednom i faličnom. Šta da mislim nego da je opet mućka i ruka ruci‍

  105. Stvarno je žalosno,stara aplikacija je bila mnogo jednostavniji nego ovo sada.Užas,ništa ne razumem..S tim da su mi svi sačuvani nalozi izbrisani,ništa nije preneto.Haos Božiji

  106. Nova aplikacija,najblaže tečeno,BLAGI UŽAS, umesto da sve bude pregledno i jednostavno,vi zakomplikovali.Zašto ne vidim stare naloge plačanja.Kako cu platito ostatak kad ne vidim stare rate?Vratite vidljivost kao na staroj aplikaciji,sve naloge i stanja posle svake transakcije ili menjam banku.

  107. Šta god da želim da platim,ne uspevam.Račun, koji treba da platim,a plaćala sam godinama,sada odjednom nije dobar,fali mu nešto,ima nedozvoljene karaktere i sl.
    I kad uspem da „probijem“ taj prvi zid,kliknem na plati…kad evo stiže kod koji treba da ukucam.Još ga nisam ukucala,stiže drugi…i tako u nedogled.Na kraju odustanem kada pomislim da će mi sve poskidali po tri puta.
    Znači…ne sviđa mi se.

  108. Uzas i katastrofa sta su uradili nista ne radi kako treba,od aplikacije do svega ostalog cak su i tekuce racune menjali a nije imalo razloga…. vec razmisljam da predjem u neku drugu Banku koja radi kako treba a racun u postanskoj stedionici ugasiti

  109. Sto pre zatvoriti racun i preci u neku drugu banku,jel ovo vise nema smisla sta su uradili i sta rade

  110. Razočarana sam jer apsolutno ništa ne funkcioniše.Blokirana mi je kartica,ne stižu mi poruke o transakcijama,nije validno stanje računa…U call centru se niko ne javlja i naravno niko ne odgovara na prigovore i reklamacije upućene elektronskim putem.
    Ovo je zaista STRAŠNO I KRIMINALNO!!!!

  111. Sramota kazu da su unapredili pa ako je ovo bolje onda neka im sluzi na cast pod hitno treba napustiti ovu banku

  112. Šta uopšte ovde valja , samo je jedna gospođa komentarisala da je sve super. Na razgovor sa operaterom čekaš po sat vremena ,a onda on ne zna šta da uradi pa savetuje napišite mejl. U ekspozituri isti ,iliti još gori bezobrazluk , MI TO NE RADIMO . Idite kući ,šaljete mejl ali ne očekujte odgovor za najmanje 10 dana . Ni u jednoj banci nije tako . Sramota .

  113. Deset dana ne mogu da udjem u novu aplikaciju javlja neispravno korismico ime ili lozinka strava i uzas

  114. Banka Poštanske štedionice Požarevac je katastrofa. Redovi, velika gužva, nervozni klijenti usporene službenice koje ne poznaju svoj posao.

  115. Problemi nisu rešeni, dovoljno je videti broj ljudi u čekanju ispred ekspozitura. Skraćeno je radno vreme odredjenih ekspozitura do 17h, one koje rade do 19,30 su imale skraćeno radno vreme prethodnih nedelja, upravo u periodu uvodjenja novog IT rešenja. Mnogo je grešaka u radu aplikacije, ažuriranju promena, fiktivnom prikazivanju minusa iako je račun pozitivan. Sve u svemu, situacija traje već 2 nedelje.

  116. Posle redirektovanja na novu web aplikaciju i novu mobilnu aplikaciju banke, korisnici više nemaju uvid u nanamenske račune (dečiji dodatak npr.)

  117. Zato što im radnici rade na 33 obrtaja. Zato. Tri dana uzastopno sam išao da otvorim najobičniji dinarski račun i svaki put bi mi zakazivali termine narednih dana. Ljudi su pre više od pola veka išli na mesec a ovde treba zakazivanje za posao od deset minuta. Upravo je toliko trajalo otvaranje računa koji sam zatim otvorio u banci (ajde da ne pravim reklamu) i račun je istog momenta postao aktivan.
    Eto…

  118. Nije taćno da sada radi dobro. Kartice ne funcionišu gde je menjan broj računa , na mejlove ne odgovaraju a kada se pozovu za uslugu kartica dobijate zauzeće. Ne razumem zašto zataškavaju veoma ružno.

  119. Od l8.02. pokusavam da se ulogujem na novu aplikaciju. Non stop pise „nije dobro korisnicko ime ili lozinka“. Katastrofa. Pred vece odem do Postanske u Juzni bulevar u 18,15h.zatvoreno, a na vratima pise rade do 19,30h. Javasluk kao i sve drugo!!

  120. Uzas,skinuo mi je na podignutih 40000 din,800 din…kada sam ih zvala da pitam o cemu se radi,kazu greska,bice vam vraćeno.Dan ranije na 7000,skinuo je 300 din.Pitanje je da li ce vratiti i kada,ali Cu ih opet zvati,NAMERNO

  121. Od kako je stigao novi program doziveo sam pakao kao klijent ,nestao mi je novac sa racina da nisam dobijo odgovor koji cekam od 24.02.2025 uzas

  122. Sa deviznog skinuto preko 200 eura.
    Ko ne prati stanja, odose mu pare. Reklamacija se cekam preko 15 Dana. Dakle , da vidimo sta ce Presednik da kaze.

  123. Ranije sam listing isplata i uplata lako nalazila na homebsnkingu PŠ. Nova aplikacija nece da mi prihvati
    korisnicko ime i password koji sam
    dosad koristila, kao ni jednu mail
    adresu od 3 koje imam. Sta da radim?

  124. Toliko je uspešno da bežim u drugu banku Da baš tako bežim

  125. Као у филму Маратонци
    Ал га поправи!

  126. Užas…
    -Online plaćeno, stigao paket a u aplikaciji i dalje stoji rezervisana sredstva, ažurirajte se malo
    – Uplaćena ista suma na vise mesta pre uvodjenja novog sistema ali sada nema detalja kome je uplaćeno, svrha uplate samo ID transakcije…kopirajte sve prethodne detalje
    – interfejs je napravljen kao za decu, za igranje.. sa nepotrebnim glupim ikonivams za uradjen transfer, uplatu..samo da izgleda e sad to što nije funkcionalno, to će bratija da doradjuje
    – za proveru stanja uplats u prosloj godini nema podataka
    – za uplate pre aktiviranje ove nove zezancije isto nema detalja samo info bezgotovinska transakcija i ID transakcije

  127. Jeл Поштанска беше платила силне паре за незнатно измењен лого?
    Сада ће грађани имати тобоже унапређен систем — ако плате додатно, за виши ниво услуге, за премијум, за …
    Мојој жени је фирма скинула од плате рату за путовање преко Поштанске, али то нигде није регистровано …

    Је ли неко дао оставку? Зна ли се ко је радио нови систем, и колико је плаћен? Нечији бата …

  128. Nova aplikacija poštanske banke ne valja,nateraće me da promenim banku.Neko je dobro naplatio novu aplikaciju.Sramota!

  129. Bolje da nista nisu dirali.Umesto da unaprede sistem oni su ga unazadili.

  130. Softver i aplikaciju uradila je poznata firma Asseco, koja je ……………

  131. Nemaju stariji ljudi telefone sa aplikacijama.Kako proveriti stanje na računu ?
    .

  132. Katastrofalna promena me snalazđ se nista vazno je da je verovatno neko uzeo debele pare za novi program uzas sramota

  133. reset lozinke se vrsi tako sto ukucate korisnicko ime, mail i novu lozinku.
    sto znaci da svako ko zna vase korisnicko ime i mail moze da vam promeni lozinku i uloguje se na portal.
    Pitanje je cemu onda uopste lozinka

  134. Pridružuje se negativnim komentarima o „novom načinu rada“ pošt.štedionice.Ništa nije funkcionisalo do 25.02.,ostao sam uskraćen za plaćanje usluge koju sam bio u obavezi izmiriti do 18.02,sada me čeka zatezna kamata,koju se „nadam“ da će izmiriti moja „sposobna“ banka

  135. Uzas. Sad je stanje na racunu sa dozboljenim minusom pa se snalazi. Oduzimaj racunaj. Zavrzlama.

  136. Nisam zadovoljna.
    Stara platforma je imala jasnu istoriju transankcija, bola je preglednija i u svakom pogledu je bila bolja!

  137. Zašto mi ne stižu obavestenja od Poštanske štedionice o odbijenim ratama

  138. da li stvrarno mislite da svi korisnici treba da dođu u šalter štedionica da bi mogli da ostvare obične mogućnoti, uvida u tekući račun i ostale kartice. koliko imate penzionera, koji to nisu u stenju , da satima čekaju-VRATITE STARI PROGRAM. Ovo što ste uradili je čist bezobrazluk. hvala na maltretiranju.

  139. Čekam tri dan u redovima bez kraja da podignem novu karticu. U toku tog procesa odlucila sam da ugasim račun I bežim iz tog haosy koji je tavladao. Nesto nije u redu ..videla,sam da gedno piše,a drugo načina pokazuje. Znači pljačka!Drzava je pred BANKROTOM..I slep vidi. A štedionica,se ponaša,kao Dafina i Jezda pred. Bankrotom.

  140. Стара апликација била далеко боља, функционалнија и прегледнија. Штеточине настављају да раде по своме. Направити петицију за враћање на старо.

  141. Prava katastrofa, do aplikacije na misice dodjoh ali ne prikazuju se ni uplate a ni isplate vec 4 dana

  142. Već 2 meseca mi kasni isplata -plata i ostale uplate.uplata je petkom,meni i kolegi u poštanskoj ,tek leže uplata u ponedeljak(ostalim redovno petak).Toliko o njihovom unaredjenju i usavrsavanju.BEŽATI POD HITNO OD NJIH

  143. Zato što su iskomplovali prijavu na novoj aplikaciji.
    Samo što DNK ne treba dostaviti.

  144. I dalje je haos u Banka -posti (postanska stedionica) pregled stanja, pregled uplata i isplata nije moguce dobiti jer aplikacija ne radi. Homebanking ukinut a odlicno je funkciomisao. Sramota koliko se maltretiraju klijenti a sluzbenici na salteru koji su za kompjuterima nemaju pojma, sta god da ih pitamo. Sto ne zaposlite sposobne ljude il da predjemo u neku banku koja posluje normalno. Ne mogu stanje ni telefonom da dobijem jer mi traze identifikacioni broj koji se dodeljuje kad se otvori racun. Ja ga nemam a sluzbenik ne ume da mi da nov, niti zna sta je to. Uzas i sramota a maltretiraju nas dva meseca.

  145. Није тачно…и даље постоје потешкоће…

  146. zasto vise nemogu da pratim stasnje na svom racunu preko emajla i lozinke

  147. Ko ima prvenstvo na šalteru banke poštanske štedionice dali platni promet ili invalidi i trudnice nemogu nikako da dođem do tog odgovora i sve što se radi npr. Poštanska štedionica u Ljigu traje min. pola sata pa nadalje moj otac kao invalid prve kategorije šećeraš,srčani bolesnik i amputirana mu je noga stalno čeka po sat vremena za podizanje penzije a što je najgore kad god dođe neko iz firme da uplati novac u platnom prometu on ima prvenstvo nad mojim ocem znači blagi ne blagi nego strava i UŹAS,UŽAS HOROR eto toliko o profesionalizmu.

  148. Najgori sluzbenik koji radi u Borci. Hitno ga treba izbaciti , sto ugrozaba stranke , veliki neradnik djabe prima platu.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 6. i 7. decembar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.